برخلاف PS5 ، Xbox Series X در هنگام عرضه بازی های انحصاری خواهد داشت

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,712
طبق گزارش سونی، آنها برخلاف مایکروسافت رویکرد متفاوتی برای عرضه بازیهای انحصاری در زمان عرضه PS5 خواهند داشت.
مایکروسافت روشن کرد که بازیبازها حداقل یک سال بعد از لانچ Xbox Series X  نباید توقع بازیهایی که منحصرا برای این کنسول عرضه شود را داشته باشند.
گرچه این خبر باعث ناامیدی بعضی از طرفداران شد ولی واقع بینانه تر از تعهد دادن به آنها برای عرضه بازی های انحصاری از ابتدای عرضه کنسول است. اما به هرحال سونی ظاهرا با دیدگاه متفاوتی قصد ورود به نسل جدید را دارد.
جیسون شرایر (Jason Schreier) دبیر وبسایت Kotaku در پادکستی به نام Splitscreen فاش کرد که سونی در هنگام...

Continue reading...


 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
جان لینمن از دیجیتال فاندری هم توییت کرده که بسیار نا امید شده. بر خلاف تصور و اصرار بعضی ها این عمل فقط محدود به گرافیک نیست. بلکه در دیزاین گیم ها هم بسیار تاثیر داره. ممکنه مثلا هیلو بعدی روی اسکارلت 4K و شصت فریم باشه با ریتریسینگ ولی در نهایت یه بازی نسل هشتمیه با محدودیت های نسل هشت. بقیه بازی های مایکرو هم تا اطلاع ثانوی وضعشون همینه
علی الخصوص جگوار نسل هشت بشدت بازی ها رو عقب نگه میداره
نکته بعدی اینه که بنظر من بر خلاف چیزی که مت بوتی گفته این قضیه محدود بدو سال نمیشه یادمون نره قلب تپنده ی Xcloud اکس وان اس هست یعنی سخت افزار 2013. با توجه به نقش استریمینگ و اهمیتش برای مایکرو این سخت افزار 2013 حالا حالاها مهمون ناخوندست.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,712
جان لینمن از دیجیتال فاندری هم توییت کرده که بسیار نا امید شده. بر خلاف تصور و اصرار بعضی ها این عمل فقط محدود به گرافیک نیست. بلکه در دیزاین گیم ها هم بسیار تاثیر داره. ممکنه مثلا هیلو بعدی روی اسکارلت 4K و شصت فریم باشه با ریتریسینگ ولی در نهایت یه بازی نسل هشتمیه با محدودیت های نسل هشت. بقیه بازی های مایکرو هم تا اطلاع ثانوی وضعشون همینه
علی الخصوص جگوار نسل هشت بشدت بازی ها رو عقب نگه میداره
نکته بعدی اینه که بنظر من بر خلاف چیزی که مت بوتی گفته این قضیه محدود بدو سال نمیشه یادمون نره قلب تپنده ی Xcloud اکس وان اس هست یعنی سخت افزار 2013. با توجه به نقش استریمینگ و اهمیتش برای مایکرو این سخت افزار 2013 حالا حالاها مهمون ناخوندست.
برای بازیهای ترد پارتی که اصولا مشکل خاصی وجود نداره. بازیهای فرست پارتی مایکروسافت هم می تونن با بهینه سازی کاملا با کنسول نسل جدید به روز شن.
این تصمیم مایکروسافت نه تنها هیچ نکته منفی نداره، بلکه نشان از تعهدش به اینستال بیس و خریداران کنسول های نسل گذشته است.
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
برای بازیهای ترد پارتی که اصولا مشکل خاصی وجود نداره. بازیهای فرست پارتی مایکروسافت هم می تونن با بهینه سازی کاملا با کنسول نسل جدید به روز شن.
این تصمیم مایکروسافت نه تنها هیچ نکته منفی نداره، بلکه نشان از تعهدش به اینستال بیس و خریداران کنسول های نسل گذشته است.
:))))))))))))
میگم چطوره خیلی تعهد نشون بده مایکرو و بازی‌هاش رو برای اینستال‌بیس X360 هم منتشر کنه؟ یعنی شما ایکس باکس فن‌بوی‌ها آخرشید.
 

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
جان لینمن از دیجیتال فاندری هم توییت کرده که بسیار نا امید شده. بر خلاف تصور و اصرار بعضی ها این عمل فقط محدود به گرافیک نیست. بلکه در دیزاین گیم ها هم بسیار تاثیر داره. ممکنه مثلا هیلو بعدی روی اسکارلت 4K و شصت فریم باشه با ریتریسینگ ولی در نهایت یه بازی نسل هشتمیه با محدودیت های نسل هشت. بقیه بازی های مایکرو هم تا اطلاع ثانوی وضعشون همینه
علی الخصوص جگوار نسل هشت بشدت بازی ها رو عقب نگه میداره
نکته بعدی اینه که بنظر من بر خلاف چیزی که مت بوتی گفته این قضیه محدود بدو سال نمیشه یادمون نره قلب تپنده ی Xcloud اکس وان اس هست یعنی سخت افزار 2013. با توجه به نقش استریمینگ و اهمیتش برای مایکرو این سخت افزار 2013 حالا حالاها مهمون ناخوندست.

مشخصا server blade های xcloud هم عوض می شه با شروع نسل جدید. بعید می دونم بازی بزرگ دیگه ای غیر infinite واس one بیاد. نهایتش بازی هایی مثل grounded , tell me why باشه. تاریخی که اعلام کردن یعنی آخر ۲۰۲۱ نهایتا ۳ ۴ بازی رو شامل بشن.
Hellblade2 اعلام شده برای sX ساخته می شه.
 

ALI_FURY

کاربر سایت
May 23, 2018
375
جان لینمن از دیجیتال فاندری هم توییت کرده که بسیار نا امید شده. بر خلاف تصور و اصرار بعضی ها این عمل فقط محدود به گرافیک نیست. بلکه در دیزاین گیم ها هم بسیار تاثیر داره. ممکنه مثلا هیلو بعدی روی اسکارلت 4K و شصت فریم باشه با ریتریسینگ ولی در نهایت یه بازی نسل هشتمیه با محدودیت های نسل هشت. بقیه بازی های مایکرو هم تا اطلاع ثانوی وضعشون همینه
علی الخصوص جگوار نسل هشت بشدت بازی ها رو عقب نگه میداره
نکته بعدی اینه که بنظر من بر خلاف چیزی که مت بوتی گفته این قضیه محدود بدو سال نمیشه یادمون نره قلب تپنده ی Xcloud اکس وان اس هست یعنی سخت افزار 2013. با توجه به نقش استریمینگ و اهمیتش برای مایکرو این سخت افزار 2013 حالا حالاها مهمون ناخوندست.
ماکروسافت بخاطر X one X در واقع مجبوره از نسل قبلش پشتیبانی کنه! طرف سال ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ نزدیک ۵۰۰ دلار کنسول خریده بنظرت منطقی هست فقط یکی دوسال ازش پشتیبانی بشه؟ البته تا حدودی هم بخاطر قضیه هوش مصنوعی باهات موافقم اما قطعا ماکروسافت به عنوان غول نرم افزار دنیا راه حلش رو داره و فکر نمیکنم از این بابت مشکلی پیش بیاد!
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
دوستان یکجا جواب میدم. این مسئله آبشخورش نه مشتری مداری مایکرو هست و نه مشکلات فنی و نه صرفا مسئله Xcloud. داستان بر میگرده به پلتفورم جامعی که مایکرو داره برای گیم پس درست میکنه. مایکرو نمیتونه یکهو 40 میلیون مشتری بالقوه گیم پسش رو از روی وان منتقل منتقل کنه رو اسکارلت در نتیجه چاره ای جز این نداره. انتخاب وان اس هم برای Xcloud از همین جا میاد.
اینکه میگید فقط هیلو اینطوری هست من رد میکنم دو دلیل براش دارم اولا اگر فقط هیلو بود اصلا اشاره به این موضوع لزومی نداشت چون قبلا بین نسلی بودنش اظهر من الشمس بود در واقع مت داره ما رو آماده میکنه.
دوما اگر در خوشبینانه ترین حالت همون یکسال رو بگیریم شما که انتظار نداری تنها بازی مایکرو تو سال اول همون هیلو باشه قطعا فورزا8 رو خواهیم داشت بعلاوه احتمالا یکی دوتای دیگه. تازه خوشبینانه ترین حالتش رو گفتم
ثالثا من جایی ندیدم هلبلید صرفا برای اسکارلت تایید شده باشه. اصلا تعجب نمیکنم رو وان هم بیاد.علی الخصوص که نسخه ی اول هم بجز گرافیک قشنگش خیلی از لحاظ پیچیدگی های گیم دیزاین و هوش مصنوعی و.... پیشرفته نبود. نسخه دوم هم میتونه همین راهو ادامه بده
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,507
نام
alireza
دوستان جهت اطلاع....وقتی اکس باکی نسل بعد رونمایی شد (سری اکس)...تو مصاحبه ی اختصاصی با گیم اسپات گفته شد که این دستگاه طوری دیزاین شده که قابل استفاده در کلود باشه..این دستگاه جدید جاگزین میکنن یا در کنار همون نسل قبل تو کلود استفاده میکنن
 
  • Like
Reactions: g4mer

hercule-poirot

RPG Guru
کاربر فعال
Aug 1, 2007
1,203
دوستان یکجا جواب میدم. این مسئله آبشخورش نه مشتری مداری مایکرو هست و نه مشکلات فنی و نه صرفا مسئله Xcloud. داستان بر میگرده به پلتفورم جامعی که مایکرو داره برای گیم پس درست میکنه. مایکرو نمیتونه یکهو 40 میلیون مشتری بالقوه گیم پسش رو از روی وان منتقل منتقل کنه رو اسکارلت در نتیجه چاره ای جز این نداره. انتخاب وان اس هم برای Xcloud از همین جا میاد.
اینکه میگید فقط هیلو اینطوری هست من رد میکنم دو دلیل براش دارم اولا اگر فقط هیلو بود اصلا اشاره به این موضوع لزومی نداشت چون قبلا بین نسلی بودنش اظهر من الشمس بود در واقع مت داره ما رو آماده میکنه.
دوما اگر در خوشبینانه ترین حالت همون یکسال رو بگیریم شما که انتظار نداری تنها بازی مایکرو تو سال اول همون هیلو باشه قطعا فورزا8 رو خواهیم داشت بعلاوه احتمالا یکی دوتای دیگه. تازه خوشبینانه ترین حالتش رو گفتم
ثالثا من جایی ندیدم هلبلید صرفا برای اسکارلت تایید شده باشه. اصلا تعجب نمیکنم رو وان هم بیاد.علی الخصوص که نسخه ی اول هم بجز گرافیک قشنگش خیلی از لحاظ پیچیدگی های گیم دیزاین و هوش مصنوعی و.... پیشرفته نبود. نسخه دوم هم میتونه همین راهو ادامه بده

Hellblade 2 فقط برای pc و نسل بعد تایید شده. همه سایت ها هم زدن. اگه قرار بود واس وان هم بیاد مثل هیلو تایید می کردن.
بله منم گفتم سال ۲۰۲۱ ۳ ۴ بازی که بیاد cross gen می شه. بالاخره این همه آدمی که از طریق وان subscribe گیم پس شدن رو نمی شه که ول کنن. حتی بعد ۲۰۲۱ هم بازیهای تیم های کوچکتر که scope محدود تری دارن مثل اون مثال هایی که گفتم واس وان عرضه می شن.
واس مایکروسافت فروش کنسول مهم نیست. تعداد subscription گیم‌پس مهمه. حالا موبایل باشه، pc باشه وان یا اسکارلت.
126918
 

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
یه چیزی واضحه توی 2013 مایکرو میتونست ترن10 رو مجبور کنه FORZA 5 رو برا 360 هم بهینه کنه اما بازی به عنوان یک بازی کاملا نسل هشتی معرفی کرد و کاره خوبی هم کرد چون بازی بر پایه سخت افزار 2013 ساخته شد نه سخت افزار 2005
الان اگر همه انحصاری ها برا وان بیاد خب مشخصه دیگه کاملا نسل بعدی نیست و توی گرافیک نسبت به انحصاری های PS5 لنگ میزنه
کاش حداقل یه تعدادی مثل هل بلید2 کاملا نسل 9 باشن نه بهینه برا سخت افزار 7 سال پیش
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
Forza Horizon 2's Xbox 360 version is a 'different game' than on Xbox One

Playground Games creative director Ralph Fulton said of the Xbox 360 version. "Rather than thinking of them as the same game on different platforms, they are different games inspired by the same ideas."
Forza Horizon 2 on Xbox One will exclusively use the dynamic weather system and Driveatars. These features will not be present in the Xbox 360 version.
سازنده 343 هم همین ماه پیش اومد گفت انجین رو طوری طراحی کردیم که Halo Infinite به بهترین شکل برای هر پلتفرم باشه.

اینم اطلاعات Forza Motorsport نسل بعد:

We experienced our new tyre model, we experienced our new tyre pressure model – we have a new way that heat interacts with the tyre pressure and we actually have dynamic track temperatures affecting this all. We have dynamic rubbering in on the track. We have a new atmospheric pressure system that accurately has pressure affecting things like air density, affecting aerodynamics and power, as well as the tyre pressure. We have an entire new suspension system with new suspension modelling.

مایکروساقت سابقه اش مشخصه تو این مورد و فن هاش هم بعید میدونم نگرانی داشته باشن از این بابت. دلواپسوان همیشگی هم میتونن بشینن concern troll کنن تا بازیای XSX بیاد و ببینیمشون...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر