تعریف و تمجید هیدکی کامیا از DmC

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
DmC_box_art.png


Hideki Kamiya خالق و کارگردان عناوینی چون Devil May Cry و Okami در پاسخ به چندین سوال مشابه از سوی طرفداران سری DMC در توییتر درباره ریبوت جنجالی این سری پاسخ داد :
"من اخیرا توییت های زیادی در مورد DmC دریافت می‌کنم، به نظر من DmC عنوان بسیار منحصر به فردی است و صادقانه امیدوارم مردم از آن لذت ببرند."

کامیا اضافه کرد: "من از پیغام های شما هم خوشحالم، هرچند اولین Devil May Cry دوازده سال پیش عرضه شد و با این گفته، DMC مدتی طولانی راه خود را رفته و پرسیدن نظر من درباره این چیزها بی‌فایده است. تنها دیدگاه من این است که مردم به دوست داشتن سری Devil May Cry ادامه بدهند، هم فن‌ها و هم سازندگان. این الان مال شماست."

او بعدا توییت کاربر IdeologyLite را Retweet کرد که گفته بود: "حوشجالم که چنین احساسی دارید، Ninja Theory یک استودیوی انگلیسی واقعا با استعداد است و آن‌ها با بازی شما با احترام رفتار کردند."

او کلمه‌ی Indeed (قطعا) رو به Retweet اضافه کرد.

ستایش کامیا از ریبوت DmC از چشمان سازنده آن Ninja Theory مخفی نماند که در جواب گفت: "ممنون از لطفتان، ما هم البته طرفدار شدید کار های شما هستیم و بی‌صبرانه منتظر بازی کردن Metal Gear Rising..."

DmC در 15 ژانویه 2013 به بازار عرضه شد و با نقدها و بازخورد های مثبت از سوی منتقدان روبرو شد. نسخه‌ی PC این عنوان 25 ژانویه عرضه خواهد شد.

EG
 
آخرین ویرایش:

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
دوکتر کیج نظری در این باره نداده/:)

دوست عزیز تاپیک رو اشتباه متوجه شدی:)ایشون پدر DMC هستن و بنیانگذار این بازی اصلا ربطی به اینی که شما گفتی نداره:)

خب حرف ایشون هم صحیح بود اما ربطی به تاپیک ....:-/ استاد میکامی هم وقتی Capcom رو رها کرد پسرش (RE) رو مثل همین کامیا به ناچار ول کرد دیگه بعد از بازی مافوق خفن RE6 بازی رو مورد عنایت قرار داد

نمیدونم چرا ولی به نظر میرسه از ته قلبش زیاد راضی نیست! به هر حال اون خالق این سری بود و الان بعد گذشت سال ها وقتی هواداراش ازش در مورد چیزی خودش خلق کرده جواب میده نظر من در این باره بی فایده هست و کاملا مشخص هست علاقه ای به صحبت کردن در این زمینه رو نداره !
yahoo_22.gif

ایشالا شرکتشون با آواتارت مشت محکمی بر دهان همه ی کَپکامیان (به سبکه کنعانیان خوانده شود) میزنه:D
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
اولین Devil May Cry دوازده سال پیش عرضه شد و با این گفته، DMC مدتی طولانی راه خود را رفته و پرسیدن نظر من درباره این چیزها بی‌فایده است.
نمیدونم چرا ولی به نظر میرسه از ته قلبش زیاد راضی نیست! به هر حال اون خالق این سری بود و الان بعد گذشت سال ها وقتی هواداراش ازش در مورد چیزی خودش خلق کرده جواب میده نظر من در این باره بی فایده هست و کاملا مشخص هست علاقه ای به صحبت کردن در این زمینه رو نداره ! :|
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
ایشالا شرکتشون با آواتارت مشت محکمی بر دهان همه ی کَپکامیان (به سبکه کنعانیان خوانده شود) میزنه:biggrin1:
ففکر نکنم خود کامیا مستقیما روی Rising نظارتی داشته باشه :| مطمئنی بازی رو اون داره میسازه؟
 

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
پـ نـ پـ مثل استاد ميكامي بياد Resident Evil 6 رو بكوبونه ؟!؟! :p

دوست عزیز RE6 به خوبی نسخه های قبلی نبود پس میکامی الکی نمیاد از بازی تعریف کنه اما این dmc اخری واقعا یک بازی فوق العاده بود پس واضحه که کامیا از بازی تعریف کنه.
 

Arth@s

کاربر سایت
Aug 26, 2011
1,131
نام
Arthas
"حوشجالم که چنین احساسی دارید، Ninja Theory یک استودیوی انگلیسی واقعا با استعداد است و آن‌ها با بازی شما با احترام رفتار کردند."
سر اينكه DmC يه بازي فوق العادست هيچ شكي نيست... اما، آيا واقعا ميشه گفت يه DMC فوق العادست؟! نه آقاي كاميا! نه! بعد از DMC 3 ديگه با احترام با بازي رفتار نكردن... همين ريبوت شدن نشونه اي واضح براي بي احترامي قرار گرفتنه...
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
خالق بازی به ظار خوشحال هست ولی اگه به جملات دقت کنید کاملا مشخص هست از ته دلش ناراضیه! حتی یادمِ بعد نسخه چهارم خبری منتشر شده بود و کامیا گفت حاضرِ دوباره DMC رو بسازه... ولی حالا که میبینیم اوضاع برعکس شده... کلا سازنده عوض شده... در کل در اینکه DmC یک H&S خوبی هست شکی نیست ولی خوب DMC کامیا کجا و اینی که تازه اومده کجا ... :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر