تاد هوارد، کارگردان Elder scrolls و Fallout، وارد تالار افتخار D.I.C.E میشود.

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
تاد هوارد، که بسیاری از ما وی را با کارگردانی عناوین فوق‌العاده‌ محبوب The Elder scrolls و Fallout میشناسیم، توسط آکادمی هنر‌ها و علوم تعاملی(AIAS) به عنوان بیست و دومین عضو تالار افتخار این آکادمی معرفی‌ شد. AIAS مسئول برگزاری مراسم D.I.C.E است که هر سال در لاس وگاس آمریکا برگزار میشود و در آن‌، جوایزی به بهترین بازی‌های سال اعطا میشود.
XiZUS25E8k5SKiUvUjmLTK-650-80.jpg

این آکادمی در بیانیه خود اعلام کرده است که هوارد با وارد کردن گیمپلی جهان باز (Open World) به سبک نقش آفرینی، چندی از بهترین بازی‌های این صنعت را خلق کرده است. بازی‌هایی‌ که به طور متمادی موفق به دریافت جوایزی از جمله بهترین بازی سال شده اند.
هوارد از اوایل دهه 90 در Bethesda Game Studios حضور دارد و پس از ایفای نقش به عنوان طراح در بازی‌هایی‌ همانند Terminator و Daggerfall، به عنوان رهبر پروژه Morrowind و سپس تمامی‌ پروژه‌های بزرگ BGS انتخاب شد.
Pete Hines ، مدیر ارشد Bethesda Softworks، درباره تاد هوارد گفته است: اثر حضور تاد در این پروژه ها، بر روی استودیو خود، شرکت ما، و صنعت بازی‌های کامپیوتری بسیار چشم گیر و وسیع بوده است. اگر نگاهی‌ به 21 عضو دیگر حاضر در تالار افتخار D.I.C.E بیندازیم، در خواهیم یافت که هوارد نیز لیاقت حضور در کنار بهترین بازیسازان این صنعت را دارد.
وی قرار است در مراسم D.I.C.E امسال به عنوان عضوی از این تالار افتخار، در کنار بزرگانی همانند شیگرو میاموتو، سید میر، جان کارمک، گیب نیول، ویل رایت و دیگر اعضا HOF قرار گیرد.
Ted Priceعضو هیئت مدیره AIAS، و همچنین مدیر استودیو Insomniac، در مورد انتخاب تاد هوارد به عنوان یکی‌ از آیکن‌های صنعت بازیسازی گفت: محبوبیت تاد علاوه بر رهبری استودیو و خلاقیت وی در ساخت دنیا‌های جدید، در شخصیت فروتن و شوختبع او نیز ریشه دارد. با وجود ایده پردازی و ساخت چندی از موفق‌ترین بازی های تاریخ، وی به طور مرتب دیگران را عامل اصلی‌ این موفقیت میداند و اقدام به تحسین دیگر اعضای تیم می‌کند. در حالی‌ که این دیدگاه و ایده‌های خود او بوده است که تامریل و Wasteland را تبدیل به واقعیتی جدا نشدنی‌ برای میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر جهان کرده است.
مراسم D.I.C.E در 23 فوریه سال آینده در لاس وگاس برگزار خواهد شد. Fallout 4 سال قبل نیز موفق به دریافت بهترین بازی سال از این مراسم شد و Todd howard هم موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی شد.
Elder Scrolls, Fallout mastermind Todd Howard joins the AIAS Hall of Fame | PC Gamer
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر