تصاویری از لانچ کنسول Wii U در کشور ژاپن

  • Thread starter Thread starter pxc33
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

pxc33

کاربر سایت
In The Name of God


v79keexr05uk9hdql7ju.jpg



روز یکشنبه، کنسول Wii U به صورت رسمی در ژاپن عرضه شد و مشتاقان زیادی از ساعت ها قبل با شور و هیجان خاصی که
داشتند، در صف های طولانی پشت سرهم برای خرید این کنسول صف آرایی کرده اند. کمپانی Nintendo نیز تصاویری از انتشار این کنسول در ژاپن منتشر کرده که شما عزیزان می تونید اونارو در زیر مشاهده کنید:




منبع
 
همشون سفید خریدن نشون میده فن نینتندو هستند اکثرا
تو اروپا به خاطر به صرفه بودن مشکی میخرن اما اینجا فن بازی مهمتره
خدا کنه سفید 32 گیگی هم بیاد:(

---------- نوشته در 05:08 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 05:07 PM ارسال شده بود ----------

چه جعبه ی زشتی داره

ایراد نبود این ایراد رو بگیری
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or