به زودی نمایش‌های بیشتری از بخش تک نفره‌ی Battlefield 1 منتشر خواهد شد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#94.jpg
در حالی که اوایل این هفته برای نخستین بار شاهد ویدئویی از بخش تک نفره‌ی داستانی بازی مورد انتظار Battlefield 1 بودیم، شرکت DICE سازنده‌ی این عنوان خبر از انتشار نمایش‌های بیشتر از آن در آینده‌ای نزدیک داده است. آن‌ها تصمیم دارند تا استریم‌های بیشتری از بخش تک نفره‌ی داستانی این بازی در جریان این دوره‌ی TwitchCon که از روز شنبه 10 مهر ماه [1 اکتبر میلادی] آغاز خواهد شد، منتشر کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 1 قبل از ظهر [11:30 شب به وقت تهران] به صفحه‌ی مخصوص استریم رویداد TwitchCon مراجع کرده و شاهد نمایش‌های جدید بخش تک نفره‌ی داستانی Battlefield 1 باشند؛ اگرچه دایس تا کنون مشخص نکرده که کدام قسمت از این بخش را نمایش خواهد داد. با این حال تاکنون مشخص شده که بخش داستانی این بازی شامل چند قسمت مختلف می‌باشد که هر کدام حاوی شخصیت‌ها و مکان‌های خاصی هستند.

یکی از قسمت‌های داستان‌های جنگی بازی Mud and Blood نام دارد. این داستان در اواخر جنگ جهانی جریان دارد و با محوریت تانک British Mark V بیان می‌شود. این داستان بر روی سرباز جوانی که به عنوان راننده‌ی این تانک وارد ارتش می‌شود تمرکز دارد. اگرچه این قهرمان از ابتدا تجربه‌ای از استفاده از این وسیله‌ی جنگی مدرن [در آن زمان] ندارد و باید با تلاش خود آموزش [یادگیری آن نیز سریع رخ خواهد داد] ببیند. این قهرمان تلاش می‌کند تا اعتماد جوخه‌ی خود را نیز بدست آورد، بنابراین با یک داستان پویای اجتماعی همراه با مضامین شخصی روبرو هستیم. این شخصیت Danny Edwards نام دارد و در زمینه‌هایی نظیر استفاده از اسنایپ، خلبانی و نبردهای تن به تن مهارت ندارد و تخصصش در درست کردن وسایل و رانندگی‌ست."

بازی Battlefield 1 با هدف انتشار در تاریخ جمعه 30 مهر ماه [21 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One در دست توسعه است.

منبع
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
امیدوارم ea دوباره به سرش نزنه از رو این بازی یه بازی چرت کپی بزنه البته بنظر میاد دیگه اون تمع کاری ها رو کنار گذاشته کنار و نمیخواد دوباره مثل اکتی . یوبی سافت فقط برای پول بیاد چرت بسازه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر