تعداد دو برابر زامبی بیشتر در Dead Rising 4 نسبت به شماره قبل!

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
شماره چهارم «Dead Rising» دارای دو برابر زامبی بیشتر در صحنه، نسبت به شماره سوم این عنوان خواهد بود. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

h880_dead_rising_4_logo_final.png

«Bryce Cochrane» مدیر اجرایی عنوان دد رایزینگ ۴ در طول مصاحبه‌ای با سایت «GamesMaster» اطلاعات جالبی را در خصوص این عنوان بیان کرد. علاوه بر تعداد دو برابر زامبی حاضر در صحنه، برای اولین بار در سری خبری از زمان محدود نخواهد بود و این بار به راحتی می‌توانید در شهر به کشتار زامبی‌ها بپردازید.
در متن کامل مصاحبه، Bryce Cochrane گفت:
«اگر می‌خواهید به کشتار زامبی بپردازید، این اجازه به شما داده خواهد شد. اگر می‌خواهید مراحل داستانی را انجام بدهید، این اجازه هم به شما داده خواهد شد. و در آخر این دست شماست که می‌خواهید در بازی چه کاری انجام دهید زمانی که مشغول به انجام بازی هستید. یکی از کار هایی که ما برای این شماره انجام دادیم و به ما اجازه داد تا تعداد بسیار بیشتری زامبی را در بازی قرار دهیم، طراحی دوباره انیمیشن‌های بازی بود. همچنین به ما اجازه داد تا با استفاده از انیمیشن‌های جدید، با روش‌های بیشتری بتوانیم زامبی‌ها را نابود سازیم. به عنوان مثال در این شماره می‌توانید زامبی‌ها را تکه‌تکه کنید و ان‌ها دقیقا از همان نقطه که ضربه دریافت کرده‌اند، تکه‌تکه خواهند شد.»

عنوان دد رایزنیگ ۴ در ماه دسامبر امسال برای کنسول «Xbox One» و «PC» منتشر خواهد شد.

منبع
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
گرافیکش که بشخصه اصلا برام راضی کننده نبود اما امیدوارم مثل شماره های قبلی تنوع اسلحه و فان بخصوص خودشو داشته باش
 

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
بازیش جنبه ی فان و طنز داره درست برعکس Day's gone پلی 4
از نسخه ی قبلی بخاطر همین روند فان بودن و روان نبود گیم پلی (مثل موقعی که تیر اسلحه تموم میشه و اسلحه مثل بادکنک تو دست کاراکتر میترکه گم میشه..یه صدای مزخرفی هم میده و یکسری ایرادات تو پریدن)
 

Tuco

کاربر سایت
Dec 14, 2005
759
مگر تو نسخه های قبل زامبی کم بود که 2 برابرش کردن ؟با همون شرایط پرفورمنس بازی تو دیوار بود رو pc جای این کارا یکم رو بهینه سازی بازی و ایده های جدیدتر وقت بزارن که دیگه همه چیش تکراری شده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر