بنیانگذار Schell Games معتقد است ماکروسافت نیازی به عجله برای VR ندارد

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
جسی شل، بنیانگذار استودیو Schell Games، به طرفداران ماکروسافت اطمینان داده است که برنامه‌ی VR این شرکت جای نگرانی ندارد.



با نزدیک‌شدن به عرضه نسل بعدی کنسول‌ها، شایعات درباره‌ی ویژگی‌های آن‌ها افزایش یافته است. فیل اسپنسر به تازگی گفته بود که ماکروسافت برروی واقعیت مجازی تمرکز نخواهد کرد و این خبر کسانیکه منتظر VR برروی Xbox Series X بودند را ناامید کرد. ولی حالا جسی شل توضیح داده است که چرا این موضوع نباید نگران‌کننده باشد.

شل توضیح داده است که شرکت‌هایی مانند ماکروسافت دلیلی برای عجله ندارند، آن‌ها میتوانند صبر کنند و ببینند که چه اتفاقی می‌افتد و براساس آن حرکت بعدی خود را برنامه‌ریزی کنند. شل در ادامه استراتژی شرکت اپل را مثال زده و اضافه کرده است که اپل به سمت نوآوری و اختراع نمیرود بلکه نسخه‌ی بهتری از چیزی که بقیه ساخته‌اند را میسازد.

با عرضه موفق بازی‌های مانند Half Life Alyx، بسیاری واقعیت مجازی را به عنوان آینده بازی‌ها در نظر گرفته‌اند. در حال حاضر ماکروسافت از واقعیت افزوده برروی PC پشیتبانی میکند و اگر VR به موفقیت خود ادامه دهد، آمدن این تکنولوژی به Xbox شگفت‌آور نخواهد بود. اگرچه ماکروسافت در زمینه VR پیشتاز نیست اما با رو آوردن به این زمینه در زمان مناسب میتواند سود عظیمی را کسب کند.

استودیو Schell Games عرضه بازی‌های تحسین‌شده‌ای مانند Until You Fall، I expect you to die و Seat of Power برای هدست‌های واقعیت مجازی PC و PS VR تجربه‌ی کافی برای این بخش از صنعت بازی را پیدا کرده‌ است و مخالفت با صحبت‌های بنیانگذار این استودیو سخت به نظر میرسد.


Continue reading...
 
آخرین ویرایش:

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
این vr همون تکنولوژی منسوخ سال ها پیشه که الان باز با هزارتا کلک می خوان بدنش به مردم همین 3d هم منسوخ بود باز با کلک اوردنش بعدشم بیخالش شدن اینم بیخالش می شن اخر تازه 3d خیلی تکنولوژی باحال تری بود حداقل 1 تصویر کاملا شفاف بهت می داد این vr که ادم حس می کنم وارد دنیای ps1 می شه اینقدر dpi افت می کنه.

ماکروسافت کار خوبی می کنه که وارد نمی شه چون vr همین الانشم طرفدار نداره چند سال دیگه هم به خاطرات می پیونده
الان وقتشه ماکروسافت 1 کیکنکت جدید اختیاری نه اجباری رو البته رو کنه تا بترکونه من هنوزم دارم کینکنت 360 بازی می کنم و لذت می برم هم اینکه همه بلدن بازی کنن و باهات هم بازی می شن هم کلی کالری می سوزونی هم حالش رو می بری فقط حیف که دقتش پایینه 1 کیکنت جدید واقعا الان می ترکونه
 
  • Like
Reactions: g4mer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر