تصاویر بازی Tekken X Street Fighter

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
درود :d

با تشکر از D.A.K.E :

خوب احتمالا این خبر رو شنیده اید و زیاد از شنیدنش تعجب نکردید ، در واقع نمایش Gamescom مربوط به Street Fighter X Tekken نمیشه بلکه این اولین نمایش Tekken X Street Fighter میباشد .

sfxt.png


بله همانطور که گفته شد در این نمایش ما شخصیت های SF را خواهیم دید که به دنیای Tekken پای میگذارند . تفاوت این دو نسخه بیشتر در استایل گرافیکیشان میباشد . Yoshinori Ono و Katsuhiro Harada در تاریخ 19 آگوست دوباره با یکدیگر رو به رو خواهند شود و این دفعه Tekken X SF رو بازی خواهند کرد .

قرار است که در این کنفرانس Ono و Harada هشت نفر را از طرفداران بازی خود انتخاب کنند و آنها را مقابل یکدیگر قرار دهند تا بازی های آنها محک زده شود و مشخص شود که کدام یک از آنها Hardcore تر هستند .

منتظر نمایش این بازی خواهیم بود ...
تصاویر بازی:
*برای دیدن تصاویر در سایز بزرگ روی آنها کلیک کنید*


 
درود
انتظار میره گرافیکش رو ببرن بالا نه اینکه کارتونی باقی بمونه :-(
خوب این انتظار شما هست و قابل درکه. اما اگه استریت فایتر این قیافه مشابه کارتون‌های ژاپنی رو حفظ نکنه، دیگه اصلاً استریت فایتر نیست!
اتفاقاً این تیریپ کارتونی باعث می‌شه بازی موندگار بشه. الان دیگه هیچ کس نسخه‌های قدیمی بازیهای فایتینگ سه‌بعدی رو بازی نمی‌کنه، چون تکنیک‌های سه‌بعدی‌سازی بالاخره یه روز کهنه می‌شن و دیگه نمی‌شه بهشون نگاه کرد. اما هستن فایتینگ‌های دوبعدی‌ای که بیشتر از 10 سال از تاریخ عرضه‌ اونها می‌گذره و همچنان طرفدار و مسابقات حرفه‌ای دارن. شاید یه دلیل کوچیکش همین خوشگل بودن اونا باشه.
البته همیشه گیم‌پلی حرف اول رو می‌زنه و چیزی که باعث می‌شه یه فایتینگ موندگار بشه، سیستم گیم‌پلی و قوانین اون بازیه... که ناگفته نمونه که سیستم جــِـم (Gem) توی SFxT الان کلی بحث و جدل راه انداخته بین کسایی که پی‌گیر مسابقات حرفه‌ای فایتینگ هستن.
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
گیم پلی street fighter عالیه. عالی! یه اکشن ناب که کاملا ارضا کننده س.گرافیکشم در اون حدی که باید باشه هست

البته واسه چند ماه پیشه ولی عکسایی که گذاشته شده واسه street fighter x tekken هست نه واسه tekken x street fighter .

یکیشونو داره کپکام میسازه که دو بعدیه و بر پایه همون street fighter 4 هست. (بهترین fighting این نسل)

اون یکی هم که این تاپیک بهش مربوطه رو داره نامکو میسازه و 3 بعدیه.
 
اقا من یه سوال اساسی دارم:
چه طوری شخصیت های تکن میتونن جلوی شخصیت های استریت دووم بیارن در حالی که اونا میتونن تیر و جادو و چیز های تخیلی بزنن ولی شخصیت های تکن کمبو زدن مهارتشونه؟ خداییش تا حالا به این فکر کردین؟ اینا میباست STREET FIGHTER X MORTAL KOMBAT بزنن تا این چون شخصیت های تکن با هیچکس ابشون توی یه جو نمیره...
 
هیچی namco نمیشه و بس
استریت فایتر کمبو های خیلی خیلی ابتدایی داره اما تکن کمبو هاش کاملاً پیشرفته و هر شخصیتش بر اساس یه سبک با قدمت چند هزار ساله رزمی ساخته شده جودو،تکواندو،بوکس،کشتی،جیت کاندو، کیک بوکسینگ ، شائولین ، ووشو ، نینجا و... سالتو هاش هم که جای خود دارند ... چند بار هم بهترین بازیه فایتینگ تو دنیا شده...
اگه به ورزش های رزمی علاهق داشته باشین درکش براتون خیلی راحت میشه ... هیچی تکن نمیشه ... هم داستان غنی داره و هم اینکه از هر سبک رزمی شخصیتی درست شده و موجود هست ... خیلی هم خوب ساخته شده اما استریت فایتر چی ؟
فکر کنم برای بچه های زیر 10 سال کاملاً مناسب باشه چون همه ی شخصیت ها کارتونی و ضربه ها کاملاً محدود ساتو ها هم همچنین ....
 
اقا من یه سوال اساسی دارم:
چه طوری شخصیت های تکن میتونن جلوی شخصیت های استریت دووم بیارن در حالی که اونا میتونن تیر و جادو و چیز های تخیلی بزنن ولی شخصیت های تکن کمبو زدن مهارتشونه؟ خداییش تا حالا به این فکر کردین؟
همین الان هم خیلی از شخصیت‌های استریت فایتر هستن که «تیر» نمی‌زنن اما می‌تونن جلوی کاراکترهایی که تیر می‌زنن هم دَووم بیارن (و حتی از اونا بهتر باشن). همیشه یه سری حرکت (به عبارت دیگه یه سری ابزار) در اختیار هر کاراکتر گذاشته می‌شه که بتونه مقابل هر کاراکتر دیگه‌ای مبارزه کنه.
توی ویدئوهایی که از SFxT اومده، چند بار این صحنه رو نشون دادن که بعضی از کاراکترهای تکن این توانایی رو دارن که به یک حرکت سریع، از زیر «تیر»هایی که حریف می‌زنه جاخالی بدن و چند قدم خودشون رو نزدیک کنن به حریف. (مشابه حرکت Duck که مخصوص دادلی توی استریت فایتره)
 
اگه استریت فایتر برای بچه های زیر 10 سال مناسبه پس نتیجه میگیریم که شما در حد همون بچه های زیر 10 سال هم درک و شعور ندارین :دی
من بر اساس کُمبو هاش میگم شاید خیلی ها بلد نباشن تکن رو بازی کنن به همین خاطر دوست دارن یه بازی ساده و خیلی راحت رو مثل استریت فایتر بازی کنن ...
تکن فکر کنم یه شخصیتش برابر باشه با کل شخصیت های استریت فایتر !
میگی نه برو کمبو هاش رو نگاه کن
تو بازی تکن این همه حرکت داشته باشی و بعد بیای استریت فایتر بازی کنی فکر میکنی که داری میکرو سگا بازی میکنی =))
حالا شعور شما که زیاده بگو چرا استریت فایتر ؟
چون گرافیکش کارتونی و کودکانه پسند هست به همین خاطر ؟
چون داستان غنی نداره به همین خاطر ؟
چون ضربه هاش محدود هستند و ساده به همین خاطر ؟
چون شخصیت هاش فیلمی ندارن به همین خاطر ؟
خدایی بگو چیه اینو با تکن مقایسه میکنین ؟
خیلی برام سوال شده.... :-؟
 

من بر اساس کُمبو هاش میگم شاید خیلی ها بلد نباشن تکن رو بازی کنن به همین خاطر دوست دارن یه بازی ساده و خیلی راحت رو مثل استریت فایتر بازی کنن ...
تکن فکر کنم یه شخصیتش برابر باشه با کل شخصیت های استریت فایتر !
میگی نه برو کمبو هاش رو نگاه کن
تو بازی تکن این همه حرکت داشته باشی و بعد بیای استریت فایتر بازی کنی فکر میکنی که داری میکرو سگا بازی میکنی =))
حالا شعور شما که زیاده بگو چرا استریت فایتر ؟
چون گرافیکش کارتونی و کودکانه پسند هست به همین خاطر ؟
چون داستان غنی نداره به همین خاطر ؟
چون ضربه هاش محدود هستند و ساده به همین خاطر ؟
چون شخصیت هاش فیلمی ندارن به همین خاطر ؟
خدایی بگو چیه اینو با تکن مقایسه میکنین ؟
خیلی برام سوال شده.... :-؟
من به جای salamkaka جوابتونو میدم.
SF یه فایتینگ دو بعدیه و مثل تکن سه بعدی نیست. منظور از سه بعدی یعنی اینکه تو تکن یا مثلا Virtua Fighter میشه تو عمق صفحه حرکت کرد و از این چیزا...
بعد اینکه فکر میکنم شما تعریف درستی از کومبو ندارین، بذارین واستون تعریف کنم...
کومبو : کومبو عبارت از مجموعه ضرباتی که به صورت متوالی به حریف میخورند و در صورت برخورد ضربه ی اول ، ضربات بعدی قابل دفاع نباشن.
اگه تعریف شما از سختی یه گیم فایتینگ سختی کومبو زدنش باشه باید بگم که متاسفم! کومبو های SF برخلاف اونچه فکر میکنید همچین آسون هم نیستن!
میتونین برین چنتا کومبو ویدئو ببینی، میخواین لینک بدم ؟
من خودم به همه ی بازیای فایتینگ احترام میذارم (!) و انتظار دارم همه به SF احترام بذارن. چرا ؟ چون SF یه جورایی اولین بازی فایتینگ به حساب میاد و SF4 بود که بعد از مدت ها اومد و سبک فایتینگ رو - که تقریبا مرده بود- رو احیا کرد. بنابراین احترامش واجبه :دی
گرافیک کارتونی ؟ تقریبا تمام فن های SF همین گرافیک به قول شما کارتونی رو به گرافیک رئال ترجیح میدن و از اول هم سبک گرافیکی SF اینجوری بوده.
داستان غنی ؟ seriously who cares ؟ شاید داستان SF به نظر شما ضعیف باشه، ولی نکته اینه که داستان SF تو بازی به خوبی روایت نمیشه ولی میتونین کامیک بوک های SF رو بخونین. داستان تو کامیک بوک ها به نظرم خیلی خوب روایت میشه.
ضربات محدود ؟ این مورد برمیگرده به دوبعدی بودن بازی، چیز دیگه ای نمیتونم بگم
Blah Blah Blah:d
 
من به جای salamkaka جوابتونو میدم.
SF یه فایتینگ دو بعدیه و مثل تکن سه بعدی نیست. منظور از سه بعدی یعنی اینکه تو تکن یا مثلا Virtua Fighter میشه تو عمق صفحه حرکت کرد و از این چیزا...
بعد اینکه فکر میکنم شما تعریف درستی از کومبو ندارین، بذارین واستون تعریف کنم...
کومبو : کومبو عبارت از مجموعه ضرباتی که به صورت متوالی به حریف میخورند و در صورت برخورد ضربه ی اول ، ضربات بعدی قابل دفاع نباشن.
اگه تعریف شما از سختی یه گیم فایتینگ سختی کومبو زدنش باشه باید بگم که متاسفم! کومبو های SF برخلاف اونچه فکر میکنید همچین آسون هم نیستن!
میتونین برین چنتا کومبو ویدئو ببینی، میخواین لینک بدم ؟
من خودم به همه ی بازیای فایتینگ احترام میذارم (!) و انتظار دارم همه به SF احترام بذارن. چرا ؟ چون SF یه جورایی اولین بازی فایتینگ به حساب میاد و SF4 بود که بعد از مدت ها اومد و سبک فایتینگ رو - که تقریبا مرده بود- رو احیا کرد. بنابراین احترامش واجبه :دی
گرافیک کارتونی ؟ تقریبا تمام فن های SF همین گرافیک به قول شما کارتونی رو به گرافیک رئال ترجیح میدن و از اول هم سبک گرافیکی SF اینجوری بوده.
داستان غنی ؟ seriously who cares ؟ شاید داستان SF به نظر شما ضعیف باشه، ولی نکته اینه که داستان SF تو بازی به خوبی روایت نمیشه ولی میتونین کامیک بوک های SF رو بخونین. داستان تو کامیک بوک ها به نظرم خیلی خوب روایت میشه.
ضربات محدود ؟ این مورد برمیگرده به دوبعدی بودن بازی، چیز دیگه ای نمیتونم بگم
Blah Blah Blah:d

tekken برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ منتشر شد اما Street Fighter در سال 1987 :D از این نظر منم بهش احترام میذارم اما انتظار میره از بازی تکن که قدیمی تر هست پیشرفت فابل توجهی داشته باشه اما میبینین که هنوز دو بعدی باقی مونده !
من یکی که هیچ وقت یه بازیه 3 بعدی رو رها نمیکنم و بیام که دو بعدیش رو بازی بکنم... شما میکنید ؟ :D
عین این می مونه که تکن 3 رو بیای با تکن 5 مقایسه بکنی :دی
خب دو بعدی اصلاً نمیچسبه... چرا باید اینقدر محبوبت داشته باشه ؟ چرا آخه...
اگه میگین کمبو هاش محدوده به خاطر دو بعدی بودنش هست خب چرا 3 بعدی نمیکنن ؟ :D
چرا نمیتونن مثل تکن پیشرفت کنن ؟ چرا نمیتونن به شخصیت هاش اضافه کنن ؟ چرا سبک های رزمی دیگه رو بهش اضافه نمیکنن ؟
اما تکن چی ؟
شما میتونین یه ایراد ازش بگیرین؟ :D
نظر شخصی من اینه که تکن بهرینه و بهریتن خواهد بود....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or