سلام .
Final fantasy XIII versus پيشرفت هايي در سايه ي Final fantasy XIII در اين چند سال داشته.حالا فاينال فانتزي 13 در ژاپن ريليز شده و تا اندكي ديگر در بقيه نقاط.
ولي FFV XIII شايد يه مقدار براي نمايش خجالتي باشه.طي مصاحبه اي كه فاميتسو در اين هفته با كارگردان بازي Tetsuya namura داشته او گفته نمايش براي اولين بار اين بازي در E3 برنامه ريزي شده بود ولي شايد اين اتفاق نيوفته.
ظاهرا پيشرفت هاي بازي به كندي ولي به شكل مطلوب در world map وجود داره.قبلا(FF13) سيستم world map ش طوري بوده كه كه يه نماد كوچيك از كاركتر اصلي Noctus در نقشه حركت ميكرد كه اين سيستم خوب نبود پس عوض شد.
در TGS قبلي Noctus در يه سايز كامل در يه open world حركت ميكرد كه به نظر براي Fantasy XIII's Pulse ميومد.حالا اگه منظور Namura اين باشه يا شكل نهايي اين باشه مشخص نيست.
Namura همچنين گفت اون مجله اي كه نام بازي هاي حاضر در E3 رو گفته (نام نبرده) شايد الان ديگه اين بازي رو از ليست خط بزنه. اين مجله حتما با ديگر producer هاي SE صحبت كرده.
Final fantasy XIII versus پيشرفت هايي در سايه ي Final fantasy XIII در اين چند سال داشته.حالا فاينال فانتزي 13 در ژاپن ريليز شده و تا اندكي ديگر در بقيه نقاط.
ولي FFV XIII شايد يه مقدار براي نمايش خجالتي باشه.طي مصاحبه اي كه فاميتسو در اين هفته با كارگردان بازي Tetsuya namura داشته او گفته نمايش براي اولين بار اين بازي در E3 برنامه ريزي شده بود ولي شايد اين اتفاق نيوفته.
ظاهرا پيشرفت هاي بازي به كندي ولي به شكل مطلوب در world map وجود داره.قبلا(FF13) سيستم world map ش طوري بوده كه كه يه نماد كوچيك از كاركتر اصلي Noctus در نقشه حركت ميكرد كه اين سيستم خوب نبود پس عوض شد.
در TGS قبلي Noctus در يه سايز كامل در يه open world حركت ميكرد كه به نظر براي Fantasy XIII's Pulse ميومد.حالا اگه منظور Namura اين باشه يا شكل نهايي اين باشه مشخص نيست.
Namura همچنين گفت اون مجله اي كه نام بازي هاي حاضر در E3 رو گفته (نام نبرده) شايد الان ديگه اين بازي رو از ليست خط بزنه. اين مجله حتما با ديگر producer هاي SE صحبت كرده.