بهترين كارت گرافيكي N260GTX Lightning™MSI

LORD5

کاربر سایت
Mar 29, 2009
1,177
نام
عباس
به نام خدا

msi.gif


شركت MSI نيز با ساخت كارت N260GTX Lightning وارد عرصه نبرد با ساير رقبا مي شود.
اين كارت NVIDIA GeForce GTX 260 داراي 1792 MB حافظه مبني بر GDDR3 مي باشد در طرح اين كارت گرافيكي نيز از دو فن جالب به همراه يك پنل AirForce اختصاصي با قابليت تنظيم دستي براي اوركلاك و نمايش ولتاژ و فركانس در حين انجام عمليات كاري و اوركلاك.
MSI در عرصه ارائه و توليد كارتهاي گرافيكي و مادربورد هاي high-end امروز با افتخار اعلام مي كند كه امروز بزرگترين و بهترين كارت GeForce GTX 260 را با نام MSI N260GTX Lightning توليد و ارائه كرده است، او با اين كارت توانست كه رضايت مصرف كنندگان را با اين كارت با دوام و با قدرت بالا جلب نمايد و استانداردي جديد را در سري كارتهاي Military Class بنيانگذاري كند.
او با افزايش حجم حافظه به ميزان دو برابر و كار گذاري دو فن در اين كارت منحصر به فردترين GeForce GTX260 در بازار مي شود!
علاوه بر اين پنل AirForce نيز به شما و حتي افراد آماتور نيز اوركلاكي راحت و لذت بخش را ارائه مي كند و باعث مي شود كه بيش از پيش شيفته اين كارت و قدرت اين كارت شويد.
شما مي توانيد با پنل AirForce ولتاژ را به طور دستي و همچنين ميزان clock را تنظيم نماييد و تنها كافيست از روي صفحه دكمه اي را فشار بدهيد و همچنين مي توانيد به راحتي يك multi-meter نصب كرده و ميزان ولتاژ core and memory را اندازه گيري نماييد.
و در يك كلام هر كس مي تواند با اين صفحه به آساني به يك اوركلاكر حرفه اي در سطح جهاني تبديل شود!
همچنين فن هاي اين كارت گرافيكي قابليت PWM را دارند و تنها كارت گرافيكي در سطح جهان است كه با 10 مرحله تغيير سرعت فن همراه است كه مرحله 8 تا 10 بسيار كارآيي را بهبود مي بخشد و نيرو را جمع كرده و دوام كارت گرافيك را بالا مي برد.

جمع بندي:

كارت MSI N260GTX Lightning نه تنها داراي كيفيت بالا و بنيان نهادن استانداردي جديد در كلاس نظامي بلكه داراي پنل تنظيمات براي اوركلاك به صورت دستي مي باشد ؛ و به اضافه 10 Phase Power PWM چيزي فراتر از يك محصول بين اين صنعت و رده به شمار مي رود، و مدار آن شامل خازن هایی است که تا حرارت 125درجه سانتیگراد را تحمل می کنند و اعلام شده که عمر آنها حدود 5000 ساعت است.
از اين گذاشته استفاده از dual PWM fan با پنج هت پايپ ديگر نگراني بابت افزايش دما را در افراد حرفه اي را از بين مي برد.
در آخر اينكه MSI N260GTX Lightning با دو برابر حجم حافظه منحصربه فرد ترين و قوي ترين كارت GeForce GTX260 به شمار مي رود.

msi3.jpg


msi4.jpg


اين كارت گرافيك همين امروز منتشر شده!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر