تمامی اخبار پیرامون معرفی PS4 و عناوین معرفی شده در این تاپیک

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
تمامی اخبار مربط به معرفی PS4 رو در این تاپیک قرار بدید تا تاپیک های مجزا نداشته باشیم و همشون اینجا متمرکز بشن. هر خبری که اومد رو پست کنید من با اسم خودتون توی پست اول تاپیک قرار میدم.

Agent Connor
PS4-Site-Launch.jpg



شرکت Sony پس از معرفی کنسول PS4 و نسل بعد خود در همایش دو شب گذشته ، امروز سه وبسایت رسمی برای این کنسول راه اندازی کرد.
شما می توانید جدیدترین ویدئو ها، عکس ها و اطلاعات منتشر شده مرتبط با آن را مشاهده نمایید.

North America

Europe
Japan


منبع
K3l!0$
عدم نیاز همیشگی PS4 به اینترنت

شوهی یوشیدا به یکی دیگر از مهم ترین سوال های گیمر ها داد. او شایعات در مورد نیاز به همیشگی آنلاین بودن کنسول برای بازی کردن را رد کرد.

dualshock2610.jpg

شایعاتی مبنی بر اینکه کنسول های جدید سونی و مایکروسافت نیاز به وصل بودن یکسره به اینترنت برای استفاده از کنسول دارند ولی یوشیدا با تاکید بر اینکه سونی همچنان بر تعامل پذیری اجتماعی در کنسولش ادامه خواهد داد، PS4 برای فعالیت به اینترنت نیازی ندارد.
در مصاحبه ی یوشیدا با یوروگیمر تاکید کرد PlayStation 4 در حالت آفلاین نیز قابل استفاده است. وی گفت: "بله، بله، شما میتوانید کاملا ارتباط اینترنت را قطع کنید. بخش اجتماعی بازی ها برای ما بسیار بزرگ است، ولی ما میدانیم بعضی افراد ضد اجتماعی هستند! پس اگر شما نمی خواهید به فرد دیگری وصل شوید، میتوانید این کار را انجام دهید!"

دیروز هم سونی خبر قابل استفاده بودن بازی های دست دوم را داده بود.

منبع: GameInformer: PS4 Games Playble Offline
K3l!0$
The Witness در انحصار زمانی PS4 خواهد بود

جاناتان بلو در Sony PlayStation 2013 برای اولین بار بازی The Witness خود را به نمایش گذاشت. او اعلام کرد که بازی در انحصار زمانی PS4 خواهد بود. وی در این باره گفت که هیچ پولی برای اینکه بازی در انحصار زمانی PS4 باشد از سونی دریافت نکرده است.

08586342141318165301.jpg

او در گفتگو با کوتاکو: "مردم شروع به شایعه پراکنی در مورد اینکه من مبلغی بابت این توافق نامه با سونی دریافت کرده ام، یا ما نیاز به این کار برای بدست آوردن مخارج تولید بازی این کار را کرده ایم، کرده اند."

او گفت که همیشه آرزو داشته تا بازی را برای یکی از کنسول ها به همراه iOS و PC عرضه کند ولی به دلیل کوچک بودن تیمش می بایست تنها یکی از گزینه ها را انتخاب میکرد.
او اضافه کرد:"درابتدا ما میخواستیم تا بازی را برای PS3 و XBOX 360 عرضه کنیم، ولی در آخر تصمیم گرفتیم به دلیل محدودیت های سخت افزاری آن ها روی هیچ کدام از آن ها کار نکنیم. بعد از مدتی که گذشت و زمان عرضه بازی تاخیر های زیادی خورد ما به این نتیجه رسیدیم که زمان عرضه (لانچ تایم) کنسول های جدید زمانی خوبی برای عرضه بازی خواهد بود."

WiiU به سختی مدل سخت افزار مورد نظرشان بوده برای همین بلو شروع به فکر کردن بر روی PS4 و کنسول بعدی مایکروسافت کرد.

thewitness2.jpg

او در این باره گفت: "در سونی افرادی بودند که واقعا از بازی لذت بردند و به خاطر بازی با ما ارتباط برقرار کردند و خوب طبیعتا ما شروع به رفتن به رویدادهای توسعه دهندگان PS4 کردیم، یک Dev Kit گرفتیم و شروع به کار با آن کردیم."
او گفت: "در حال حاضر من ارتباط خوبی با هیچ کسی در مایکروسافت ندارم، هیچ خبری از کنسول جدید مایکروسافت به من داده نشده است ولی تمام افراد بخش فنی ما به مشخصات PS4 بسیار بیشتر از مشخصات درز شده از Durango علاقه مند شده اند و ما بیشتر به جایگاهی که PS4 (در بازی ها) نسبت به جایگاهی که مایکروسافت بدست خواهد آورد امید داریم."

برای همین تیم سازنده ی Braid شروع به پورت بازی بر روی PS4 کرد و برای همین نمیتوانست بر روی کنسول دیگری فکر کنند و همین طور نمی توانستند از موقعیت فراهم آمده چشم پوشی کنند.

جاناتان در مورد طریقه ی به انحصار زمانی گذاشتن بازی گفت: "برای حضور در نمایش سونی ما یک قرارداد انحصار زمانی با سونی به امضا رساندیم ولی این تنها رسمی کردن موضوعی بود که خود ما خواهان آن بودیم."
او در انتها افزود: "ما PS4 را دوست داریم و همچنین از همکاری با افرادی که در سونی با ما همکاری کردند بسیار خوشحالیم. برای همین کار ساده ای بود که توفقنامه را بنویسیم."



The Witness یک بازی First-Person Puzzle است که هیچ شباهتی با بازی Braid در 25 ساعت گیم پلیش نخواهد داشت.

منابع:
VG24/7: Jonathan Blow’s next title, The Witness, is timed exclusive for PS4
VG24/7: The Witness on PS4: no money involved in exclusivity deal
(این خبر ترکیبی از در خبر بالاست)
K3l!0$
بازی Witcher 3: The Wild Hunt برای PS4 تایید شد.

OpenWorldWitcher610.jpg

CD Projekt Red سازنده ی فرنچایز Witcher اعلام کرد که بازی The Witcher 3: The Wild Hunt برای PS4 خواهد آمد.
آدام بدوسکی رئیس شرکت CDPR گفت: "بعد از معرفی PS4 ما میتوانیم به شما قول دهیم که بازی The Witcher 3 برای PlayStation 4 خواهد آمد."
وی افزود: "سخت افزار جدید به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم اثری بزرگ خلق کنیم. ما میتوانیم از ابتدای ظهور یک کنسول با آن کار کنیم و این اجازه میدهد تا موتور خانگی ما REDengine 3 بتواند محدودیت های گرافیکی را تا جای ممکن برای سخت افزار PlayStation عقب براند. این یک کنسول تازه و جدید است و چندیدن راه حل خلاقانه (برای بازی ها) دارد و ما به دنبال استفاده از آن ها در بازی مان هستیم."

بازی The Witcher 3: The Wild Hunt در سال 2014 عرضه می شود.

منبع: The Witcher 3: The Wild Hunt Confirmed For PS4
GameInformer
Gamespot
EuroGamer
K3l!0$
سخت افزار PS4 هنوز نهایی نشده است.

ps4_pad1-610x400.jpg
نکته ی قابل توجه برنامه ی دیشب سونی، معرفی PlayStation 4 تنها با نشان دادن کنترلر آن و بدون نمایش خود کنسول بود.
امروز مدیرعامل Sony Worldwide Studios یوشیدا از گیمر های به خاطر این موضوع عذر خواهی کرد. او گفت: " من متاسفم که ما سخت افزار را به شما نشان ندادیم. ولی ما از حالا برای امسال تا زمان عرضه نقشه هایی داریم. ما میخواهیم قسمت هایی افشا کنیم که واقعا میخواهیم آنها را با شما در میان بگذاریم. اگر دیشب سونی یه نمونه از PS4 نمایش میداد آن طرح نهایی نمی بود."
او همچنین در جواب اینکه "آیا طراحی ظاهری سخت افزار PS4 نهایی شده است" پاسخ داد "نه. هنوز نهایی نشده است!"

منبع: PS4 Hardware Not Finalized
Gamespot
Hercule Poirot
8FD969DC5A731A6CE64887CD056BD_h414_w622_m2_q100_cooBzugUZ.jpg


رئیس Sony آقای Andrew House در نشست رونمایی از PS4 در نیویورک PS4 را رونمایی کرد ایشان گفتند:
این کنسول قوی‌ترین پلتفرمی است که تا با حال ساخته شده است و به راحتی با هر وسیله‌ای می‌توان از PS4 ارتباط برقرار کرد. PS4 این امکان را می‌دهد تا به صورت زنده بیشتر از هر موقعه دیگر در دنیایی کنونی جستوجو کنید. ساخت PS4 از 5 سال پیش شروع شده است و هدف آن از بین بردن مرز محدودیت‌های تکنولوژی برای توسعه‌دهندگان است. 149 ناشر third-party از PlayStation 4 حمایت می‌کنند. PS4 تعطیلات 2013 عرضه می‌شود.

Mark Cerny گفت:"
هدف ما این بود که معماری PS4 رو طوری ساختیم که تجربیات بیشتری را با این دستگاه کسب کنید. این پلتفرم از طرف سازندگان برای توسعه‌دهندگان است.

سخت افزار:
حافظه PS4 بسیار افزایش یافته است این کنسول از PC GPU جددترین ملد از گرافیک AMD با نام 1.84 TFLOPSو X86 CPU مدل Jaguar و 8 هسته‌ای و 8GB Ram با GDDR5 که کاملا با هم هماهنگ هستند به همراه تکنولوژی APU بهره می‌گیرد و هارد داخلی که حجم هارد مشخص نیست. سخت افزار PS4 شباهت زیادی به یک PC قدرتمند دارد کنترلر جدید PS4 دارای DualShock 4 و ویژگی‌های: کاهش بسیار زیاد تاخیر در پاسخ‌دهی, به همراه دکمه Share جدید و یک میکروفن است. دکمه Share این امکان را می‌دهد تا از گیم پلی بازی خود عکس بگیرد یا از کار‌هایی که در کنسول انجام می‌دهید و همان زمان آنان را به اشتراک بگذارید. این کنسول دارای چیپ‌های هستند که برای آپلود فایل و دانلود بازی‌های دیجیتال و صفحه پشت زمینه کاربرد دارند.

منابع:
1
2

تمامی اخبار مربط به معرفی PS4 رو در این تاپیک قرار بدید تا تاپیک های مجزا نداشته باشیم و همشون اینجا متمرکز بشن. هر خبری که اومد رو پست کنید من با اسم خودتون توی پست اول تاپیک قرار میدم.
hbmss
اینم عکس های دسته برای دوستانی که دیشب نبودن بگم که خود کنسول رونمایی نشد و فقط اطلاعاتی از کنسول رو گفتن اما دسته معرفی و نمایش داده شد




43113575082155139867.jpg

97044726786914457119.jpg

72157343090578508845.jpg

19721666670849002937.jpg

41720241663516314282.jpg

اون هم دوربین جدید کنسول هست که با وجود مشخصات دسته به صورت پیش فرض داخل جعبه کنسول قرار داره
فقط میتونم بگم محشر هست !!!!
ادامه هم پست یکی از دوستان د مورد اطلاعات دسته و کنسول
[LTR]Get to know the DUALSHOCK 4 with these Detailed Specs

February 20, 2013 - Mark Fajardo - No Comments

ps.jpg

Along with the PlayStation 4 Eye specifications that was released today, SCEA also released the full details on what the DUALSHOCK 4 will have.
As previously announced, we know that the DUALSHOCK 4 will have a front and rear touch pad similar to the PlayStation Vita. Based on what was shown during the meeting, it looks like that the new DUALSHOCK controller will retain its original design with more added features like the SHARE button and more.
Those who wants to know more, below are the full specs:

External DimensionsApprox. 162mm x 52mm x 98mm (width x height x depth)(tentative, excludes largest projection)
WeightApprox. 210g (tentative)
Keys / SwitchesPS button, SHARE button, OPTIONS button,Directional buttons (Up/Down/Left/Right),
Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square),
R1/L1/R2/L2 button, Left stick / L3 button, Right stick / R3 button, Pad Button
Touch Pad2 Point Touch Pad, Click Mechanism, Capacitive Type
Motion SensorSix-axis motion sensing system (three-axis gyroscope, three-axis accelerometer)
Other FeaturesLight Bar, Vibration, Built-in Mono Speaker
PortsUSB (Micro B), Extension Port, Stereo Headset Jack
Wireless CommunicationBluetooth® Ver2.1+EDR
BatteryTypeBuilt-in Lithium-ion Rechargeable Battery
VoltageDC3.7V (tentative)
Capacity1000mAh (tentative)
[/LTR]


[LTR]++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Right after the PS4 reveal event ended, Sony have released a press statement that outlines the complete specifications of the system. It seems Sony are putting their all in to the PlayStation 4 with specs equivalent to a high end PC.
The press release describes the GPU and the memory as:
PS4 is equipped with 8 GB of unified system memory, easing game creation and increasing the richness of content achievable on the platform. GDDR5 is used for this memory, giving the system 176 GB/second of bandwidth and providing a further boost to graphics performance. The end result for gamers is new games with rich, high-fidelity graphics and deeply immersive experiences that shatter expectations.
The Graphics Processing Unit (GPU) has been enhanced in a number of ways, principally to allow for easier use of the GPU for general purpose computing (GPGPU) such as physics simulation. The GPU contains a unified array of 18 compute units, which collectively generate 1.84 Teraflops of processing power that can freely be applied to graphics, simulation tasks, or some mixture of the two.
The complete specification is below:
Main Processor
Single-chip custom processor
CPU : x86-64 AMD “Jaguar”, 8 cores
GPU : 1.84 TFLOPS, AMD next-generation Radeon™ based
graphics engine

Memory
GDDR5 8GB

Hard Disk Drive
Built-in

Optical Drive
(read only)
BD 6xCAV
DVD 8xCAV
I/O
Super-Speed USB (USB 3.0) 、AUX

Communication
Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)
IEEE 802.11 b/g/n
Bluetooth® 2.1 (EDR)

AV output
HDMI
Analog-AV out
Digital Output (optical)

It is interesting to see the official specs are pretty close to what we reported a week back. You can red that article over here. The only massive change is the RAM. Sony have learned their lessons and have put in a powerful 8GB GDDR5 RAM, which should make the system future proof for years.
Let us know your thoughts in the comments section below. Stay tuned to for our continuous coverage of the PlayStation 4.
[/LTR]

GlaDOS

O8X5O1CW1VBK1361392678334.jpg




Chris Metzen رسما عرضه D3 رو برای این دو کنسول تایید کرد .
بازی هم اکنون برای ps3 اپتیمایز شده و دارای co-op چهار نفره نیز است . اطلاعات بیشتر بزودی منتشر میشه !





A7WLFH20BXV81361393179295.jpg


Dαnte
13.02.20-PS4_Holiday.jpg

بالاخره پس از چندین هفته انتظار، کنسول PS4 رونمایی شد و تقریبا تمامی شایعات در مورد آن درست از آب در آمده است؛ در طی نمایشی که دیروز انجام شد فقط به یک مورد پرداخته نشد که آن هم اجرای دوباره از بازی های استفاده شده است.
شایعات منتشر شده حاکی از آن بود که هر کنسول PS4، فقط قابلیت پخش بازی هایی را دارد که بازی برای اولین بار روی آن انجام شده و روی کنسول های دیگر اجرا نخواهد شد؛ به عبارتی دیگر، هر بازی فقط بر روی یک کنسول قابل بازی است و نمی‌توانید با خرید یک عنوان، روی دو کنسول مجزا به انجام بازی بپردازید که این شایعه به طور کلی و از سوی آقای Yoshida بر طرف شد.
رییس کل شرکت Sony آقای Shuhei Yoshida اعلام نمود: "بازی های استفاده شده (دست دوم) نیز روی PS4 اجرا می‌شوند. این مورد چیری است که تمامی خریداران از یک کنسول انتظار دارند؛ آن ها بازی را خریداری می‌کنند و دوست دارند همه جا از آن استفاده کنند، این طور نیست؟! پس در نتیجه من نیز همچین انتظاری (اجرای بازی های دست دوم) از این کنسول دارم."
منبع
HoR!ZoN



شرکت Sony رسما کنسول نسل بعد خود را با نام Playstation 4 طی مراسمی که دیروز برگزار شد، معرفی کرد. این کنسول همراه با چندین بازی برای این کنسول از قبیل Kill Zone و inFamous جدید برای این کنسول نمایش داده شد.

همچنین در این مراسم عنوان شد که کنسول Playstation 4 در تعطیلات امسال روانه بازار خواهد شد. بله سال 2013 نه سال 2014!

HoR!ZoN
Destiny.jpg



Activision عنوان کرده است که به طور مناسبی کنسول PS4 را پشتیبانی خواهند کرد که اولین عنوان هم از سوی این شرکت ظاهرا بازی MMO شرکت Bungie یعنی Destiny خواهد بود. همچنین اعلام کرده است که بازی های متعددی را برای این کنسول در نظر گرفته اند که در حال توسعه و ساخت می باشند.

در طی مراسمی که به معارفه PS4 ختم شد، Eric Hirshberg از شرکت Bungie بر روی صحنه حاضر شد و بازی Destiny را برای کنسول نسل بعدی PlayStation 4 معرفی و جزییاتی از موتور گرافیکی در مراسم را به نمایش گذاشت. Bungie قول داده است که این بازی بتواند برای تمامیه گیمرها در دنیای آنلاین ماندگار باشد طوری که شخصیت مورد نظر خود را رشد و Customize نمایند. این یک تجربه تعاونی به شمار می رود.

فیلم کوتاهی که نمایش داده شد، صحنه ای از Reload کردن اسلحه Sniper را نشان می داد و کاراکترها در یک منظره خیرکننده در حال دویدن بودند.

اخیرا اعلام شده بود که این بازی برای PS3 هم در اوایل 2014 عرضه خواهد شد.

Dαnte
gaikai.jpg

آقای Dave Perry از Gaikai که حال بخش بزرگی از Sony را در دست دارد و در عرصه سرویس های ابری فعالیت می‌کند در همایش Playstation که دیشب اتفاق افتاد، اعلام نمود که PS4 قابلیت اجرای بازی های PS3 را نخواهد داشت؛ بنابراین شاهد پشتیبانی کنسول نسل بعد Sony از PS3 نخواهیم بود. لازم به ذکر است که این مورد فقط در رابطه با نسخه فیزیکی و بلوری بازی ها صدق می‌کند.
در همین راستا Perry اعلام کرد که Sony به دنبال راهی است تا با استفاده از Gaikai عناوین PS3 را روی کنسول نسل بعد خود بیاورد. هدف اصلی Sony در حال حاضر دسترسی بازی‌بازان به عناوین PS2 ،PS1 و PS3 است که به لطف سیستم بازی های ابری می‌توان انتظار تحقق چنین برنامه ای را داشت و شاهد جهشی بزرگ در این سیستم بود.
با تمامی این تفاصیر، سیستم ابری Sony به کمی زمان برای گسترش نیاز دارد و کمی طول خواهد کشید تا عناوین PS3 یا بازی های کلاسیک PS1 و PS2 را بر روی PS4 اجرا کنیم.
منبع
HoR!ZoN
Quantic-Dream-ps4.jpg




Quantic Dream موتور گرافیکی جدیدی را برای کنسول PS4 طراحی و ساخته است. این موتور می تواند مدل های احساسات و رفتارهای متعدد و بیشتری را برای کاراکترها ایجاد کند و فقط عنوان شده است که فعلا طراحان این موتور گرافیکی، بر روی انیمیشن های کاراکترها محدود هستند.

David Cage به اعتقادات رایج و همیشگی اش برگشته که بازی های ویدویی باید رفتار و احساسات را برانگیخته کند و نشان داد که Quantic Dream موتوری را برای کنسول PS4 ساخته است که با آن می توان کاراکترها را احساساتی تر و قابل باورتر ساخت.

برای یک مقایسه سریع، David Cage اظهار داشت که شخصیت اصلی بازی Beyond، یعنی Jodie Holmes شامل 30 هزار چندضلعی است که از آن ساخته شده است ولی در موتور جدید برای PS4، خیلی فراتر از این تعداد است.

Hercule Poirot
ShopTo کنسول PS4 را با قیمت£399.95 پوند برای پیش خرید قرار داده است.
منبع داخلی سونی گفته است این کنسول در انگلیس با قیمت £300 پوند عرضه خواهد شد.
Hercule Poirot
اطلاعات جدید از Watch Dogs این بازی فقط برای PS4 نخواهد بود:

دیشب طی مراسم رونمایی PS4 مدیرعامل Ubisoft آقای Yves Guillemot گفت:

Watch_Dogs توسط 5 استدیو از Ubisoft با نام‌های Ubisoft Montreal و Ubisoft' Bucharest به همراه Paris, Quebec و Reflections در دست ساخت است. این بازی برنده 83 جایزه در E3 2012 شده است. بازیکنان در این بازی زندگی در یک دنیای واقع‌گرایانه و متصل به اینرنت را تجربه می‌کنند در بازی شرکت‌های بزرگ با هم درگیر هستند و در برابر خطرات از تکنولو‌ژی‌های جدید استفاده‌ می‌کنند.
نام شخصیت اصلی بازی Aiden Pearce است. که با استفاده از smartphon خود سیستم‌های امنیتی مرکز شیکاگو (ctOS) را هک می‌کند و بیشتر تجهزات شهر را کنترل می‌کند.Aiden همه چیزی را کنترل می‌کند از دوربین‌های امنیتی تا چراغ‌های راهنمایی, دانلود اطلاعات شخصی افراد با هک.
قدرت PS4 این امکان را به تیم سازنده Watch_Dogs می‌دهد تا مرز‌های سرگمی را درهم بشکند.
Watch_Dogs برای PS4 یک لانچ تایتل است ولی برای PlayStation®3 و Xbox 360® همچنین Wii U و PC نیز عرضه خواهد شد.
Source: Ubisoft PR
...............
Tasty studio سازنده سری Oddworld تایید کرد بازی Oddworld: New n به صورت انحصاری برای PS4 خواهد بود.
susha
Yoshida امروز در مصاحبه با Joystiq تایید کرد، ps4 ویدئو با کیفیت 4K را نمایش میدهد اما بازی ها را نه !
همچنین افزود که این موضوع یک ضعف بزرگ برای کنسول نیست چرا که هزینه های نمایشگر های با کیفیت 4K تا چندین سال بیش از حد گران هست. اما با نگاهی به جدول قدرت قنی PS4 می بینید که این کنسول دارای قدرت فنی بسیاری هست.
منبع
نکته: دوستانی که خبر میذارن بصورت پست، اگر امکانش باشه بعد از زدن پستشون یه پیام خصوصی به من بزنن تا احیانا اگر از دستم در رفت، متوجه بشم وخبرشون رو توی پست اول قرار بدم.
 
آخرین ویرایش:

hbmss

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,312
نام
hosein
اینم عکس های دسته برای دوستانی که دیشب نبودن بگم که خود کنسول رونمایی نشد و فقط اطلاعاتی از کنسول رو گفتن اما دسته معرفی و نمایش داده شد




43113575082155139867.jpg

97044726786914457119.jpg

72157343090578508845.jpg

19721666670849002937.jpg

41720241663516314282.jpg

اون هم دوربین جدید کنسول هست که با وجود مشخصات دسته به صورت پیش فرض داخل جعبه کنسول قرار داره
فقط میتونم بگم محشر هست !!!!
ادامه هم پست یکی از دوستان د مورد اطلاعات دسته و کنسول​
[LTR]Get to know the DUALSHOCK 4 with these Detailed Specs

February 20, 2013 - Mark Fajardo - No Comments

ps.jpg

Along with the PlayStation 4 Eye specifications that was released today, SCEA also released the full details on what the DUALSHOCK 4 will have.
As previously announced, we know that the DUALSHOCK 4 will have a front and rear touch pad similar to the PlayStation Vita. Based on what was shown during the meeting, it looks like that the new DUALSHOCK controller will retain its original design with more added features like the SHARE button and more.
Those who wants to know more, below are the full specs:

External DimensionsApprox. 162mm x 52mm x 98mm (width x height x depth)(tentative, excludes largest projection)
WeightApprox. 210g (tentative)
Keys / SwitchesPS button, SHARE button, OPTIONS button,Directional buttons (Up/Down/Left/Right),
Action buttons (Triangle, Circle, Cross, Square),
R1/L1/R2/L2 button, Left stick / L3 button, Right stick / R3 button, Pad Button
Touch Pad2 Point Touch Pad, Click Mechanism, Capacitive Type
Motion SensorSix-axis motion sensing system (three-axis gyroscope, three-axis accelerometer)
Other FeaturesLight Bar, Vibration, Built-in Mono Speaker
PortsUSB (Micro B), Extension Port, Stereo Headset Jack
Wireless CommunicationBluetooth® Ver2.1+EDR
BatteryTypeBuilt-in Lithium-ion Rechargeable Battery
VoltageDC3.7V (tentative)
Capacity1000mAh (tentative)
[/LTR]


[LTR]++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Right after the PS4 reveal event ended, Sony have released a press statement that outlines the complete specifications of the system. It seems Sony are putting their all in to the PlayStation 4 with specs equivalent to a high end PC.
The press release describes the GPU and the memory as:
PS4 is equipped with 8 GB of unified system memory, easing game creation and increasing the richness of content achievable on the platform. GDDR5 is used for this memory, giving the system 176 GB/second of bandwidth and providing a further boost to graphics performance. The end result for gamers is new games with rich, high-fidelity graphics and deeply immersive experiences that shatter expectations.
The Graphics Processing Unit (GPU) has been enhanced in a number of ways, principally to allow for easier use of the GPU for general purpose computing (GPGPU) such as physics simulation. The GPU contains a unified array of 18 compute units, which collectively generate 1.84 Teraflops of processing power that can freely be applied to graphics, simulation tasks, or some mixture of the two.
The complete specification is below:
Main Processor
Single-chip custom processor
CPU : x86-64 AMD “Jaguar”, 8 cores
GPU : 1.84 TFLOPS, AMD next-generation Radeon™ based
graphics engine

Memory
GDDR5 8GB

Hard Disk Drive
Built-in

Optical Drive
(read only)
BD 6xCAV
DVD 8xCAV
I/O
Super-Speed USB (USB 3.0) 、AUX

Communication
Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)
IEEE 802.11 b/g/n
Bluetooth® 2.1 (EDR)

AV output
HDMI
Analog-AV out
Digital Output (optical)

It is interesting to see the official specs are pretty close to what we reported a week back. You can red that article over here. The only massive change is the RAM. Sony have learned their lessons and have put in a powerful 8GB GDDR5 RAM, which should make the system future proof for years.
Let us know your thoughts in the comments section below. Stay tuned to for our continuous coverage of the PlayStation 4.
[/LTR]
 

nathan mckane

کاربر سایت
Jul 14, 2009
979
نام
عباس
کنسول خوبیه اما بیشتر یه تکامل بوذ تا تجربه ی جدید. گرافیک بازیها هم فعلا چندان تفاوتی با نسل کنونی و پی سی نداره.
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
پسر کیف کردم وقتی آرم بلیزارد اومد اونجا آخرش گفت enjoy discovering the dark corners of this universe on your playstation رسما حال کردم :D
 

hbmss

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,312
نام
hosein
از 4k چه خبر پشتیبانی میشه؟
از 4k گویا فقط برای پخش فیلم پشتیبانی میکنه و داخل بازی 1080p یا همون فول اچ دی واقعی .....
(البته داخل کنفرانس این مطالب رو به نظرم نگفتن و اینطور که تا حالا چیزای گفته شده این مطلب رو میگم )
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
با ابن اوصاف قيمت كنسول اگه در حدود 450 دلار هم باشه باز ايران در مياد 2 تومن ناقابل.پس حداقل بايد يكي دو سال قيدش رو زد.از اون طرف هم PC كه بخواد بازي در حد اين كنسول اجرا كنه هم 2-3 تومن در مياد پس بهتره يواش يواش بي خيال بازي كردن بشيم.
 

ROGamer

کاربر سایت
Dec 7, 2012
86
کنسول قویه ولی بازم از pc های العان ضعیف تره ... ولی تکنلوژی برروزی داره...یکی از فاکتور های بدش amd یه کلا همین cpu بر از باگ شما منتظر باشید تا بییاد ... رم هم که هزینه بر دار نیست که میتونستند 16 گیگ رو هم بذارند...
ولی خوب نسبت به ps3 خیلی بهتره ...

گرافیک بازی ها هم از کرایسیس که بایین تر بودن ولی خوب بیشرفت میکنن در کل در اینده...
 
آخرین ویرایش:

hbmss

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,312
نام
hosein
اینم تعدادی دیگه از عکس های eye جدید و کنترلر در چند جهت که توسط The Philosophersقرار داده شده میزازم

روشون کلیک کنید تا به اندازه واقعی نشون داده بشه ....
43398d1361411215-188275_519420048096685_960757740_n.jpg
43397d1361411215-66612_519419784763378_257039095_n.jpg
43399d1361411215-312312_519420021430021_418215922_n.jpg
43400d1361411244-546872_519419758096714_1595789307_n.jpg
43402d1361411244-559706_519420088096681_346362482_n.jpg
43401d1361411244-551499_519419854763371_1436321479_n.jpg
43395d1361410929-485379_519419711430052_304085438_n.jpg
43394d1361410908-66658_519419694763387_444741902_n.jpg
43393d1361410908-379288_519419874763369_2038978773_n.jpg
43392d1361410908-14939_519419864763370_2024991138_n.jpg
43396d1361410929-521536_519419951430028_1084027147_n.jpg
 
آخرین ویرایش:

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
بازی های دست دوم نیز روی PS4 اجرا می‌شوند

13.02.20-PS4_Holiday.jpg

بالاخره پس از چندین هفته انتظار، کنسول PS4 رونمایی شد و تقریبا تمامی شایعات در مورد آن درست از آب در آمده است؛ در طی نمایشی که دیروز انجام شد فقط به یک مورد پرداخته نشد که آن هم اجرای دوباره از بازی های استفاده شده است.
شایعات منتشر شده حاکی از آن بود که هر کنسول PS4، فقط قابلیت پخش بازی هایی را دارد که بازی برای اولین بار روی آن انجام شده و روی کنسول های دیگر اجرا نخواهد شد؛ به عبارتی دیگر، هر بازی فقط بر روی یک کنسول قابل بازی است و نمی‌توانید با خرید یک عنوان، روی دو کنسول مجزا به انجام بازی بپردازید که این شایعه به طور کلی و از سوی آقای Yoshida بر طرف شد.
رییس کل شرکت Sony آقای Shuhei Yoshida اعلام نمود: "بازی های استفاده شده (دست دوم) نیز روی PS4 اجرا می‌شوند. این مورد چیری است که تمامی خریداران از یک کنسول انتظار دارند؛ آن ها بازی را خریداری می‌کنند و دوست دارند همه جا از آن استفاده کنند، این طور نیست؟! پس در نتیجه من نیز همچین انتظاری (اجرای بازی های دست دوم) از این کنسول دارم."
منبع
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
کنسول قویه ولی بازم از pc های العان ضعیف تره ... ولی تکنلوژی برروزی داره...یکی از فاکتور های بدش amd یه کلا همین cpu بر از باگ شما منتظر باشید تا بییاد ... رم هم که هزینه بر دار نیست که میتونستند 16 گیگ رو هم بذارند...
ولی خوب نسبت به ps3 خیلی بهتره ...

گرافیک بازی ها هم از کرایسیس که بایین تر بودن ولی خوب بیشرفت میکنن در کل در اینده...

حرفت خیلی خنده داره حداقل حداقل با این قدرتی کنسولی که اینها گفتن بازیهای با 4 - 5 برابر کیفیت بهتر نسبت به Crysis3 رو شاهد خواهیم بود...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر