بحث و تبادل نظر در رابطه با فروشندگان اکانت های ظرفیتی و قانونی

من تصمیم جدی داشتم نخل بگیرم، منتظر الیت بودم.
این وضعیت منو منصرف کرده
فعلا دست نگهدار تا مهر و ابان که بازیهایی مثل فیفا و کاد و بتلفیلد میاد ببینیم چه بلایی سر ما میارن :D
اگه اونموقع داستان نشد تصمیم بگیر که بگیری یا نه
 
آخرین ویرایش:
فعلا دست نگهدار تا مهر و ابان که بازیهایی مثل فیفا و کاد و بتلفیلد میاد ببینیم چه بلایی سر ما میارن :D
اگه اونومقع داستان نشد تصمیم بگیر که بگیری یا نه
اون موقع که دیگه وضع باید خیلی بد باشه...من خودم الان مثل گرگ منظر نشستم تو ثانیه اول فیفا رو بگیرم :D
 
یه نکته خنده‌دار (البته بیشتر گریه‌دار) هم در مورد نخل پلاس بگم. :دی
پشتیبانی قبلاً از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب بود و الآن چند وقته که شده ۱۲ ظهر تا ۸ شب. یعنی لطف کردن و ۴ ساعت کمتر شده. قبلاً توی ساعات بعد از پشتیبانی هم می‌شد وارد صفحه چت شد و آرشیو رو نگاه کرد، ولی اگه چیزی می‌نوشتی کسی جوابت رو نمی‌داد. ولی الآن یه ذره که از ۸ شب می‌گذره، دکمه چت کلاً ناپدید می‌شه و اصلاً دسترسی نداری و حتی نمی‌تونی آرشیو مکالمات رو ببینی.
توی دورانی که اکانتم به مدت یک هفته قفل بود، روز دوم یا سوم بود که اواسط روز رفتم ببینم جریان اکانت به کجا رسید و دیدم طرف ساعت ۸:۳۰ شب قبل پیام گذاشته که «تشریف دارین؟». گفتم خب بنده خدا می‌خواسته اکانت رو ردیف کنه و حیف که من نبودم (اون موقع نمی‌دونستم بخش چت توی اون ساعت حذف می‌شه و کاربرها نمی‌تونن ببیننش).
همین اتفاق دوباره برای اکانت جدید هم افتاد و یه روز وقتی وارد چت شدم، دیدم باز حوالی ۸:۳۰ شب قبل پیامِ «تشریف دارین؟» رو گذاشتن و خب طبیعتاً بنده تشریف نداشتم، چون صفحه چت برام قفل بوده.
دیگه برام مشخص شد که جریان چیه و چه دلقک‌بازی‌ای دارن انجام می‌دن و به خاطر همین دیشب قبل از ۸ رفتم توی صفحه چت نشستم و دیگه بیرون نیومدم!‌ همون‌طور که حدس می‌زدم، این‌طوری تا هر زمانی که داخل چت بمونی، بهش دسترسی داری و صفحه‌ش برات ناپدید نمی‌شه. دقیقاً مثل دفعات قبلی حدود ۸:۳۰ اومد گفت «تشریف دارین؟» و منم گفتم «بله» و طرف رفت توی کما! :دی یعنی انتظار نداشت که وقتی بعد از ساعت ۸ میاد «ادای تحویل اکانت» رو درمیاره، کسی جوابش رو بده!‌ یه ۱۵ دقیقه‌ای در سکوت به سر بردیم و بعدش اومد گفت «ببخشید، ارتباط با سرورهای سونی قطع شده و بعداً اکانت رو بهتون می‌دیم!»
پشتیبانی ضعیف یه طرف و این توهین به شعور کاربران یه طرف. اگه می‌گفتن ببخشید الآن فلان اکانت رو نداریم و ۵ روز طول می‌کشه (با اینکه غلط می‌کنن همچین چیزی رو بگن وقتی پولش رو گرفتن)، حداقل کمتر به شعور آدم توهین می‌شد تا اینکه هی بگن امشب آماده می‌شه و فردا بیا و پس‌فردا و بعدش ظرفیت سه بدن و حالا هم این نمایش‌های احمقانه که بعد از ساعت ۸ شب راه انداختن.
------------
یه نکته جالب اینه که قبلاً کارشناسان(!) نخل پلاس هم اسم داشتن و هم عکس! مثلاً غلامعلی حیدری می‌اومد یه چیزی می‌گفت و فرداش عین‌الله قاسمی می‌اومد و... الآن چند وقته که کلاً این قضیه هم تعطیل شده و فقط یه لوگوی نخل پلاس میاد و نهایتش مثلاً می‌نویسه «کارشناس شماره پنج». فکر کنم ترسیدن یه عده از کاربرها بر اثر خشم اقدامی انجام بدن و با حمله انتحاری بزنن اینا رو منهدم کنن و برای همین دیگه خبری از اسم و عکس نیست! :دی

اکر نخل میدونست تاثیر اریا بر‌بچه های بازی سنتر مثل تاثیر راجر ایبرت بر دنیای نقد سینماست، همیشه صبح به صبح زنگ میزدن بهت بعد از حال و احوالپرسی و مراسم سلام اریا، سریع همه اکانت هارو تحویل می دادن :D

با این سخنانت اریا، من رو برای تمدید بیش از اندازه دو به شک کردی :D :|
هر چند شاید باید بازم بهشون وقت داد تا مهر و ابان ببینیم که اینا هم پانزی میشن و می ترکن یا درستش میکنن


اون موقع که دیگه وضع باید خیلی بد باشه...من خودم الان مثل گرگ منظر نشستم تو ثانیه اول فیفا رو بگیرم :D
همین گرگ بازی های تو نخل رو پوکوند دیگه :D :|
هی اومدی به همه پیشنهاد دادی بازاریابی کردی امار رفت بالا ترکید :D :|
 
بالاخره لطف(!) کردن و الآن اکانت رو دادن. نه به اون کاهش ساعات پشتیبانی و نه به تحویل اکانت روز جمعه! :دی
اون هم در کمال شگفتی، یدونه اکانت کاملاً جدید که تازه از توی تنور در اومده بود و خودم باید اسم و فامیل براش انتخاب می‌کردم! یعنی انگار هر چقدر صبر کردن یه نفر اکانتش خالی بشه، خبری نشده و دیگه رفتن اکانت تازه ساختن که با توجه به پشتیبانی ضعیف توی این مدت، باعث حیرتم شد. :دی
از اشتراک من که کمتر از یک ماه مونده و دیگه تا وقتی مطمئن نشم همه‌چیز به شکل قدیمش برگشته تمدید نمی‌کنم، ولی امیدوارم برای بقیه بچه‌ها اوضاع خوب بمونه و گرفتار این مصیبت‌ها نشن که واقعاً اعصاب آدم به فنا می‌ره.

اکر نخل میدونست تاثیر اریا بر‌بچه های بازی سنتر مثل تاثیر راجر ایبرت بر دنیای نقد سینماست، همیشه صبح به صبح زنگ میزدن بهت بعد از حال و احوالپرسی و مراسم سلام اریا، سریع همه اکانت هارو تحویل می دادن

با این سخنانت اریا، من رو برای تمدید بیش از اندازه دو به شک کردی
:|

هر چند شاید باید بازم بهشون وقت داد تا مهر و ابان ببینیم که اینا هم پانزی میشن و می ترکن یا درستش میکنن
پانزی فکر نکنم بشه به خاطر خود تشکیلات نخل که خیلی فراتر از این اشتراکه و کلی دم و دستگاه دارن (البته توی ایران هیچی بعید نیست)، ولی خب این افت کیفیتش باید دید به کجا می‌رسه.
آیا کم‌کم اوضاع برای همه مشترک‌ها خراب‌تر می‌شه یا سیستم‌شون این‌طوریه که هرچی به پایان اشتراک نزدیک‌تر می‌شیم، مشترک رو کمتر تحویل می‌گیرن یا این وسط من طلسم شدم که حتی اکانتی مثل Astro Bot هم دم دستشون نیست و باید جدید بسازن!
-----
ویرایش: کل چالش‌ها و مراحل جدید بازی به جز یکی دو مورد که مونده، در عرض دو ساعت تموم شدن و الان دیگه روم نمی‌شه بازی رو بهشون پس بدم! :)) طرف می‌گه مرد حسابی، به خاطر تو رفتیم اکانت جدید گرفتیم و توی کمتر از یه روز کارِت باهاش تموم شد؟ :|
 
آخرین ویرایش:
بالاخره لطف(!) کردن و الآن اکانت رو دادن. نه به اون کاهش ساعات پشتیبانی و نه به تحویل اکانت روز جمعه! :دی
اون هم در کمال شگفتی، یدونه اکانت کاملاً جدید که تازه از توی تنور در اومده بود و خودم باید اسم و فامیل براش انتخاب می‌کردم! یعنی انگار هر چقدر صبر کردن یه نفر اکانتش خالی بشه، خبری نشده و دیگه رفتن اکانت تازه ساختن که با توجه به پشتیبانی ضعیف توی این مدت، باعث حیرتم شد. :دی
از اشتراک من که کمتر از یک ماه مونده و دیگه تا وقتی مطمئن نشم همه‌چیز به شکل قدیمش برگشته تمدید نمی‌کنم، ولی امیدوارم برای بقیه بچه‌ها اوضاع خوب بمونه و گرفتار این مصیبت‌ها نشن که واقعاً اعصاب آدم به فنا می‌ره.


پانزی فکر نکنم بشه به خاطر خود تشکیلات نخل که خیلی فراتر از این اشتراکه و کلی دم و دستگاه دارن (البته توی ایران هیچی بعید نیست)، ولی خب این افت کیفیتش باید دید به کجا می‌رسه.
آیا کم‌کم اوضاع برای همه مشترک‌ها خراب‌تر می‌شه یا سیستم‌شون این‌طوریه که هرچی به پایان اشتراک نزدیک‌تر می‌شیم، مشترک رو کمتر تحویل می‌گیرن یا این وسط من طلسم شدم که حتی اکانتی مثل Astro Bot هم دم دستشون نیست و باید جدید بسازن!
-----
ویرایش: کل چالش‌ها و مراحل جدید بازی به جز یکی دو مورد که مونده، در عرض دو ساعت تموم شدن و الان دیگه روم نمی‌شه بازی رو بهشون پس بدم! :)) طرف می‌گه مرد حسابی، به خاطر تو رفتیم اکانت جدید گرفتیم و توی کمتر از یه روز کارِت باهاش تموم شد؟ :|

اتفاقا اون روز وکانگ گرفتم و اون‌هم همین جریان بود! از بیخ مجبور شدم اسم بدم و سیستم مشخص کنم
بهشون گفتم، گفت اسم و اینارو بزن نخل وکانگ!


حالا یه دو تا دور دیگه هم بزن، برای یکی دو ساعت خیلی زشته دیگه :D
میگن یه اپدیت گنده دیگه ای هم هست ولی هنوز مشخص نیست چیه، یه شایعه ای بود‌ یه هفته پیش خوندم
 
من مخاطب بازی ظرفیتی نیستم و حتی یک بار هم استفاده نکردم و نمیکنم ( خیلی خوب میدونم چی به چی هست برای همین هم اعتماد ندارم هم کلا خوشم نمیاد چون در قانونی بودنش اما و اگر وجود داره)

اما در مورد کلاه برداری (=> هر نوعی از دادن یک وعده و خلاف اون وعده عمل کردن مخصوصا بر اساس نفع شخصی یا سازمانی) این سرویس نخل پلاس، به نظرم بهترین کار این هست که به شکل گروهی انصراف بدید یا حداقل تمدید نکنید، یک کلاه بردار تا زمانی که مشتری داشته باشه، به کلاه برداریش ادامه میده، مخصوصا وقتی این کلاه برداری عیان و افشا میشه و میبینه که همچنان مشتری ها پیگیر خدمات هستند، طبیعتا انگیزه اش برای کلاه برداری بیشتر و امتداد پیدا میکنه...

بازار تا زمانی که مشتری داشته باشه زنده است، چه بازار قانونی چه بازار غیر قانونی و کلاه برداری... با خوراک دادن به یک کلاه بردار، انگیزه اش برای ادامه رو بیشتر میکنید...
 
  • Like
Reactions: jdepp
من مخاطب بازی ظرفیتی نیستم و حتی یک بار هم استفاده نکردم و نمیکنم ( خیلی خوب میدونم چی به چی هست برای همین هم اعتماد ندارم هم کلا خوشم نمیاد چون در قانونی بودنش اما و اگر وجود داره)

اما در مورد کلاه برداری (=> هر نوعی از دادن یک وعده و خلاف اون وعده عمل کردن مخصوصا بر اساس نفع شخصی یا سازمانی) این سرویس نخل پلاس، به نظرم بهترین کار این هست که به شکل گروهی انصراف بدید یا حداقل تمدید نکنید، یک کلاه بردار تا زمانی که مشتری داشته باشه، به کلاه برداریش ادامه میده، مخصوصا وقتی این کلاه برداری عیان و افشا میشه و میبینه که همچنان مشتری ها پیگیر خدمات هستند، طبیعتا انگیزه اش برای کلاه برداری بیشتر و امتداد پیدا میکنه...

بازار تا زمانی که مشتری داشته باشه زنده است، چه بازار قانونی چه بازار غیر قانونی و کلاه برداری... با خوراک دادن به یک کلاه بردار، انگیزه اش برای ادامه رو بیشتر میکنید...
بیشتر توضیح میدی؟ من چیز زیادی ازین داستان های ظرفیتی نمیدونم ٬ چندباری استفاده کردم از بس قفل میکرد و طرف دیر پیگیر میشد بیخیالش شدم
 
من مخاطب بازی ظرفیتی نیستم و حتی یک بار هم استفاده نکردم و نمیکنم ( خیلی خوب میدونم چی به چی هست برای همین هم اعتماد ندارم هم کلا خوشم نمیاد چون در قانونی بودنش اما و اگر وجود داره)

اما در مورد کلاه برداری (=> هر نوعی از دادن یک وعده و خلاف اون وعده عمل کردن مخصوصا بر اساس نفع شخصی یا سازمانی) این سرویس نخل پلاس، به نظرم بهترین کار این هست که به شکل گروهی انصراف بدید یا حداقل تمدید نکنید، یک کلاه بردار تا زمانی که مشتری داشته باشه، به کلاه برداریش ادامه میده، مخصوصا وقتی این کلاه برداری عیان و افشا میشه و میبینه که همچنان مشتری ها پیگیر خدمات هستند، طبیعتا انگیزه اش برای کلاه برداری بیشتر و امتداد پیدا میکنه...

بازار تا زمانی که مشتری داشته باشه زنده است، چه بازار قانونی چه بازار غیر قانونی و کلاه برداری... با خوراک دادن به یک کلاه بردار، انگیزه اش برای ادامه رو بیشتر میکنید...
آخه بنده خداها هنوز کلاهبرداری نکردن.فقط مشترکاشون زیاد شده یکم ارائه خداماتشون ضعیف شده وگرنه هنوز هیچ اشتراکی تو ایران به خوبی نخل نیست.الان من حدود 8 تومن دادم و فکر کنم بالای 15 تا بازی گرفتم و هنوز 7 ماه دیگه هم از اشتراکم مونده.به نظرت با این پول راه بهتری هم هست؟

اینی هم که هشدار میدیم برای افراد جدید هست که بدونن احتمالا با چه مشکلاتی رو به رو میشن، مثل همین که احتمال داره یکی دو روز تاخیر پیش بیاد برای دادن اکانت وگرنه مشکلی که حاد باشه و نشه بازی کرد یا اکانتها به مشکل بخوره هنوز پیش نیومده(حداقل برای من)

من خودم تو این چند ماه نشده بازی که گرفتم بعد از تحویل، اکانت از کار بیفته یا به طور کل قفل بشه.
 
بیشتر توضیح میدی؟ من چیز زیادی ازین داستان های ظرفیتی نمیدونم ٬ چندباری استفاده کردم از بس قفل میکرد و طرف دیر پیگیر میشد بیخیالش شدم
خود سیستم شیرینگ در واقع مثل شیرینگ تو سیستم های دیگه، مکانیسمی هست تا خانواده یا دوستان بتونند رو یک اکانت بازی یا سرویس رو بخرند تا مجبور نباشند هر کدوم جدا جدا رو اکانت خودشون اون بازی یا سرویس رو بخرند، مخصوصا وقتی کنار هم زندگی میکنند،

اما، طبیعتا این یک فرصتی هم فراهم کرده در حقیقت یک بازار جدید هم ایجاد کرده تا ملت رو یک اکانت بازی یا سرویس رو بخرند و با اجاره دادن اون اکانت کسب درامد و سود کنند، شبیه همین اکانت های ظرفیتی که فروش میره،

حالا تا زمانی که تمام فرایند قانونی باشه، یعنی گیفت کارد استفاده شده قانونی باشه و دزدی نباشه، یا اکانت مورد نظر یک اکانت مستقل باشه نه اکانتی که از طریق هک به دست اومده، میشه گفت الحتمال این که مشکل پیش بیاد خیلی کم هست، اما اگر به هر دلیلی در این فرایند یک "شاکی" پیدا بشه، طبیعتا سونی میتونه پیگیری کنه و تا بن شدن اکانت هایی که اون اکانت مورد نظر رو شیرینگ کردند، هم پیش بره،

مضاف بر این، خود این "بازار" که شکل گرفته، بر خلاف ترم اند سرویس سونی هست، دقیق یادم نمیاد کجاش ذکر شده ولی 99 درصد مطمئنم اینطوری هست، اینکه سونی معمولا استرایک نمیزنه و بن نمیکنه، به این معنی نیست که قانونی هست، به سادگی به این معنی هست که سونی "چشم پوشی" میکنه، احتمالا بیشتر تا زمانی که یک شاکی تردپارتی، وجود نداشته باشه،

در هر صورت، همینا برای من کافیه که هیچ وقت سمتش نرم، من سر اکانت اصلی خودم که روش n عدد دیسک بازی اکبند برای اولین بار خودم اجرا کردم و سابقه ام هست، و هزاران ساعت بازی و تروفی گرفتم، ریسک نمیکنم....

آخه بنده خداها هنوز کلاهبرداری نکردن.فقط مشترکاشون زیاد شده یکم ارائه خداماتشون ضعیف شده وگرنه هنوز هیچ اشتراکی تو ایران به خوبی نخل نیست.الان من حدود 8 تومن دادم و فکر کنم بالای 15 تا بازی گرفتم و هنوز 7 ماه دیگه هم از اشتراکم مونده.به نظرت با این پول راه بهتری هم هست؟

اینی هم که هشدار میدیم برای افراد جدید هست که بدونن احتمالا با چه مشکلاتی رو به رو میشن، مثل همین که احتمال داره یکی دو روز تاخیر پیش بیاد برای دادن اکانت وگرنه مشکلی که حاد باشه و نشه بازی کرد یا اکانتها به مشکل بخوره هنوز پیش نیومده(حداقل برای من)

من خودم تو این چند ماه نشده بازی که گرفتم بعد از تحویل، اکانت از کار بیفته یا به طور کل قفل بشه.
متوجه هستم حمید جان، ولی خب همین که یک "وعده" دادن و کلی سرش شمارو اذیت کردن، یعنی کلاه برداری دیگه، حالا با درجات کمتر :D

قطعا من راه ارزون تری سراغ ندارم پیشنهاد کنم، اما خب این به نظرم دلیل پشتوانه داری نیست که چون راه ارزون تری وجود نداره، این سیستم رو بی ایراد فرض کنیم، کل حرفم این هست، وقتی کسی وعده ای داده، بهش عمل نکرده، یعنی کلاه برداری، و وقتی مشتری هنوز پیگیر خدمات هست، دیگه بعدش به نظرم ایراد گرفتن منطقی نیست، ایراد گرفتن زمانی منطقی هست که مشتری از گرفتن خدمات دست کشیده باشه،

خیلی پدیده ها گرون هستند و راه های دور زدن نیمچه قانونی دارند، اما خب، این دلیل نمیشه فراموش کنیم اون راه دور زدن، کاملا قانونی نیستند، دیگه وقتی استفاده میکنیم، به نظرم ایراد گرفتن از کلاه برداری منطقی نیست (کمااینکه خودتم به درستی میگی شرایط ایجاب میکنه برای همین اصن به اون صورت کلاه برداری حسابش نمیکنی)

میشه همون قضیه هندونه و لرز، وقتی به این سیستم تن دادید، به نظرم باید پای لرش هم بشینید، غیر از این، ایراد از خودتون هست که ادامه میدید...
 
آخرین ویرایش:
متوجه هستم حمید جان، ولی خب همین که یک "وعده" دادن و کلی سرش شمارو اذیت کردن، یعنی کلاه برداری دیگه، حالا با درجات کمتر :D

قطعا من راه ارزون تری سراغ ندارم پیشنهاد کنم، اما خب این به نظرم دلیل پشتوانه داری نیست که چون راه ارزون تری وجود نداره، این سیستم رو بی ایراد فرض کنیم، کل حرفم این هست، وقتی کسی وعده ای داده، بهش عمل نکرده، و مشتری هنوز پیگیر خدمات هست، دیگه بعدش به نظرم ایراد گرفتن منطقی نیست، ایراد گرفتن زمانی منطقی هست که مشتری از گرفتن خدمات دست کشیده باشه،

خیلی پدیده ها گرون هستند و راه های دور زدن نیمچه قانونی دارند، اما خب، این دلیل نمیشه فراموش کنیم اون راه دور زدن، کاملا قانونی نیستند، دیگه وقتی استفاده میکنیم، به نظرم ایراد گرفتن از کلاه برداری منطقی نیست (کمااینکه خودتم به درستی میگی شرایط ایجاب میکنه برای همین اصن به اون صورت کلاه برداری حسابش نمیکنی)

میشه همون قضیه هندونه و لرز، وقتی به این سیستم تن دادید، به نظرم باید پای لرش هم بشینید، غیر از این، ایراد از خودتون هست که ادامه میدید...
خب طبیعتا همه دوست داریم مثل آدمیزاد بریم داخل استور و پول با کردیت کارتمون بدیم و بازی بخریم با خیال راحت.حالا نه ماهی 10 تا بازی ولی دیگه حداقل 2 تا بازی بتونیم بخریم ولی همین 2 تا بازی میشه 12 میلیون در ماه 😧 حالا پلاس رو هم اضافه کن

بعد ما از همون اول که دستگاه رو روشن میکنیم داریم خلاف میکنیم چون میریم اکانتی میسازیم که کشور خودمون نیست.بازی تحریممون میکنن و مجبوریم dns بزنیم و...خلاصه وقتی هیچیمون مثل آدم نیست دیگه میگیم گور باباش، اینم روش 😩
 
خب طبیعتا همه دوست داریم مثل آدمیزاد بریم داخل استور و پول با کردیت کارتمون بدیم و بازی بخریم با خیال راحت.حالا نه ماهی 10 تا بازی ولی دیگه حداقل 2 تا بازی بتونیم بخریم ولی همین 2 تا بازی میشه 12 میلیون در ماه 😧 حالا پلاس رو هم اضافه کن

بعد ما از همون اول که دستگاه رو روشن میکنیم داریم خلاف میکنیم چون میریم اکانتی میسازیم که کشور خودمون نیست.بازی تحریممون میکنن و مجبوریم dns بزنیم و...خلاصه وقتی هیچیمون مثل آدم نیست دیگه میگیم گور باباش، اینم روش 😩
کاملا درست میگی مثلا اون بخش ادرس و ریجن های فیک که همه مون زدیم، اون بحثش جداست و حداقل میشه امیدوار بود سونی شعور داشته باشه (:دی) و چون ما تو یک منطقه خارج از دسترسی قانونی هستیم، این مورد رو بهمون سخت نگیره، که خوشبختانه هم نمیگیره، همینم باز ریسک داره،

مثلا دقیق بهت بگم، یک سرویس بود که با هر 10 تا بازی پلت شده (یک همچین چیزی) یا بازی های خریداری شده، شما پوینت میگرفتی که بعدش میتونستی با اون پوینت گیفت کارد بخری و از استور خرید کنی، خیلی ها هم استفاده میکردند،

اما حقیقتا من از اینم استفاده نکردم، چون اون سرویس مخصوص امریکای شمالی بود مخصوصا اون پلت ها، و من برای همین هیچ وقت از پوینت هام استفاده نکردم، که سونی فرض نکنه من "فارغ از خارج از دسترس بودن و مجبور بودن به ساخت یک ریجن فیک مثل امریکا) در عین حال دارم از مزایای مخصوص اون ریجن هم استفاده میکنم، مشخصا چندین گیفت کارد 10 دلاری رو که بهم جایزه داده بود و میتونستم بگیرم رو مطلقا استفاده نکردم،

صرفا برای اینکه به سونی بفهمونم (:دی) که من فقط "مجبور" هستم ریجن فیک بزنم چون تو ایرانم، و حداقل از مزایای خاص استفاده نمیکنم که مشکلی پیش نیاد،

دیگه هر کدوممون بر اساس دیدگاه هامون، باید و نباید های خودمون رو داریم، من مطلقا نخواستم بحث رو اخلاقی کنم، فقط و فقط به ریسک ها خواستم اشاره کنم... مثلا ریسک مشکل پیدا کردن اکانت ظرفیتی یا استفاده از پوینت های مخصوص ریجن امریکا، فکر کنم بیشتر هست تا ریسک "مجبور" بودن به ساخت اکانت با ریجن فیک،

*من 2021 خود پلی استیشن بهم تو ایمیل پیشنهاد خرید پی اس 5 با لایسنس اکانت خودم رو داد، اکانت رسمی پلی استیشن، وقتی کنسول ها به دلیل کرونا خیلی کمیاب بودند، اونجا یکمی دلم قرص شد که حداقل با ریجن اکانتم و به دلایل شخصی اکانت، سونی مشکلی نداره و گیر نداده، چون طبیعتا اگر اون داستان ادرس رو روش حساس بود، این پیشنهاد خرید پی اس 5 اختصاصی رو بهم نمیدادن و همینجا به جای این کار بنم میکردن یا حداقل از لیست خارج میشدم... فکر کنم ریسک این ریجن کم باشه چون به معنای واقعی "راه دیگری وجود نداره" اما برای خرید بازی راهای دیگری هم وجود داره... این پیشنهاد رو 2 بار بعدا تو سال های بعد تکرار کرد....
 
  • Like
Reactions: hamid_barca
این چسبیده شدن پست ها خیلی بده، گاهی میخوای پست مجزا بزنی و این خودش میچسبونه و الکی بلند میشه،

یک مسئله دیگر که خودم از اکانت ظرفیتی استفاده نمیکنم، این هست که اخرش "هیچی" برات نمیمونه، در حالی که وقتی دیسک میخری، درسته سر هر بازی جدید باید دوباره پول بدی یک مقداری اضافه، اما اخرش حداقل اون دیسک ها میمونه برات، اینطوری شما در 2 سال از نخل اگر 18 میلیون بدی، اخرش هیچی نمونده جز بازی کردن هات، اما دیسک، اخرش در کنار بازی کردن هات، "دیسک" هم مونده که ارزش داره و میتونی بفروشیش، بعد 2 سال از 18 میلیون دیسکی که مثلا خریدی حداقل 12 13 14 میلیون مونده....

دیگه میمونه اینکه راضی هستی دیر بازی بخری و دیسک بخری، یا عجله داری و میخوای ظرفیتی بخری،

من مثلا یک سری بازی خاص (ناتی داگ بتزدا راک استار فرام سافو ....) برام اولویت دی وان دارند، در کنارش امثال کپکام، اما بازی های دیگه اولویت نیستند، نسل قبل ترد پارتی های خیلی حاشیه ام دی وان میخریدم، اما الان چون گرون شده طبیعتا فقط اولویت هارو دی وان میگیرم،
 
  • Like
Reactions: hamid_barca
کاملا درست میگی مثلا اون بخش ادرس و ریجن های فیک که همه مون زدیم، اون بحثش جداست و حداقل میشه امیدوار بود سونی شعور داشته باشه (:دی) و چون ما تو یک منطقه خارج از دسترسی قانونی هستیم، این مورد رو بهمون سخت نگیره، که خوشبختانه هم نمیگیره، همینم باز ریسک داره،

مثلا دقیق بهت بگم، یک سرویس بود که با هر 10 تا بازی پلت شده (یک همچین چیزی) یا بازی های خریداری شده، شما پوینت میگرفتی که بعدش میتونستی با اون پوینت گیفت کارد بخری و از استور خرید کنی، خیلی ها هم استفاده میکردند،

اما حقیقتا من از اینم استفاده نکردم، چون اون سرویس مخصوص امریکای شمالی بود مخصوصا اون پلت ها، و من برای همین هیچ وقت از پوینت هام استفاده نکردم، که سونی فرض نکنه من "فارغ از خارج از دسترس بودن و مجبور بودن به ساخت یک ریجن فیک مثل امریکا) در عین حال دارم از مزایای مخصوص اون ریجن هم استفاده میکنم، مشخصا چندین گیفت کارد 10 دلاری رو که بهم جایزه داده بود و میتونستم بگیرم رو مطلقا استفاده نکردم،

صرفا برای اینکه به سونی بفهمونم (:دی) که من فقط "مجبور" هستم ریجن فیک بزنم چون تو ایرانم، و حداقل از مزایای خاص استفاده نمیکنم که مشکلی پیش نیاد،

دیگه هر کدوممون بر اساس دیدگاه هامون، باید و نباید های خودمون رو داریم، من مطلقا نخواستم بحث رو اخلاقی کنم، فقط و فقط به ریسک ها خواستم اشاره کنم... مثلا ریسک مشکل پیدا کردن اکانت ظرفیتی یا استفاده از پوینت های مخصوص ریجن امریکا، فکر کنم بیشتر هست تا ریسک "مجبور" بودن به ساخت اکانت با ریجن فیک،

*من 2021 خود پلی استیشن بهم تو ایمیل پیشنهاد خرید پی اس 5 با لایسنس اکانت خودم رو داد، اکانت رسمی پلی استیشن، وقتی کنسول ها به دلیل کرونا خیلی کمیاب بودند، اونجا یکمی دلم قرص شد که حداقل با ریجن اکانتم و به دلایل شخصی اکانت، سونی مشکلی نداره و گیر نداده، چون طبیعتا اگر اون داستان ادرس رو روش حساس بود، این پیشنهاد خرید پی اس 5 اختصاصی رو بهم نمیدادن و همینجا به جای این کار بنم میکردن یا حداقل از لیست خارج میشدم... فکر کنم ریسک این ریجن کم باشه چون به معنای واقعی "راه دیگری وجود نداره" اما برای خرید بازی راهای دیگری هم وجود داره... این پیشنهاد رو 2 بار بعدا تو سال های بعد تکرار کرد....
در کل میگم...یه چیزای ساده هم برای ما شده آرزو.باورت میشه ps1 رو تو همین ایران از نمایندگی سونی خریدیم و یه کلاه با لوگو سونی هم اشانتیون بهمون داد؟
خب این چیزا اگه بود نه ما سمت این مسخره بازیها میرفتیم نه این همه فروشگاه کلاهبردار پیدا میشد.حتی همین نخل هم که طرفدارش هستم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or