بخش چندنفره بازی Call of Duty: Vanguard در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد، اعلام جزئیات نسخه بتا

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
استودیوی Sledgehammer Games و اکتیویژن اعلام کرده‌اند که در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) طی یک رویداد مخصوص، از بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty: Vanguard رونمایی خواهند کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

پیش از عرضه بتای بازی، سازندگان یک نسخه آلفا را برای Call of Duty: Vanguard در نظر گرفته‌اند که از 27 تا 29 آگوست (5 تا 7 شهریور) به‌طور انحصاری برای کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. نسخه آلفا بر روی مود جدید Champion Hill تمرکز دارد که به‌صورت 2 در مقابل 2 یا 3 در مقابل 3 قابل بازی است.

پس از آن، بخش چند نفره بازی در تاریخ 7 سپتامبر معرفی خواهد شد. این معرفی با عرضه چند بتای مختلف در روزهای آینده پس از آن همراه است که جزئیات زمان‌بندی آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:​

بتای بازی Call of Duty: Vanguard

همانطور که می‌بینید، ابتدا از تاریخ 10 تا 13 سپتامبر (19 تا 22 شهریور) کاربران پلی استیشن به‌طور انحصاری به بتا دسترسی خواهند داشت. این دسترسی تنها برای افرادی است که بازی را پیش خرید کرده‌اند. پس از آن، در تاریخ 16 تا 17 سپتامبر (25 تا 26 شهریور) کاربرانی که بر روی PC و ایکس باکس بازی را پیش خرید کرده‌اند و همچنین تمام کاربران پلی استیشن بتا را دریافت خواهند کرد.

در نهایت نیز از تاریخ 18 تا 20 سپتامبر (27 تا 29 شهریور)، تمامی کاربران بر روی تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند به تجربه بتای آزاد Call of Duty: Vanguard بپردازند.

استودیوی Sledgehammer Games همچنین در نظر دارد تا در افتتاحیه رویداد گیمزکام امسال، از اولین گیمپلی Call of Duty: Vanguard رونمایی کند. این عنوان در تاریخ 5 نوامبر (14 آبان) امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد.​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر