تصاویر بازی Final Fantasy XIV

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
در حالی که مشتاقان سری Final Fantasy در انتظار انتشار نسخه ی سیزدهم این بازی هستند امروز Sony در کنفرانس خبری خود رسمآ نسخه ی چهاردهم (XIV) این بازی را معرفی کرد و نکته ی جالب تر اینکه نیاز نیست انتظار خیلی زیادی برای انتشار این نسخه بکشید چراکه قرار است سال آینده منتشر شود. Final Fantasy XIV یک بازی نقش آفرینی Massive Multiplayer Online) MMO) خواهد بود که علاوه بر PS3 برای PC هم به طور همزمان به چهار زبان انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی و آلمانی توسط Square Enix روانه ی بازار خواهد شد. هیچ اطلاعات دیگری از این نسخه منتشر نشده و تنها گفته شده این بازی در قلمرو Eorzea اتفاق می افتد.
گفتنیست که این بازی دومین نسخه از سری بازی های Final Fantasy است که به صورت MMORPG عرضه می شود. اولین بازی Final Fantasy XI بود که ابتدا در سال 2003 برای PC، در سال 2004 برای PS2 و بالاخره در سال 2006 برای Xbox 360 روانه ی بازار شد. یکی از نکات منحصر به فرد این بازی در آن زمان این بود که به گیمرهای هرسه پلتفورم اجازه میداد تا بازی را با یکدیگر در یک محیط مشترک انجام دهند؛ درواقع FFXI از اولین بازیهای cross-platform به حساب می آمد.


 

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
من توی یک سایت فارسی خوندم که اولین بازی هست که تمام قدرت ps3 رو به کار میگیره.درسته؟
از این حرفها که تمام قدرت ps3 و یا X360 رو بکار میبره فلان بازی زیاده ولی باز ساخته که میشه میگن نه از تمام قدرت کنسول نبود ! :biggrin1:
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
من توی یک سایت فارسی خوندم که اولین بازی هست که تمام قدرت ps3 رو به کار میگیره.درسته؟
این بازی نه قرار هست از تمام قدرت کنسول استفاده کنه چون اصلا MMO هست و نه اینکه تا به حال اصلا کسی همچین حرفی زده...
 

THE THUNDER

کاربر سایت
Jul 9, 2008
311
نام
JRPG Fan Guardian
چقدر ضد حال...
چرا هیچ کدوم از ffها برا psp نمیان؟ مگه cc تجربه ی بدی براشون بود؟
Final Fantasy XI بود که ابتدا در سال 2003 برای PC، در سال 2004 برای PS2 و بالاخره در سال 2006 برای Xbox 360 روانه ی بازار شد
نه بابا؟؟؟؟ واقعا برا ps2 هم اومد؟؟؟ ff11 مگه منظورت نیس؟؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر