تاریخ عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare II رسما اعلام شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اکتیویژن با انتشار یک تریلر کوتاه، اعلام کرده که بازی Call of Duty: Modern Warfare II در تاریخ 28 اکتبر امسال (6 آبان) عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کی آرت بازی Call of Duty: Modern Warfare II



این خبر دقایقی پیش از طریق حساب رسمی Call of Duty بر روی توئیتر اعلام شد. شرکت Activision علاوه بر این تیزر، کی آرت رسمی بازی را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشت که بازگشت سایمون گوست رایلی، شخصیت محبوب این سری را تأیید می‌کند. کاپیتان جان پرایس، جان سوپ مک‌تویش، و کایل گز گریک در کنار شخصیت جدیدی به‌نام آلخاندرو وارگاس، از دیگر شخصیت‌های تأیید شده برای بازی هستند. تیزر منتشر شده همچنین به‌طور کوتاهی تاریخ هشتم ژوئن 2022 (18 خرداد) را نمایش می‌دهد که این تاریخ به احتمال زیاد، به زمان معرفی کامل بازی اشاره دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare (2019) موفق‌ترین نسخه تاریخ سری لقب گرفته بود و Modern Warfare II نیز دنباله مستقیمی بر آن محسوب می‌شود. همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، استودیوی Infinity Ward وظیفه توسعه دنباله مدرن وارفر را بر عهده دارد. البته این تنها نسخه Call of Duty در دست ساخت برای امسال نیست، چرا که اکتیویژن قبلا عرضه دنباله Warzone را نیز برای سال 2022 تأیید کرده بود.
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,015
نام
سهند
مشکلم بیشتر با حجم سنگینش هست . ۱۵۰ تا ۲۰۰ گیگ برای پنج ساعت گیم پلی داستانی ! آنلاین باز هم نیستم .
از نسل قبل کالافا از اولش همین بوده دیگه باید عادت کنید ۱۰۰ ، ۱۵۰گیگ واسه هر بازی.
چند سال دیگه که خیلی هم دور نیس بعید میدونم بازی AAA زیر ۱۰۰گیگ ببینیم :D
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,641
نام
طاها
از نسل قبل کالافا از اولش همین بوده دیگه باید عادت کنید ۱۰۰ ، ۱۵۰گیگ واسه هر بازی.
چند سال دیگه که خیلی هم دور نیس بعید میدونم بازی AAA زیر ۱۰۰گیگ ببینیم :D
فعلا که حجم اکثر بازی های خیلی عالی هنوز هم زیر ۱۰۰ گیگ هست . اونا باید یاد بگیرند بهینه تر کنند . از طرفی بخش آنلاین و آفلاین از هم جدا کنند مشکلی پیش نمیاد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر