ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ChampionOfLight" data-source="post: 5045354" data-attributes="member: 126009"><p>آره درسته. البته فکر کنم اون خانواده هنوز خانواده اشفورد بودند فقط پیشینه و ارتباطی که با آمبرلا و منشأ داستانی سری داشتند به کلی فرق میکرده. هر چند گفتم این ایده مربوط به نویسنده اصلی داستان مرحوم سوگیمورا بوده و فکر نکنم الان توی کپکام کسی این ورژن اولیه داستان رو به یاد داشته باشه.</p><p></p><p>در مورد سختی کد ورونیکا هم بنظرم بیشتر بخاطر طراحی بد بعضی از دشمن ها و بخش های بازی هست که میتونه خیلی ها براحتی به دردسر بندازه تا جایی که قید ادامه بازی رو بزنند. برای مثال بعضی دشمن میتونند آف اسکرین به پلیر صدمه بزنند بدون اینکه کوچکترین دیدی از دشمن داشته باشید. مگر اینکه مسلما بازی رو چندین بار تموم کرده باشید و جای دشمن ها رو بخوبی بخاطر سپرده باشید. یا اینکه بعضی موقع ها بازی بدون هیچ مقدمه ای شما رو وارد یه باس فایت میکنه بدون اینکه هیچ هینت یا هشداری به بازیکن بده، در صورتی که توی بقیه بازی های کلاسیک یجورایی قبل از باس فایت بازیکن خبردار میشه. اما در کل بنظرم اگر به بازی های کلاسیک علاقه دارید حتما ارزش یک بار تموم کردن رو داره.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChampionOfLight, post: 5045354, member: 126009"] آره درسته. البته فکر کنم اون خانواده هنوز خانواده اشفورد بودند فقط پیشینه و ارتباطی که با آمبرلا و منشأ داستانی سری داشتند به کلی فرق میکرده. هر چند گفتم این ایده مربوط به نویسنده اصلی داستان مرحوم سوگیمورا بوده و فکر نکنم الان توی کپکام کسی این ورژن اولیه داستان رو به یاد داشته باشه. در مورد سختی کد ورونیکا هم بنظرم بیشتر بخاطر طراحی بد بعضی از دشمن ها و بخش های بازی هست که میتونه خیلی ها براحتی به دردسر بندازه تا جایی که قید ادامه بازی رو بزنند. برای مثال بعضی دشمن میتونند آف اسکرین به پلیر صدمه بزنند بدون اینکه کوچکترین دیدی از دشمن داشته باشید. مگر اینکه مسلما بازی رو چندین بار تموم کرده باشید و جای دشمن ها رو بخوبی بخاطر سپرده باشید. یا اینکه بعضی موقع ها بازی بدون هیچ مقدمه ای شما رو وارد یه باس فایت میکنه بدون اینکه هیچ هینت یا هشداری به بازیکن بده، در صورتی که توی بقیه بازی های کلاسیک یجورایی قبل از باس فایت بازیکن خبردار میشه. اما در کل بنظرم اگر به بازی های کلاسیک علاقه دارید حتما ارزش یک بار تموم کردن رو داره. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Resident Evil
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft