به SEGA کمک کنید تا به دوران درخشان گذشته بازگردد

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
درود


سگا قصد دارد که بازی‌های بهتر و با کیفیتی را بسازد و تحقق این امر، به کمک طرفدارانش در شرکت کردن نظرسنجی سگا بستگی دارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید. طی یک به روز رسانی در امروز، این کمپانی به طرفداران خود گفت: «به ما کمک کنید تا بتوانیم بازی‌های بهتری بسازیم.»

2x1x_sega-sonic-logo.jpg

در این نظر سنجی، که از اینجا می‌توانید در آن شرکت کنید، سگا می‌خواهد بداند که شما صاحب کدام یک از کنسول‌های تاریخ بوده‌اید، همچنین سه بازی مورد علاقه‌تان در طول عمر گیمینگ شما کدام بازی‌ها هستند، ژانرها و سبک‌های مورد علاقه شما چیست و این که کدام بازی‌های سگا را دوست دارید. گزینه‌های دیگز، شامل پرسش از علاقه شما نسبت به بازی‌های موبایل است که آیا در اولویت‌های شما هستند یا خیر. اگر گزینه خیر را در مورد علاقه‌تان به بازی‌های موبایل جواب دهید، سکا دلیل آن را از شما می‌خواهد.

یک مورد دیگر نیز وجود دارد که در آن، سگا نظر کلی شما را نسبت به این کمپانی می‌پرسد. همچنین از شما می‌خواهد که 3 صفت را در وصف این کمپانی به کار ببرید.

این نظر سنجی به این دلیل راه اندازی شده است که مدیر این کمپانی اعتراف کرده بود که سگا تا حدودی راه اشتباهی را در پیش گرفته است. «در دهه 90 میلادی، سگا یک برند شناخته شده تجاری بود اما بعد از آن، ما اعتماد طرفداران و گیمرها را نسبت به خودمان از دست دادیم که باعث شد همه چیزمان را، به غیر شهرت‌، از دست بدهیم.». مدیر بخش بازی‌های سگا، آقای Haruki Satomi در تابستان پارسال گفته بود: «ما دوست داریم و می‌خواهیم که آن اعتماد مردم در گذشته را پس بگیریم و همان برند شناخته شده در گذشته یشویم.».

به نظر می‌رسد که سگا قصد دارد با این نظر سنجی، به دوران گذشته بازکردد تا خرسندی و خوشحالی طرفداران خود را بدست آورد. 2016 سالگرد 25 سالگی یکی از عناوین بزرگ و درخشان سگا یعنی «Sonic the Hedgehog» است. سگا از لوگوی جدید خود به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد سونیک، رونمایی کرده است و شایعه شده بود که ممکن است بازی جدید سونیک در دست ساخت باشد.


منبع
 
آخرین ویرایش:

game-boys

کاربر سایت
Sep 6, 2015
446
سگا این چندوقته خیلی روند خوبی داشته و امیدوارم همینطوری ادامه بده :D اینم بازی‌های که من براشون لیست کردم :D

Bayonetta
Yakuza
Binary Domain
Valkyria Chronicles
Sonic & All-Stars Racing Transformed
Comix Zone
Streets of Rage
Alpha Protocol

بخصوص بازی Comix Zone
خودم اورجینالشو دارم ( البته متاسفانه بخاطر مشکل مالی گذاشتم بفروشم )

9p06ddnr6nxur21sawhy.jpg
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
[MENTION=22490]Hamidreza[/MENTION]

این نظر سنجی به طور کلی به نظر سه بخش میاد.

بخش اولش داره از ما میپرسه که داریم چه بازی هایی انجام میدیم،چه کنسولی داریم و چه سبکی رو بیشتر دوست داریم.این بخش به نظر مربوط به سرمایه گذاری های آینده است.خب سگا از سال 2006 به اینور Creative Assembly,Sport Interactive,Three Rings,Relic,Atlus,Demiurge,Ignited,Hardlight استدیوهایی هستش که خریده و تازه اکثر کلی هم پیشرفت داشتن.مثلا Creative Assembly از یک استدیو 50-60 نفره الان شده یک استدیوی +400 نفره.سگا تو زمینه خرید استدیو نسبتا فعال بوده و این روند از سال 2013 به مراتب سرعت بیشتری گرفته.به نظر میاد اینا دارن سبک هایی که ضعف دارن توش رو شناسایی میکنن تا بیان بازی توی اون سبک بسازن.حالا احتما خرید استدیو ماهر توی اون سبک بیشتر هم هست.چون خودشون گفتن بشتر دوست دارن روی استدیوهای داخلی کار کنن ریاست سگا اروپا اخیرا توی مصاحبه اش گفته خریدهای بیشتری تو راهه.:d

بخش دوم از ما میخاد که بازی هایی که سگا ساخته یا ناشرش بوده و ما دوست داریم و یا ازش راضی بودیم رو بگیم.خوب اینم دقیقا مشخصه هدفش تعیین ip هایی هست که در آینده بیان روش کار کنن.
بخش سوم هم مربوط به مباحث موبایل هست که اونم بیشتر در حیطه کاری Sega Networks هست.از لیست بالا Ignited,HardLight,Demiruge توی زمینه موبایل فعالیت دارن.

خب درسته سگا یکم از کورس عقب افتاده ولی به نظرم میتونن خودشون رو بالا بکشن.راهش سرمایه گذاری و خرید استدیوهای جدید و احیای ip های قدیمی در کنار خلق عناوین جدید هست.خوبی کار اینه که سگا سرمایه خوبی داره.سال 2013 نزدیک به دو میلیارد دلار فقط پول نقد داشتن.گرچه این مقدار به دلیل خرید یک سری استدیو کمتر شده ولی همین الان اونقدری پول دارن که یکجا بتونن مثلا حتی Ubisoft یا Capcom رو بخرن.:d

دلیل امیدواری من از دو ناحیه اس.ناحیه اول اینه که Satomi نوه ریاست Sega Games Co رو به عهده گرفته.Satomi خودش به شدت قبل خرید Sega توسط Sammy و تشکیل Sega Sammy Holding و توی دوران بچگی و جوانیش گویا Sega Fan بوده.حتی میگن یکی از دلایل خرید اصرار همین Satomi به پدربزرگش بوده.خودش هم الان جوانه و 38 سال فقط سن داره.از طرفی هم قبل این، رئیس Sega Network بوده و اونجا هم خیلی خوب عمل کرده.میشه امیدوار بود با توجه پیر شده پدر بزرگ و قدرت گرفتن نوه و این که نوه بیشتر طرفدار گیم هست توجه به این سمت بیشتر بشه.

دلیل دوم من برای امیدواری کاهش درامدهای Sammy هستش.تا قبل سال 2007-2010 درآمدهای Sammy وحشتناک بالا بود.یادمه یکی از سال ها 650 میلیون دلار سود خالص کرده بودند.همین باعث میشه عمده سرمایه گذاری شرکت بره سمت Sammy و پول کمی به Sega برسه.با کاهش درامدها الان Sega Sammy توجهش به بخش Sega بیشتر شده.میخان تجارتشون رو تا حدی که میتونن گسترده تر کنن.حتی در کنار استدیوهای بازی اومدن Marza Animation Studio رو برای مثال خریدن که یک استدیو انیمیشن هست که الان داره انیمیشن Resident Evil و Sonic رو میسازه.یا قرارداد ساخت فیلم بر اساس فرنچایزهای محبوبشون رو منعقد کردن.:d

از این دوتا تقریبا میشه نتیجه گرفت که امکان داره در آینده سرمایه بیشتری بهشون برسه و بتونن تجارت خودشون رو گسترش بدن که قطعا به سود ما خواهد بود.البته همه اینا پیش بینی های منه که امیدوارم درست از آب دربیاد.:)
 

mmk2008

کاربر سایت
May 5, 2009
272
نام
ℳostaan
منم کمک کردم:d امیدوارم بازی های تاپ بیشتری ازش ببینیم در آینده...
چندتا ریمیک یا ریبوت خوب هم از بازیهای قدیمیش بده خیلی عالی میشه
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
Alien isolation که بهترین بازی سال 2014 من کناره fh2 بود. کلیت صحبت هارو دوستان کردند و لذت بردم.
جدا از خیلی مسائل امیداروام سگا سمت سیاست های پول پرستانه نره و بیشتر هوای مخاطب رو داشته باشه.(البته مثل اینکه total war Rome 2 شدیدا دچار این مسائل بوده ولی خب خودم بازی نکردم نظری نمیدم ولی در کل اگرم سمت این سیاست ها بوده،دست برداره و به ساخت بازی های بزرگ AAA با کیفیت بره)
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
من که شرکت کنم ... حتما شما هم شرکت کنید حداقل به خاطر اینکه کشور و محل زندگی تون هم میپرسن ... و میتونید حجم جامعه گیمری ایران رو بعشون نشون بدید.
 

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
سگا باید بیاد و حضور گسترده ای توی بازار گیم داشته باشه و با انتشار 4 تا بازی توی سال نمیتونه جایگاه مناسبی داشته باشه...[-(

الان EA , Ubisoft, Activition ,.... ببینید که چه جوری روی عناوینشون تبلیغات و سرمایه گذاری میکنند!:punish:

سگا باید مثل ناشر های بزرگ دنبال عناوین پول ساز و همکاری با سونی و ماکروسافت و نینتندو به صورت گسترده باشه!:smoke:
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
الان شرکت کردم و تا تونستم به بخش موبایل بدو بیراه گفتم و از کنسول گیمینگ پشتیبانیدم:dاگه میخوان برن سمت موبایل همون بهتر حضور نصفه نیمشونو تو بخش کنسول و PC تموم کنن که دیگه ما هم تکلیف خودمونو بدونیم
دقیقا منم هر چی hate و دیسلایک بود نثار قسمت های موبایل کردم ... استریت ریج و فانتازی استار رو هم بسی طلبیدم
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,374
نام
Mehrdad
کار به جایی کشید که وسط های نظر سنجی می پرسید چرا اصلا راجع به موبایل حرف نمیزنی?:d
second samurai. revenge of shinobi. street of rage bareknuckle به عنوان 3 بازی معرفی کردم و یادم نیست کدوم فیلد بود ولی ازشون خواستم حداقل اینارو رو (ps4psn) بدن .
سبک بازی هم rpg action/adventure openworld.
بهترین بازی پلتفرم های اخیرم bloodborne ps4 bioshock ps3
همه جوره هم علاقم به کنسول بازی را بهشون نشون دادم.
در کل نطر سنجی جالبی بود نوستالژیک شدم:d نمیدونم چرا حس کردم دارند مزه بازار میچشن که دوباره کنسول بدن. یعنی میشه؟ 8-|
 

Skull Knight

کاربر سایت
Jan 15, 2016
278
Sunset Riders متعلق به Konami :(
آره همین دیشب فهمیدم و بدجور fail شدم:(
دیک تریسی هم مال سگا نیست
Tiny Toon Adventures: Buster's Hidden Treasure هم باز همینطور
ولی خب از اونجایی که رو سگا جنسیس اومدن نمیدونم یعنی هیچ راهی نیست؟ :(
به هر حال من دیشب فرمه رو پر کردم این سه تا رو هم نوشتم در کنار:
سه گانه Golden Axe
سه گانه شورش در شهر
E-SWAT: City Under Siege (این بازی واقعا فوق العاده بود همون پلیسه که با پیشروی تو بازی ارتقا درجه هم میگرفت)
Shadow Dancer: The Secret of Shinobi
Michael Jackson's Moonwalker
Sonic & Knuckles
یه بازی هم بود تو نقش پلیس میتونیستیم سه تا ماشین (یه ماشین اسپرت، یه ماشین استیشن امریکایی و یه تریلی) برداریم بریم تو جاده خلافکارا رو بگیریم ولی اسمشو یادم رفته بود و ننوشتم.
 

game-boys

کاربر سایت
Sep 6, 2015
446
آره همین دیشب فهمیدم و بدجور fail شدم:(
دیک تریسی هم مال سگا نیست
Tiny Toon Adventures: Buster's Hidden Treasure هم باز همینطور
ولی خب از اونجایی که رو سگا جنسیس اومدن نمیدونم یعنی هیچ راهی نیست؟ :(
به هر حال من دیشب فرمه رو پر کردم این سه تا رو هم نوشتم در کنار:
سه گانه Golden Axe
سه گانه شورش در شهر
E-SWAT: City Under Siege (این بازی واقعا فوق العاده بود همون پلیسه که با پیشروی تو بازی ارتقا درجه هم میگرفت)
Shadow Dancer: The Secret of Shinobi
Michael Jackson's Moonwalker
Sonic & Knuckles
یه بازی هم بود تو نقش پلیس میتونیستیم سه تا ماشین (یه ماشین اسپرت، یه ماشین استیشن امریکایی و یه تریلی) برداریم بریم تو جاده خلافکارا رو بگیریم ولی اسمشو یادم رفته بود و ننوشتم.

بازی outrun

dtqz79xhb2ori7sxuiu3.jpg



یکی از بازیا موندگار و خاطره انگیز زمان ما و کنسول سگا جنسیس بود
چقدر از این بازی لذت میبردیم


البته این بازی نسخه دومی هم براش اومد سال ها بعد به اسم outrun 2
که سال 2004 برای xbox original منتشر شد و سال 2007 هم برای ps2 عرضه شد , من خودم روی xbox original ی که داشتم بازیش کردم

outrun2Twin_2.jpg
 

ALBERT WESK3R

THE FATHER OF SURVIVAL HORROR
Gold User
Feb 15, 2016
429
نام
بهزاد
سگا بزرگترین خدمتی که به ما و صنعت گیم و همچنین خودش کرد بستن قرارداد با پلاتینوم گیمز بود.نسل قبل چند تا بازی مشتی و درجه یک برای سگا ساخت.سگا هم بخشی از ابهت گذشتش را بدست اورد.

من تو نظر سنجی شرکت نکردم چون حوصله شو ندارم ولی امیدوارم امسال binary domain 2 و vanquish 2 را معرفی کنند. قسمت های اول هر دو بازی محشر بود
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر