تمامی اِلمان‌های بازی cyberpunk 2077 به صورت دستی طراحی خواهد شد

Fenris Wolf

عضو تحریریه
Jan 9, 2009
8,625
3,657
نام
شروین
آقای Maciej Pietras که به عنوان سرپرست طراحی انيميشن‌های سينمايی در شرکت CD Projekt Red فعالیت می‌کند، اعلام کرد که در بازی Cyberpunk 2077 تمامی طراحی‌ها به صورت دستی انجام خواهد شد.

وی سپس ادامه داد: «برای مقایسه بازی Cyberpunk 2077 با عنوان The Witcher 3 باید دنیای این دو بازی را درنظر گرفت. به طور مثال در بازی The Witcher 3 برای طراحی تمامی محیط‌های بازی از چشم‌اندازهای طبیعی استفاده شده بود و رفتن از نقطه A به سمت B با استفاده از اسب زمان زیادی می‌برد که یکی از دلایل آن، دنیای بازی بود که به صورت افقی طراحی شده بود. (منظور باز بودن دورنماها و محیط‌های پهناور درکنار چشم‌اندازهای طبیعی است)



اما دنیا در بازی Cyberpunk 2077 به علت وجود بناها و ساختمان‌های بلند، به صورت عمودی طراحی شده. در کنار این موضوع، بازیکن قادر است تا در بیشتر بناها وارد شود و به این علت که بالا بودن سطح کیفیت برای تیم ما جزء اولویت‌ها محسوب می‌شود، طراحی تمامی این ساختمان‌ها به صورت دستی صورت گرفته است و بازی از هیچ نوع فرمولی برای طراحی تصادفی محیط‌هایش استفاده نخواهد کرد.»

شرکت CD Projekt Red هنوز صحبتی در رابطه با تاریخ دقیق عرضه «سایبرپانک» نکرده است اما شایعات به عرضه این بازی در سال 2019 اشاره می‌کنند.

Read the whole post here.
 

.Amirone

ゴースト オブ ツシマ
Gold User
Oct 1, 2009
2,245
12,776
در مورد این موضوع یه مصاحبه داشتن که توضیحاتی در این باب توش بود ؛

همون چیزی که امضای CPه و همه میخوان ، نئون ، ساختمونای رنگارنگ ، برخی فرهنگهای جاپونی ، ترکیب دکوراسیون الهام گرفته از آثار هنری ، ترکیبی از صنعتی و سنتی :D ، یه تیم هنری دارن که برای هنر مفهومی و مفاهیم زیست محیطی و بافت شهری تقسیم شدن ، به این صورت که ساختمانها و خیابانها رو لیست میکنه مدیر هنری ، بعد برای هر بخش محاسبه میکنه چقدر زمان توسعش طول میکشه و چه مقدار نیرو براش لازمه ، بعد اینکه هر قطعه رو به هنرمند میسپارن ، میشینن هر کدومشون یه طرحی میزنن و در پایان یک طرح رو با ترکیب چیزهایی که در اختیار دارن ادغام میکنن . کاری که ND و بزرگان صنعت میکنن خیلی خوبه ، یک محیط پویا با کلی جزییات .
 

g4mer

کاربر سایت
Nov 18, 2017
299
296
کاری که RdR2 کرد رو میخان تکرار کنن اما با جزییات بیشتر و دقیق تر
اگه این ادعا رو از ubisoft ea یا هر استدیویی غیر از rockstar میشنیدم میذاشتم به حساب بلوف زدن اما این استدیو ثابت کرده انقدر عالی و کامل همچیزو جای خودش قرار میده و چیزی جز شاهکار انتظارمونو نمیکشه
بشدت منتظر این شاهکار واقعا نسل بعدی هستم\m/
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
6,262
12,983
نام
مازیار
آقای Maciej Pietras که به عنوان سرپرست طراحی انيميشن‌های سينمايی در شرکت CD Projekt Red فعالیت می‌کند، اعلام کرد که در بازی Cyberpunk 2077 تمامی طراحی‌ها به صورت دستی انجام خواهد شد.

وی سپس ادامه داد: «برای مقایسه بازی Cyberpunk 2077 با عنوان The Witcher 3 باید دنیای این دو بازی را درنظر گرفت. به طور مثال در بازی The Witcher 3 برای طراحی تمامی محیط‌های بازی از چشم‌اندازهای طبیعی استفاده شده بود و رفتن از نقطه A به سمت B با استفاده از اسب زمان زیادی می‌برد که یکی از دلایل آن، دنیای بازی بود که به صورت افقی طراحی شده بود. (منظور باز بودن دورنماها و محیط‌های پهناور درکنار چشم‌اندازهای طبیعی است)



اما دنیا در بازی Cyberpunk 2077 به علت وجود بناها و ساختمان‌های بلند، به صورت عمودی طراحی شده. در کنار این موضوع، بازیکن قادر است تا در بیشتر بناها وارد شود و به این علت که بالا بودن سطح کیفیت برای تیم ما جزء اولویت‌ها محسوب می‌شود، طراحی تمامی این ساختمان‌ها به صورت دستی صورت گرفته است و بازی از هیچ نوع فرمولی برای طراحی تصادفی محیط‌هایش استفاده نخواهد کرد.»

شرکت CD Projekt Red هنوز صحبتی در رابطه با تاریخ دقیق عرضه «سایبرپانک» نکرده است اما شایعات به عرضه این بازی در سال 2019 اشاره می‌کنند.

Read the whole post here.
زبان عاجزه از وصف کیفیت این بازی، دقیقا طراحی فرمولی محیط رو من بیشتر از همه چیز تو بازیا بدم میاد، آدم قشنگ حس میکنه عدم تنوع و محیط های تکراری رو.

فقط کاش سوم شخص بود بازی.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
12,553
15,632
نام
نـــــــویـــــــــد
بعد از شاهکار ویچر۳ انتظار واسه این بازی واقعا سخته. ساخت بازی جهان بازی که خستت نکنه و از گشتن توی سانت به سانت محیطش لذت ببری. برا من ویچر۳ تنها بازی بود که جارو کردن محیطش اصلا واسم خسته کننده نشد :D بعدشم خون و شراب رو منتشر کردن که با توجه به چیزای جدیدی که اونجا قرار داده بودن شما تصور کن سایبر چه شود!
 

Z-fan

wielder of Triforce of Wisdom
Gold User
Jul 10, 2013
2,247
3,711
نام
سید محمد حسین
بهترین چیزی که در مورد این بازی دوست دارم همون طراحی عمودی دنیای بازیه
تا الان تقریباً هر اوپن ورلدی که دیدیم افقی بوده و دیگه میشه گفت با زلدا و رد دد 2 به اوج این طراحی رسیدیم.

طراحی عمودی دنیا طبیعتاً سایز نقشه رو میاره پایین ولی چنان جزئیاتی به بازی بده که تا سال ها در موردش صحبت شه.
(در نظر بگیرید طراحی عمودی چیزیه که اکثراً تو سیاهچال ها و مراحل خطی استفاده میشه، اینا دارن تو ابعاد یه بازی اوپن ورلد سندباکس پیاده اش می کنن)

یکی از جاه طلبانه ترین کارهای تاریخه از هر زاویه لامصب...این طراحی عمودی یه زاویه شه فقط
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
6,262
12,983
نام
مازیار
بهترین چیزی که در مورد این بازی دوست دارم همون طراحی عمودی دنیای بازیه
تا الان تقریباً هر اوپن ورلدی که دیدیم افقی بوده و دیگه میشه گفت با زلدا و رد دد 2 به اوج این طراحی رسیدیم.

طراحی عمودی دنیا طبیعتاً سایز نقشه رو میاره پایین ولی چنان جزئیاتی به بازی بده که تا سال ها در موردش صحبت شه.
(در نظر بگیرید طراحی عمودی چیزیه که اکثراً تو سیاهچال ها و مراحل خطی استفاده میشه، اینا دارن تو ابعاد یه بازی اوپن ورلد سندباکس پیاده اش می کنن)

یکی از جاه طلبانه ترین کارهای تاریخه از هر زاویه لامصب...این طراحی عمودی یه زاویه شه فقط
بعید بدونم اینم تفاوتی بکنه، و بیس کار با همون اوپن ورلد مسطح با ساختمون های بلند باشه، بعید میدونم با یه شهر لایه لایه طرف باشیم.
برای این حالت من منتظر byound good and evil م

در نهایت گمان نمی‌کنم هیچ کدوم به اوپن ورلد عمودی و لایه لایه ای که گراویتی راش ارائه کرد برسن، البته خوب ابزارش موجود بود اونجا
 
  • Like
Reactions: g4mer

Z-fan

wielder of Triforce of Wisdom
Gold User
Jul 10, 2013
2,247
3,711
نام
سید محمد حسین
بعید بدونم اینم تفاوتی بکنه، و بیس کار با همون اوپن ورلد مسطح با ساختمون های بلند باشه، بعید میدونم با یه شهر لایه لایه طرف باشیم.
برای این حالت من منتظر byound good and evil م

در نهایت گمان نمی‌کنم هیچ کدوم به اوپن ورلد عمودی و لایه لایه ای که گراویتی راش ارائه کرد برسن، البته خوب ابزارش موجود بود اونجا
تو استریم 40 دقیقه ایشون این موضوع به نظرم رعایت شده بود.
اونی که فکر می کنی دقیقاً چیزیه که من دارم در مورد BG&E2 حس می کنم... که کلا داره از کانسپت هاورکرفت ها و ماشین ها پرنده برا ارتفاع دادن بیش از حد محیط هاش استفاده می کنه

هر چند ممکنه اون موفق تر باشه نمیدونم
 
  • Like
Reactions: vaan 2

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
10,209
39,809
نام
∂αнмα
بعید بدونم اینم تفاوتی بکنه، و بیس کار با همون اوپن ورلد مسطح با ساختمون های بلند باشه، بعید میدونم با یه شهر لایه لایه طرف باشیم.
برای این حالت من منتظر byound good and evil م

در نهایت گمان نمی‌کنم هیچ کدوم به اوپن ورلد عمودی و لایه لایه ای که گراویتی راش ارائه کرد برسن، البته خوب ابزارش موجود بود اونجا
کل هدف تیم سازنده بازی اتفاقا همینه تا جایی که بتونن وسعت عمودی بازی رو هدف میگیرن مساحت مپ بازی احتملا خیلی کم تر اون چیزی باشه که فک میکنیم مخصوصا که یـ جا هم گفتن میشه کل مپ بازی رو پیاده گشت چون میخوان تک تک جزئیات شهر بازی رو با تمام وجود حس کنیم ولی عوضش تمام زورشون رو میخوان بزارن رو وسعت عمودی بازی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟