برنامه نویسان The Witcher: مانع رزولیشن 1080p را DirectX 12 برای Xbox One بر نداشت

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

|MohamaD|

کاربر سایت
Apr 6, 2012
145
نام
محمد
bhrb7j34jj8oz28yxqxw.jpg



با توجه به گفته ی CD Projekt: با آپدید جدید ماکروسافت برای DirectX API که در سال جاری منتشر شد، کار توسعه دهندگان بازی را راحت نکرد که بتوانند بازی را با رزولیشن 1080p بر روی Xbox One اجرا کنند

وقتی که مایکروسافت در ماه مارس از جدید ترین نسخه DirectX خود در GDC پرده برداری کرد،وعده داد که توسط این آپدیت توسعه دهندگان بازی می توانند بازی هایی با صحنه های غنی تر، پر محتوا تری بسازند، و همچین گفت که از استفاده کامل از قدرت سخت افزار GPU بهرمند می شوند. اما به گفته ی توسعه دهندگان بازی این آپدیت توانایی Xbox One را بهبود نبخشید و نتوانست بازی ها را با رزولیشن 1080p ارائه دهد.

CD Projekt Red که توسعه دهند بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سبک RPG هست، در مصاحبه ای که با GamingBolt داشت اظهار داشت: DirectX 12 نمی تواند کار توسعه دهندگان بازی را آسان کند که بازی هایی با حداکثر رزولیشن ارائه دهند. مدیر برنامه نویس موتور بازی Balazs Torok توضیح می دهد: "اکثر بازی هایی که نمی توانند با رزولیشن 1080p ارائه شوند دلیلش این است که یک بار اضافی از تعداد بیش از حد سایه خواهند داشت که برای تمام بازی ها، DX12 تغییر خاصی نمی تواند ایجاد کند.

Torok همچین گفت "بازی از لحاظ فنی ممکن است با رزولیشن 1080p اجرا شود ولی این مهم نیست زیرا هزینه منابع پیکسل سایه های اضافی بیش از حد بالاست. آنها ممکن است قادر به فشار گذاشتن مثلث GPU شوند ولی نمی توانند به هدفشون که شکست دادن سایه هاست برسند"

پس از پخش این کنسول در ماه نوامبر گذشته، زمانی که توسعه دهنگان تلاش کردند که بازی های خود را با رزولیشن 1080p اجرا کنند بحث هایی پیرامون مشکلات آن آشکار شد. آپدیت که در ماه ژوئن برای Xbox One عرضه شد شامل یک کیت نرم افزاری برای توسعه دهده بود که متفاوت تر از DirectX بود. افزایش 10 درصد قدرت اضافی پردازشگر برای استفاده توسعه دهندگان، که کمک کرد برخی از بازی ها مانند Destiny با رزولیشن 1080p بر روی این کنسول اجرا شود.

The Witcher 3: Wild Hunt در 24 February بر روی کنسول های PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد

منبع:
 

FORSAK3N

کاربر سایت
Jan 9, 2013
216
نام
Mehdy
آقایون سونی فن لطف کنید بیاین مایکروسافت رو مسخره کنید که واقعا حقشه ! :|
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر