ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تاريخچه بازی Hitman (قسمت اول)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="LORD5" data-source="post: 698645" data-attributes="member: 33522"><p style="text-align: center"></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">سري بازي هاي Hitman ديگر براي تمامي گيمرها شناخته شده مي باشد و نيازي به مقدمه چيني در مورد اين بازي نيست و نيازي نيست كه بگوييم كه اين بازي جزء اولين بازي ها در سبك مخفي كاري مي باشد و همگان كماكان با مأمور47 آشنايي دارند ، در هر حال براي شروع نيازي به مقدمه هايي هست تا هم كساني كه چندان زياد(توجه كنيد كه چندان زياد!)با اين سري آشنايي ندارند و هم اينكه تاريخچه از همه نظر كامل باشد مقدماتي را مي گوييم تا ذهنتان براي قسمت هاي اصلي شروع به فعاليت بنمايد!</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">Hitman از سري بازي هاي مخفي كاري مي باشد كه توسط كمپاني بازي سازي دانماركي IO Interactive ساخت شده و شركت Eidos Interactive وظيفه ي انتشار اين سري را داشته و اين سري را علاوه بر پلتفر PC براي اكثر پلتفرم ها و كنسول هاي روز زمان خود منتشر كرده اين پلتفرم ها Nintendo GameCube, PlayStation 2, Xbox, Xbox 360 را شامل مي شود .</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">اين مجموع بازي از سري رمانهاي Hitman: Enemy Within كه نوشته ي William C. Dietz مي شود اقتباس شده و حق مطلب را به اثر اصلي ادا كرده به گونه اي كه هميشه جزء انتخاب هاي اول يك گيمر بوده كه يكي از دلايل موفقيت آن مي توان به داستان اين سري اشاره نمود كه داراي فراز و نشيب ها و هيجان هايي مي باشد.</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">اين سري به قدري موفق بود كه فيلمي را بر اساس داستان اين سري ساخته شد كه فيلم ساخته شده چندان جالب از آب در نيامد و انتظارات را برآورد نكرد و در كل فيلم با بي دقتي بسيار ساخته شد در نتيجه موفقيت چنداني كسب نكرد و موجب نارضايتي هايي از طرف جامعه گيمرها و منتقدين سينما شد؛ اين فيلم در 21 نوامبر 2007 منتشر شده كه بازيگر Timothy Olyphant در نقش اول فيلم يعني Agent 47 هنرنمايي كرد.</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">اين سري بر محور فردي با نام مستعار Agent 47 كه 47 و M.R47 هم خطاب مي شود گردش مي كند او اين نام را از روي باركدي كه در پشت گردنش هك شده گرفته كه اين بار كد 640509040147 مي باشد؛ او يك قاتل قراردادي است كه فقط و فقط براي كشتن ساخته شده و در ازاي موفقيت در اجراي مأموريت هايش كه اشخاصي ناآشنا هستند پولي را كه در قرار داد عقد شده دريافت مي نمايد ،البته اين قرار داد از طرف قانون پشتيباني نمي شود.</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">مأمور 47 تنها يك نفر نيست بلكه 5 روح در يك كالبد هست!به گونه اي كه اين فرد محصول آزمايش هاي يك دانشمند ژنتيك است كه اين دانشمند از DNA پنج تن از بزرگترين قاتل ها و جنايتكاران دنيا وي را كلون كرده !</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">تا كنون تنها چهار نسخه بازي از اين سري منتشر شده و البته كمپاني Eidos خبر از نسخه پنجمي هم براي اين سري خبر داده كه هيچ گونه اطلاعات ديگري به جزء اسم اين بازي كه Hitman 5 نام دارد و اينكه براي پلتفرم هاي Xbox 360, PlayStation 3 ، Windowsمتشر خواهد شد.</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">اين سري به دليل خشونت بالا و خونريزي براي درجه سني بالاي 17 سال از سويEntertainment Software Rating Board ارزيابي شد.</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">سبك تمامي اين سري اكشن سوم شخص stealth-based مي باشد كه اين سبك طرفداران زيادي هم دارد.</span></p><p></p><p></p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]6906[/ATTACH]</p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">سري هيتمن كه تا كنون منتشر شده شامل موارد زير مي باشد كه در ادامه به هر يك بيشتر خواهيم پرداخت:</span></p><p></p><p> <strong><span style="font-family: 'Tahoma'">Hitman: Codename 47</span></strong></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">تاريخ عرضه:2000</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">پلتفرم: Windows</span></p><p></p><p> <strong><span style="font-family: 'Tahoma'">Hitman 2: Silent Assassin</span></strong></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'"> تاريخ عرضه:2002</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'"> پلتفرم: Windows, PlayStation 2, Xbox, GameCube</span></p><p></p><p> <strong><span style="font-family: 'Tahoma'">Hitman: Contracts</span></strong></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'"> تاريخ عرضه:2004 </span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">پلتفرم: Windows, PlayStation 2, Xbox</span></p><p></p><p> <strong><span style="font-family: 'Tahoma'">Hitman: Blood Money</span></strong></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'"> تاريخ عرضه:2006 </span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">پلتفرم: Windows, PlayStation 2, Xbox, Xbox 360</span></p><p></p><p></p><p> <strong>Hitman Triple Pack</strong></p><p></p><p></p><p style="text-align: right">[ATTACH]6907[/ATTACH]</p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">شايد نام Hitman Triple Pack را شنيده باشيد!</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">اين نسخه شامل سه بازي از چهار نسخه اصلي مي باشد كه براي PC و PlayStation 2 منتشر شده كه اين سه نسخه شامل Hitman 2: Silent Assassin, Hitman: Contracts, ، Hitman: Blood Money</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">مي باشد كه اين نسخه در اروپا با نام Hitman The Triple Hit Pack و در آمريكاي شمالي با نام Hitman Trilogy منتشر شده كه تاريخ عرضه آنها هر يك به ترتيب June 22, 2007 و June 20, 2007 مي باشد كه مقصود از انتشار اين نگارش زنده كردن نام هيتمن و آشنا كردن گيمرهاي جديد با مأمور 47 بود كه در اين امر هم موفق عمل كرد و باري ديگر اين نام اين اسطوره را بر سر زبان ها انداخت .</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">البته براي فروش بيشتر اين پكيج از بازي جديد آن زمان Kane & Lynch: Dead Men هم استفاده شد تا افراد بيشتري را جذب اين بازي نمايد.</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">يكي از ويژگي هاي بزرگ بازي ايجاد تنش ها و جزئيات حركات مي باشد براي مثال:شما در ملك خصوصي هدف و در كنار نگهبان با لباس مبدل داريد قدم مي زنيد شما مي توانيد با لباس نگهبان و اسلحه بدست وارد ملك شويد كه با اين كار احتمال لو رفتن شما افزايش ميابد پس بهتر است كه به جاي يك نگهبان اسلحه بدست لباس پيش خدمت را پوشيده و با يك سيني اشتها آور به دشمن نفوذ كنيد كه در نتيجه احتمال مواجه شدن با نگهبانان كمتر شده و با خيال راحتتر مأموريت را بدون سر و صدايي به پايان مي رسانيد.</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">در Hitman هدف هاي زيادي تنها با يك گلوله به اتمام مي رسد كه اين روند در نسخه چهارم Blood Money رايجتر شده بود ؛اين روش روشي است كه تنها در سري هيتمن مشاهده شده و باعث مي شود كه با احتياط تمام و بدون اينكه شناسايي شويد مرحله مورد نظر را به پايان برسانيد.</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">البته كشتن تنها با يك گلوگه بيشتر در نسخه دوم Silent Assassin پايه گذاري شد كه در نسخه چهارم اين مفهوم به اوج خود رسيد در نسخه دوم اگر شما از گلوله هاي بيشتري براي كشتن سايرين به جزء هدف به كار مي برديد بازي به شما لقب Mass Murderer را مي داد كه با دريافت اين لقب به شما جايزه اي تعقل نمي گرفت و اين باعث مي شد تا مأموريت را از اول شروع كرده كه اين مختص گيمرهاي حرفه اي بود و افراد آماتور به اين موارد توجه چنداني نمي كردند و درصدد اين بودند كه بازي را تنها و به هر نحوي به اتمام برسانند و از گرفتن جوايز بي بهر شوند كه اين جوايز سلاح هاي مخصوص و جالبي بود كه اين سلاح ها به شرح زير است:</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">سرنگ حاوي زهرهاي مهلك.</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">سرنگ حاوي مسكن نيرومند براي بي هوش كردن موقتي.</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">Franchi SPAS-12 combat shotgun</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">stainless steel AMT Hardballers</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">Walther WA 2000 sniper rifle</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">M4 carbine assault rifle</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">C-4 plastic explosive</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">submachine gun</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">Garrote</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">سلاح هايي كه در طي انجام مرحله بدست مي آوريد:</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">Dragunov sniper rifle</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'"> Desert Eagle</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'"> SG552 machine gun</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'"> Uzi</span></p><p></p><p></p><p></p><p> <strong><span style="font-family: 'Tahoma'">گيم پلي</span></strong></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">روند بازي به اين صورت است كه در ابتداي بازي هدف شناسايي شده و پس از آن شما وارد عمل مي شويد تا فرد مورد نظر را به هر نحوي ترور نماييد البته در بعضي مراحل يك هدف دومي هم وجود دارد كه از بين بردن اين هدف دوم بستگي به خود شما دارد و اختياري مي باشد و كشتن و نكشتن آن فرد اختلالي در مأموريت شما ايجاد نمي كند اما كشتن فرد دوم با جايزه اي همراه است كه ميل به كشتن آن فرد را افزايش مي دهد! </span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">البته اين سري روش كشتن هدف را به خود گيمر واگذار مي كرد به گونه اي كه مي توانستيد تنها هدف تعيين شده را بدون اينكه شناسايي شويد و با خاموشي تمام ترور كرده و يا اينكه افراد ديگري از جمله محافظين را از بين ببريد كه در صورت دوم احتمال لو رفتن شما بالا مي رود و ممكن است كه سرعت شناسايي شويد كه شناسايي شما برابر است با شكست در انجام مأموريت ، كه معمولاً و در اكثر مواقع مورد اول يعني كشتن بي سر و صدا پيش مي آمد و با سكوت تمام تنها هدف تعيين شده از بين مي رفت و آسيبي به محافظين و ساير افراد وارد نمي شد.</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">پس از اينكه هدف را از بين برديد طبق قراردادي كه بسته ايد به شما اسلحه اي ظريف ،مخصوص و بسيار كارا در مراحل بعدي اعطا مي شد و يا اينكه وجه نقدي را دريافت مي كرديد كه با اين پول مي توانستيد سلاحها و ساير تجهيزات خود را آپگريد نماييد.</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">اما كشتن بي صدا كار چندان راحتي نخواهد بود و براي اينكه 47 ديرر شناسايي شود مي توانست با لباس مبدل اعم از لباس پليس،تعميركار و پيشخدمت را پوشيده و با امنيت بيشتر به قلب دشمن كه هوش چندان بالاي ندارند زده و به مناطقي كه تدابير امنيت شديدي برقرار است وارد شود و هدف را نابود نمايد.</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">روش كشتن اين نيست كه هميشه در سايه ها پنهان شده و يا اينكه به قلب دشمن زده و تمامي را از دم كشته و از آنجا به قول بعضي ها پيروز بيرون بياييد در اين صورت شما نه تنها پيروز نخواهيد بود بلكه لقب قاتل ديوانه را خواهيد گرفت نه يك حرفه اي!روش كشتن به صورتي است كه بايد به دنبال راه حل هاي دقيق باشيد و در يك زمان مناسب به دشمن نفوذ كرده و مثل آنها شويد درست است كه آنها شما را مي بينند اما متوجه نخواهند شد كه فرشته مرگ در ميان آنهاست و نميدانند كه فردي كه در كنار آنها قدم بر ميدارد ممكن است كه در يك لحظه جان آنها را گرفته و با خونسردي تمامي راهش را ادامه دهد اما مأمور47 با انسان هاي بي گناه كاري ندارد او گرچه يك آدم كش است ولي كساني را كه ترور مي كند افرادي شرور و بد ذات هستند و به همين خاطر است كه به وي لقب فرشته مرگ داده اند.</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">پس از اينكه وارد نيروهاي دشمن شديد بايد با خونسردي تمام به راهتان ادامه دهيد و كوچكترين حركت اشتباه موجب مشكوك شدن نيروهاي دشمن به شما مي شود و در اين صورت لو رفته و در انجام مأموريت شكست خواهيد خورد ؛ پس به ياد داشته باشيد كه خونسردي شما تعيين كننده است و باعث پيروزي شما مي شود و اين خونسردي لازمه ي داشتن فكري باز مي باشد پس از اينكه با خونسردي ميان افرد دشمن حركت مي كنيد باز هم ترس از شناخته شدن و شكست خوردن در مرحله موجب افزايش هيجان شما مي شود كه اين هيجان در انحصار هيتمن است و يكي از دلايل محبوبيت اين سري.</span></p><p></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">در بازي مأمور47 نيز داراي محدوديت هايي مي باشد او نمي تواند از ديوارهاي بلند بپرد و يا از مكانهايي بالا برود گرچه او مي تواند از بالكني به بالكن ديگر بپرد اما اين موارد كم هستند و در طول بازي خيلي كم اين حركات اتفاق مي افتد؛او مي تواند مانند انسان عادي از پله هاي و نردبانها و آسانسور استفاده كرده و بالا يا پايين برود اما او هنگام بالا رفتن از نردبان تقريباً خلع سلاح است زيرا او نمي تواند از سلاح خود استفاده كند و هر آن ممكن است كه توسط نيروهاي دشمن شناسايي شده و مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفته و كشته شود در نتيجه موجب شكست شما خواهيد شد بنابراين بايد محتاطانه در اين مورد عمل كرده و با ارزيابي جوانب وارد عمل شويد.</span></p><p> <span style="font-family: 'Tahoma'">گرچه 47 در بازي Blood Money (چهارمين نسخه)حركات بسيار نرمي انجام مي دهد و براي اولين بار مي تواند از لبه هاي مختلف بال رود و پرش هاي بلندي هم انجام دهد كه همانطور كه در بالا گفته شد در شماره قبل اين حركات كمتر پيش مي آمد.</span></p><p></p><p></p><p><strong><strong><strong><a href="http://forum.bazicenter.com/threads/22818/">تاریخچه بازی Hitman</a><a href="http://forum.bazicenter.com/threads/22558/"> </a>قسمت دوم</strong></strong></strong></p><p><strong><strong><strong><strong><a href="http://forum.bazicenter.com/threads/23159/">تاریخچه بازی Hitman</a><a href="http://forum.bazicenter.com/threads/22558/"> </a>قسمت پایانی</strong></strong></strong></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Tahoma'"></span></strong></p><p><strong><span style="font-family: 'Tahoma'"></span></strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LORD5, post: 698645, member: 33522"] [CENTER][/CENTER] [FONT=Tahoma]سري بازي هاي Hitman ديگر براي تمامي گيمرها شناخته شده مي باشد و نيازي به مقدمه چيني در مورد اين بازي نيست و نيازي نيست كه بگوييم كه اين بازي جزء اولين بازي ها در سبك مخفي كاري مي باشد و همگان كماكان با مأمور47 آشنايي دارند ، در هر حال براي شروع نيازي به مقدمه هايي هست تا هم كساني كه چندان زياد(توجه كنيد كه چندان زياد!)با اين سري آشنايي ندارند و هم اينكه تاريخچه از همه نظر كامل باشد مقدماتي را مي گوييم تا ذهنتان براي قسمت هاي اصلي شروع به فعاليت بنمايد![/FONT] [FONT=Tahoma]Hitman از سري بازي هاي مخفي كاري مي باشد كه توسط كمپاني بازي سازي دانماركي IO Interactive ساخت شده و شركت Eidos Interactive وظيفه ي انتشار اين سري را داشته و اين سري را علاوه بر پلتفر PC براي اكثر پلتفرم ها و كنسول هاي روز زمان خود منتشر كرده اين پلتفرم ها Nintendo GameCube, PlayStation 2, Xbox, Xbox 360 را شامل مي شود .[/FONT] [FONT=Tahoma]اين مجموع بازي از سري رمانهاي Hitman: Enemy Within كه نوشته ي William C. Dietz مي شود اقتباس شده و حق مطلب را به اثر اصلي ادا كرده به گونه اي كه هميشه جزء انتخاب هاي اول يك گيمر بوده كه يكي از دلايل موفقيت آن مي توان به داستان اين سري اشاره نمود كه داراي فراز و نشيب ها و هيجان هايي مي باشد.[/FONT] [FONT=Tahoma]اين سري به قدري موفق بود كه فيلمي را بر اساس داستان اين سري ساخته شد كه فيلم ساخته شده چندان جالب از آب در نيامد و انتظارات را برآورد نكرد و در كل فيلم با بي دقتي بسيار ساخته شد در نتيجه موفقيت چنداني كسب نكرد و موجب نارضايتي هايي از طرف جامعه گيمرها و منتقدين سينما شد؛ اين فيلم در 21 نوامبر 2007 منتشر شده كه بازيگر Timothy Olyphant در نقش اول فيلم يعني Agent 47 هنرنمايي كرد.[/FONT] [FONT=Tahoma]اين سري بر محور فردي با نام مستعار Agent 47 كه 47 و M.R47 هم خطاب مي شود گردش مي كند او اين نام را از روي باركدي كه در پشت گردنش هك شده گرفته كه اين بار كد 640509040147 مي باشد؛ او يك قاتل قراردادي است كه فقط و فقط براي كشتن ساخته شده و در ازاي موفقيت در اجراي مأموريت هايش كه اشخاصي ناآشنا هستند پولي را كه در قرار داد عقد شده دريافت مي نمايد ،البته اين قرار داد از طرف قانون پشتيباني نمي شود.[/FONT] [FONT=Tahoma]مأمور 47 تنها يك نفر نيست بلكه 5 روح در يك كالبد هست!به گونه اي كه اين فرد محصول آزمايش هاي يك دانشمند ژنتيك است كه اين دانشمند از DNA پنج تن از بزرگترين قاتل ها و جنايتكاران دنيا وي را كلون كرده ![/FONT] [FONT=Tahoma]تا كنون تنها چهار نسخه بازي از اين سري منتشر شده و البته كمپاني Eidos خبر از نسخه پنجمي هم براي اين سري خبر داده كه هيچ گونه اطلاعات ديگري به جزء اسم اين بازي كه Hitman 5 نام دارد و اينكه براي پلتفرم هاي Xbox 360, PlayStation 3 ، Windowsمتشر خواهد شد.[/FONT] [FONT=Tahoma]اين سري به دليل خشونت بالا و خونريزي براي درجه سني بالاي 17 سال از سويEntertainment Software Rating Board ارزيابي شد.[/FONT] [FONT=Tahoma]سبك تمامي اين سري اكشن سوم شخص stealth-based مي باشد كه اين سبك طرفداران زيادي هم دارد.[/FONT] [CENTER][ATTACH]6906.vB[/ATTACH][/CENTER] [FONT=Tahoma]سري هيتمن كه تا كنون منتشر شده شامل موارد زير مي باشد كه در ادامه به هر يك بيشتر خواهيم پرداخت:[/FONT] [B][FONT=Tahoma]Hitman: Codename 47[/FONT][/B] [FONT=Tahoma]تاريخ عرضه:2000[/FONT] [FONT=Tahoma]پلتفرم: Windows[/FONT] [B][FONT=Tahoma]Hitman 2: Silent Assassin[/FONT][/B] [FONT=Tahoma] تاريخ عرضه:2002[/FONT] [FONT=Tahoma] پلتفرم: Windows, PlayStation 2, Xbox, GameCube[/FONT] [B][FONT=Tahoma]Hitman: Contracts[/FONT][/B] [FONT=Tahoma] تاريخ عرضه:2004 [/FONT] [FONT=Tahoma]پلتفرم: Windows, PlayStation 2, Xbox[/FONT] [B][FONT=Tahoma]Hitman: Blood Money[/FONT][/B] [FONT=Tahoma] تاريخ عرضه:2006 [/FONT] [FONT=Tahoma]پلتفرم: Windows, PlayStation 2, Xbox, Xbox 360[/FONT] [B]Hitman Triple Pack[/B] [RIGHT][ATTACH]6907.vB[/ATTACH][/RIGHT] [FONT=Tahoma]شايد نام Hitman Triple Pack را شنيده باشيد![/FONT] [FONT=Tahoma]اين نسخه شامل سه بازي از چهار نسخه اصلي مي باشد كه براي PC و PlayStation 2 منتشر شده كه اين سه نسخه شامل Hitman 2: Silent Assassin, Hitman: Contracts, ، Hitman: Blood Money[/FONT] [FONT=Tahoma]مي باشد كه اين نسخه در اروپا با نام Hitman The Triple Hit Pack و در آمريكاي شمالي با نام Hitman Trilogy منتشر شده كه تاريخ عرضه آنها هر يك به ترتيب June 22, 2007 و June 20, 2007 مي باشد كه مقصود از انتشار اين نگارش زنده كردن نام هيتمن و آشنا كردن گيمرهاي جديد با مأمور 47 بود كه در اين امر هم موفق عمل كرد و باري ديگر اين نام اين اسطوره را بر سر زبان ها انداخت .[/FONT] [FONT=Tahoma]البته براي فروش بيشتر اين پكيج از بازي جديد آن زمان Kane & Lynch: Dead Men هم استفاده شد تا افراد بيشتري را جذب اين بازي نمايد.[/FONT] [FONT=Tahoma]يكي از ويژگي هاي بزرگ بازي ايجاد تنش ها و جزئيات حركات مي باشد براي مثال:شما در ملك خصوصي هدف و در كنار نگهبان با لباس مبدل داريد قدم مي زنيد شما مي توانيد با لباس نگهبان و اسلحه بدست وارد ملك شويد كه با اين كار احتمال لو رفتن شما افزايش ميابد پس بهتر است كه به جاي يك نگهبان اسلحه بدست لباس پيش خدمت را پوشيده و با يك سيني اشتها آور به دشمن نفوذ كنيد كه در نتيجه احتمال مواجه شدن با نگهبانان كمتر شده و با خيال راحتتر مأموريت را بدون سر و صدايي به پايان مي رسانيد.[/FONT] [FONT=Tahoma]در Hitman هدف هاي زيادي تنها با يك گلوله به اتمام مي رسد كه اين روند در نسخه چهارم Blood Money رايجتر شده بود ؛اين روش روشي است كه تنها در سري هيتمن مشاهده شده و باعث مي شود كه با احتياط تمام و بدون اينكه شناسايي شويد مرحله مورد نظر را به پايان برسانيد.[/FONT] [FONT=Tahoma]البته كشتن تنها با يك گلوگه بيشتر در نسخه دوم Silent Assassin پايه گذاري شد كه در نسخه چهارم اين مفهوم به اوج خود رسيد در نسخه دوم اگر شما از گلوله هاي بيشتري براي كشتن سايرين به جزء هدف به كار مي برديد بازي به شما لقب Mass Murderer را مي داد كه با دريافت اين لقب به شما جايزه اي تعقل نمي گرفت و اين باعث مي شد تا مأموريت را از اول شروع كرده كه اين مختص گيمرهاي حرفه اي بود و افراد آماتور به اين موارد توجه چنداني نمي كردند و درصدد اين بودند كه بازي را تنها و به هر نحوي به اتمام برسانند و از گرفتن جوايز بي بهر شوند كه اين جوايز سلاح هاي مخصوص و جالبي بود كه اين سلاح ها به شرح زير است:[/FONT] [FONT=Tahoma]سرنگ حاوي زهرهاي مهلك.[/FONT] [FONT=Tahoma]سرنگ حاوي مسكن نيرومند براي بي هوش كردن موقتي.[/FONT] [FONT=Tahoma]Franchi SPAS-12 combat shotgun[/FONT] [FONT=Tahoma]stainless steel AMT Hardballers[/FONT] [FONT=Tahoma]Walther WA 2000 sniper rifle[/FONT] [FONT=Tahoma]M4 carbine assault rifle[/FONT] [FONT=Tahoma]C-4 plastic explosive[/FONT] [FONT=Tahoma]submachine gun[/FONT] [FONT=Tahoma]Garrote[/FONT] [FONT=Tahoma]سلاح هايي كه در طي انجام مرحله بدست مي آوريد:[/FONT] [FONT=Tahoma]Dragunov sniper rifle[/FONT] [FONT=Tahoma] Desert Eagle[/FONT] [FONT=Tahoma] SG552 machine gun[/FONT] [FONT=Tahoma] Uzi[/FONT] [B][FONT=Tahoma]گيم پلي[/FONT][/B] [FONT=Tahoma]روند بازي به اين صورت است كه در ابتداي بازي هدف شناسايي شده و پس از آن شما وارد عمل مي شويد تا فرد مورد نظر را به هر نحوي ترور نماييد البته در بعضي مراحل يك هدف دومي هم وجود دارد كه از بين بردن اين هدف دوم بستگي به خود شما دارد و اختياري مي باشد و كشتن و نكشتن آن فرد اختلالي در مأموريت شما ايجاد نمي كند اما كشتن فرد دوم با جايزه اي همراه است كه ميل به كشتن آن فرد را افزايش مي دهد! [/FONT] [FONT=Tahoma]البته اين سري روش كشتن هدف را به خود گيمر واگذار مي كرد به گونه اي كه مي توانستيد تنها هدف تعيين شده را بدون اينكه شناسايي شويد و با خاموشي تمام ترور كرده و يا اينكه افراد ديگري از جمله محافظين را از بين ببريد كه در صورت دوم احتمال لو رفتن شما بالا مي رود و ممكن است كه سرعت شناسايي شويد كه شناسايي شما برابر است با شكست در انجام مأموريت ، كه معمولاً و در اكثر مواقع مورد اول يعني كشتن بي سر و صدا پيش مي آمد و با سكوت تمام تنها هدف تعيين شده از بين مي رفت و آسيبي به محافظين و ساير افراد وارد نمي شد.[/FONT] [FONT=Tahoma]پس از اينكه هدف را از بين برديد طبق قراردادي كه بسته ايد به شما اسلحه اي ظريف ،مخصوص و بسيار كارا در مراحل بعدي اعطا مي شد و يا اينكه وجه نقدي را دريافت مي كرديد كه با اين پول مي توانستيد سلاحها و ساير تجهيزات خود را آپگريد نماييد.[/FONT] [FONT=Tahoma]اما كشتن بي صدا كار چندان راحتي نخواهد بود و براي اينكه 47 ديرر شناسايي شود مي توانست با لباس مبدل اعم از لباس پليس،تعميركار و پيشخدمت را پوشيده و با امنيت بيشتر به قلب دشمن كه هوش چندان بالاي ندارند زده و به مناطقي كه تدابير امنيت شديدي برقرار است وارد شود و هدف را نابود نمايد.[/FONT] [FONT=Tahoma]روش كشتن اين نيست كه هميشه در سايه ها پنهان شده و يا اينكه به قلب دشمن زده و تمامي را از دم كشته و از آنجا به قول بعضي ها پيروز بيرون بياييد در اين صورت شما نه تنها پيروز نخواهيد بود بلكه لقب قاتل ديوانه را خواهيد گرفت نه يك حرفه اي!روش كشتن به صورتي است كه بايد به دنبال راه حل هاي دقيق باشيد و در يك زمان مناسب به دشمن نفوذ كرده و مثل آنها شويد درست است كه آنها شما را مي بينند اما متوجه نخواهند شد كه فرشته مرگ در ميان آنهاست و نميدانند كه فردي كه در كنار آنها قدم بر ميدارد ممكن است كه در يك لحظه جان آنها را گرفته و با خونسردي تمامي راهش را ادامه دهد اما مأمور47 با انسان هاي بي گناه كاري ندارد او گرچه يك آدم كش است ولي كساني را كه ترور مي كند افرادي شرور و بد ذات هستند و به همين خاطر است كه به وي لقب فرشته مرگ داده اند.[/FONT] [FONT=Tahoma]پس از اينكه وارد نيروهاي دشمن شديد بايد با خونسردي تمام به راهتان ادامه دهيد و كوچكترين حركت اشتباه موجب مشكوك شدن نيروهاي دشمن به شما مي شود و در اين صورت لو رفته و در انجام مأموريت شكست خواهيد خورد ؛ پس به ياد داشته باشيد كه خونسردي شما تعيين كننده است و باعث پيروزي شما مي شود و اين خونسردي لازمه ي داشتن فكري باز مي باشد پس از اينكه با خونسردي ميان افرد دشمن حركت مي كنيد باز هم ترس از شناخته شدن و شكست خوردن در مرحله موجب افزايش هيجان شما مي شود كه اين هيجان در انحصار هيتمن است و يكي از دلايل محبوبيت اين سري.[/FONT] [FONT=Tahoma]در بازي مأمور47 نيز داراي محدوديت هايي مي باشد او نمي تواند از ديوارهاي بلند بپرد و يا از مكانهايي بالا برود گرچه او مي تواند از بالكني به بالكن ديگر بپرد اما اين موارد كم هستند و در طول بازي خيلي كم اين حركات اتفاق مي افتد؛او مي تواند مانند انسان عادي از پله هاي و نردبانها و آسانسور استفاده كرده و بالا يا پايين برود اما او هنگام بالا رفتن از نردبان تقريباً خلع سلاح است زيرا او نمي تواند از سلاح خود استفاده كند و هر آن ممكن است كه توسط نيروهاي دشمن شناسايي شده و مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفته و كشته شود در نتيجه موجب شكست شما خواهيد شد بنابراين بايد محتاطانه در اين مورد عمل كرده و با ارزيابي جوانب وارد عمل شويد.[/FONT] [FONT=Tahoma]گرچه 47 در بازي Blood Money (چهارمين نسخه)حركات بسيار نرمي انجام مي دهد و براي اولين بار مي تواند از لبه هاي مختلف بال رود و پرش هاي بلندي هم انجام دهد كه همانطور كه در بالا گفته شد در شماره قبل اين حركات كمتر پيش مي آمد.[/FONT] [B][B][B][URL='http://forum.bazicenter.com/threads/22818/']تاریخچه بازی Hitman[/URL][URL='http://forum.bazicenter.com/threads/22558/'] [/URL]قسمت دوم [B][URL='http://forum.bazicenter.com/threads/23159/']تاریخچه بازی Hitman[/URL][URL='http://forum.bazicenter.com/threads/22558/'] [/URL]قسمت پایانی[/B][/B][/B][/B] [B][FONT=Tahoma] [/FONT][/B] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
تاريخچه بازی Hitman (قسمت اول)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft