تعداد بازیکنان بازی Ori and the Will of the Wisps به 2 میلیون نفر رسید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌تازگی استودیو Moon آمار جدیدی را از بازی Ori and the Will of the Wisps منتشر کرده که طبق آن، تعداد بازیکنان این عنوان از 2 میلیون نفر عبور کرده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Ori-and-the-Will-of-the-Wisps.jpg


با اینکه در چند ماه اول امسال عناوین AAA بزرگ زیادی بازار را تسخیر کردند، اما به‌نظر می‌رسد Ori توانسته تا آمار خوبی را از خود به جای گذاشته و در طی مدت زمان نه‌چندان طولانی، بیش از 2 میلیون بازیکن جذب کند. سازندگان در کنار آمار پلیرهای بازی، اعداد و ارقام جالب دیگری را نیز از آخرین ساخته خود منتشر کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

به‌نظر می‌رسد 423 هزار بازیکن از مجموع 2 میلیون نفر این عنوان پلتفرمر را تا پایان آن تجربه کرده‌اند. جالب است بدانید که حدود 7 هزار نفر از این تعداد، موفق شده‌اند تا بدون حتی یک بار کشته شدن بازی را به اتمام برسانند. در مجموع، بازیکنان 14.5 میلیون ساعت را صرف این اثر خوش‌ساخت کرده‌اند.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Ori and the Will of the Wisps را از بازی سنتر مطالعه کنید. این عنوان هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان و همچنین بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس است.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر