تبلت SmartQ 7X با صفحه نمایشی 7 اینچی و 2 گیگابایت رم و سی پی یو دو هسته ای و ... با

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
smartq-x7-2-jpg.jpg


اخیرا گجتهای زیبا و یا خوبی از چین به بیرون می آیند و البته منظور ما فقط شرکت ها یا برندهای نیست که گجتهای خود را در چین اسمبل یا سرهم میکنند , به عنوان مثال گوشی Xiaomi Mi-Two و Oppo Find 5 را در نظر بگیرید و یا همین تبلت یعنی SmartQ 7X را.

SmartQ 7X تبلتی 7 اینچی هست که قیمت آن 50 دلار از Nexus 7 بیشتر است اما بعضی از اشتباهات تبلت مقرون به صرفه گوگل را اصلاح میکند.

این تبلت همان رزولیشن 1280 در 800 , nexus 7 را دارد و مجهز به OMAP 4470 که دارای پردازنده دوهسته ای هست میباشد و همچنین با سرعت کاری 1.5GHz کار میکند .

اما فقط اینها نیست , این تبلت مجهز به 2GB رم هست و همچنین دارای 16GB حافظه داخلی (که طبق معمول همه حافظه در دسترس نیست) هست اما قابلیت ارتقاء حافظه از طریق حافظه micro sd را هم داراست همچنین این تبلت 7 اینچی دارای خروجی mini HDM هست و هم دوربین جلو دارد و هم دوربین عقب که هر دو 2 مگاپیکسلی هستند .

این تبلت دارای آندروید 4.1 هم هست و این در حالی هست که 7 nexus قابلیت ارتقاء به آندروید 4.2 را دارد (که هم اکنون در دسترس هست)

برای سفارش دادن این تبلت در آمریکا 28-20 دلار هزینه برای ارسال بسته به اینکه شما میخواهید با پست ویژه یا معمولی تحویل بگیرید باید اضافه پرداخت شود البته وضعیت ضمانت یا گارانتی هم تیره هست.

smartq-x7-jpg.jpg


منابع :

http://www.phonearena.com/news/Smart...ipping_id36779

http://buy.smartqme.com/smartq-x7.html


---------- نوشته در 10:40 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:39 PM ارسال شده بود ----------

البته من در مورد به روز شدن این تبلت زیاد چیزی نمیدونم و نمیدونم که اصلا آیا به آندروید 4.2 به روز میشود و یا خیر
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر