تاریخ عرضه نسخه کامل بازی Shattered: Tale of the Forgotten King مشخص شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
بیش از یک سال پس از عرضه، بازی Shattered: Tale of the Forgotten King در کمتر از یک ماه دیگر از فاز ارلی اکسس خارج شده و نسخه کامل آن منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Shattered: Tale of the Forgotten King


ممکن است Shattered: Tale of the Forgotten King برای دوست‌داران بازی‌های دارک سولز و بلادبورن نام آشنایی باشد. این عنوان مستقل، یک بازی اپن ورلد سوم شخص نقش آفرینی است که مبارزات سولز-لایک را برای ارائه تجربه‌ای خاص، با المان‌های خلاقانه پلتفرمینگ ادغام می‌کند.

حال خبر خوب این است که سازندگان بازی یعنی استودیو Redlock Studio اعلام کرده‌اند نسخه کامل بازی از تاریخ 17 فوریه 2021 (29 بهمن) بر روی استیم قرار می‌گیرد. قیمت نسخه ارلی اکسس بازی در حال حاضر 25 دلار است، اما احتمال دارد که پس از عرضه نسخه کامل این قیمت افزایش یابد.

در بازی Shattered: Tale of the Forgotten King سفر شما با سقوط دنیای Hypnos و پادشاه آغاز می‌شود. وظیفه شخصیت اصلی جلوگیری از سقوط کامل تمدن و ایستادن در مقابل موجوداتی شیطانی است که دنیا را به سمت تاریکی می‌کشانند.

همانند سری سولز، بازیکن دارای سه نوار مربوط به سلامتی(Health)، استقامت (Stamina) و جادو (Magic) است که باید به آن‌ها توجه داشته باشد. شخصیت شما در طول تجربه بازی از طریق مبارزات و کاوش در محیط پیشرفت می‌کند که هر کدام از آن‌ها می‌تواند به دریافت سلاح‌های جدید، آپگرید کردن اسکیل‌ها و ایجاد تغییر و تحول در قابلیت‌های مربوط به جادو منجر شود.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر