بحث و تبادل نظر درمورد Resident Evil [اخطار مربوط به مباحث نسخه 7 - پس اول تاپیک خوانده شود]

دوست دارید در ریمیک نسخه دوم بازی از چه دوربینی استفاده شود؟

  • دوربین سوم شخص ثابت ( مثل نسخه های کلاسیک )

  • دوربین سوم شخص آزاد ( مثل نسخه های مدرن )


Results are only viewable after voting.

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
689
این ویدئوی جالب رو اتفاقی دیدم گفتم اینجا هم بزارم.

View attachment Resident Evil Mansion recreation in Unreal Engine.mp4


فکر کنم قبلاً هم یه آرتیست دیگه عمارت اسپنسر رو با انریل انجین بازسازی کرده بود اما این آرتیست کارش واقعا عالی هست. بنظرم خیلی خوب تونسته با ترکیب لاتینگ و موسیقی و استفاده درست از دوربین اتمسفر خارق‌العاده ی ایجاد کنه. ظاهراً کل عمارت رو هم بازسازی کرده.

این پروژه ها رو که میبینم خیلی دلم میخواد کپکام نسخه اول رو دوباره با گرافیک مدرن بازسازی کنه. مخصوص اگر دوربین اول شخص رو انتخاب کنند پتانسیل خیلی خوبی برای VR داره. از همین پروژه ها هم کاملا مشخصه. بنظرم بهترین قسمت های RE7 و RE8 هم از لحاظ دیزاین و اتمسفر عمارت ها بیکر و دیمیترسکو بودند و خیلی خوب نقش دوربین رو توی القای ترس توی این محیط های بسته نشون میداد. هر چند خیلی از فن ها بخاطر حس نوستالژی با دوربین اول شخص برای نسخه های کلاسیک مخالفند و اگر هم زمانی بخوان RE1 رو دوباره بازسازی کنند به احتمال خیلی زیاد دوربین اول شخص رو انتخاب نمی‌کنند.
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,763
نام
بنیامین
این ویدئوی جالب رو اتفاقی دیدم گفتم اینجا هم بزارم.

View attachment 226823


فکر کنم قبلاً هم یه آرتیست دیگه عمارت اسپنسر رو با انریل انجین بازسازی کرده بود اما این آرتیست کارش واقعا عالی هست. بنظرم خیلی خوب تونسته با ترکیب لاتینگ و موسیقی و استفاده درست از دوربین اتمسفر خارق‌العاده ی ایجاد کنه. ظاهراً کل عمارت رو هم بازسازی کرده.

این پروژه ها رو که میبینم خیلی دلم میخواد کپکام نسخه اول رو دوباره با گرافیک مدرن بازسازی کنه. مخصوص اگر دوربین اول شخص رو انتخاب کنند پتانسیل خیلی خوبی برای VR داره. از همین پروژه ها هم کاملا مشخصه. بنظرم بهترین قسمت های RE7 و RE8 هم از لحاظ دیزاین و اتمسفر عمارت ها بیکر و دیمیترسکو بودند و خیلی خوب نقش دوربین رو توی القای ترس توی این محیط های بسته نشون میداد. هر چند خیلی از فن ها بخاطر حس نوستالژی با دوربین اول شخص برای نسخه های کلاسیک مخالفند و اگر هم زمانی بخوان RE1 رو دوباره بازسازی کنند به احتمال خیلی زیاد دوربین اول شخص رو انتخاب نمی‌کنند.
کاش زمستان امسال همین شماره اول با همین کیفیت کپکام عرضه می کرد . عالی می شد .

به همین فرد بدهند کامل نسخه اول بازسازی کنه با دوربین اول شخص . ترس زیادی شماره اول دارد
 
آخرین ویرایش:

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,519
نام
محمد
کد ورنیکا از 5 روز دیگه برای اعضای گلد Xbox رایگان میشه ( نسخه 360 که با بکوارد اجرا میشه )

خیلی مشتاقم واسه تجربه کردنش چون تا حالا موفق نشدم بازیش کنم :D
از نظر من کدورنیکا بعد از اویل 1 بهترین اویلیه که تا حالا ساخته شده و اویل 3 واقعی همین نسخه است نه اویل نمسیس
لذتش رو ببر چون با یکی از بهترین اویل ها و البته سخت ترین نسخه طرفی
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
689
کد ورونیکا یکی از مهمترین بازی های سری از لحاظ داستانی هست که بنظرم اگر یه سری از مشکلات و عیب های بارز توی طراحی بازی مثل بک ترکینگ زیاد، دشمن های اعصاب خورد کن و نامرئی و بعضی از تصمیمات اشتباه در مورد کرکترها و باس ها که می‌تونه دست پلیرهای تازه وارد رو مخصوصا توی بخش های انتهایی بازی ببنده نبود، میتونست یکی از بهترین بازی های سری باشه.
خیلی دلم میخواست کپکام بجای RE4 کد ورونیکا رو اما با ایده اولیه داستان بازی که در مورد یه خانواده ناتزی بازمانده از جنگ جهانی دوم بوده ( که بعداً تبدیل به خانواده آشفورد شد) و تم خیلی تاریک تری داشته ریمیک کنند. هر چند احتمالا الان هیچ نویسنده ای توی کپکام از موضوع خبر نداره.

کد ورنیکا از 5 روز دیگه برای اعضای گلد Xbox رایگان میشه ( نسخه 360 که با بکوارد اجرا میشه )

خیلی مشتاقم واسه تجربه کردنش چون تا حالا موفق نشدم بازیش کنم :D

اگر بازی رو برای اولین بار تجربه میکنی مطمئن باش که توی مصرف مهمات صرف جویی کنی و سعی نکن تک تک زامبی ها رو بکشی چون بنظرم کد ورونیکا جز سخت‌ترین نسخه های کلاسیک هست. مخصوصا بعضی از اسلحه ها برای کشتن بعضی از باس های بازی ضروریه. چاقو هم توی این بازی بر خلاف بقیه نسخه ها خیلی قوی و برای کشتن زامبی ها کاربردیه. همیشه و حتما سعی کن چند تا سیو مختلف داشته باشی و روی یک سیو اور رایت نکن.
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,519
نام
محمد
کدورنیکا مطمئنا سخت ترین اویله تو کل سریه من دقیقا لحظه به لحظه اش رو یادمه و دقیقا یادمه بار اول وقتی بچه بودم چقدر طول کشید تا روی ps2 تمومش کنم
اول از همه در مورد زمان بازیه که دو سه برابر اویل های کلاسیکه صد در صد سخت ترین باس های اویل های کلاسیک رو داره اسم نمی برم که اسپویل نشه ولی واقعا سختن تنها اویلیه که پازل درست و حسابی داره یه نمونش راجع به خانواده آشفورده که بازم اسپویلش نمی کنم ولی باید زبان نسبتا خوبی داشته باشید تا بتونید حلش کنید (یادمه بار اول رفتم برادر بزرگم رو اوردم اونم به هزار بدبختی تونست کمکم کنه ) رو مخ ترین دشمنای سری رو هم داره مثلا بدترین هانتر ها رو همین شماره داره
تنها توصیه برای اینکه بازیش کنید اینه که مدیریت تیر هاتون رو داشته باشید چون اواخر بازی خیلی امکانش هست تیر کم بیارید
 

Dead2021

کاربر سایت
Jul 20, 2021
312
لی دلم میخواست کپکام بجای RE4 کد ورونیکا رو اما با ایده اولیه داستان بازی که در مورد یه خانواده ناتزی بازمانده از جنگ جهانی دوم بوده ( که بعداً تبدیل به خانواده آشفورد شد) و تم خیلی تاریک تری داشته ریمیک کنند. هر چند احتمالا الان هیچ نویسنده ای توی کپکام از موضوع خبر نداره.

.

اولین باره می‌شنوم این رو، اما چنین چیزی غیر ممکنه چون خانواده ی اشفورد جزو ریشه های رزیدنت اویل هستن (شدن) و امکان تغییر اینجوری وجود نداره در ریمیک احتمالی آینده
پ‌ن:من کد ورونیکا شبیه ساز نسخه ps2 رو همون روزهای اول گرفتم، اما به دلیل کنترل و گیم پلی سختی (در واقع قدیمی) که داره و تعداد بازی های جدید، تا حالا نشد که تمومش کنم
الآن توضیحات دوستان رو‌ که خوندم مشتاق شدم اما از طرفی دل‌سرد هم شدم (بخاطر سختی زیاد)


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
689
اولین باره می‌شنوم این رو، اما چنین چیزی غیر ممکنه چون خانواده ی اشفورد جزو ریشه های رزیدنت اویل هستن (شدن) و امکان تغییر اینجوری وجود نداره در ریمیک احتمالی آینده
پ‌ن:من کد ورونیکا شبیه ساز نسخه ps2 رو همون روزهای اول گرفتم، اما به دلیل کنترل و گیم پلی سختی (در واقع قدیمی) که داره و تعداد بازی های جدید، تا حالا نشد که تمومش کنم
الآن توضیحات دوستان رو‌ که خوندم مشتاق شدم اما از طرفی دل‌سرد هم شدم (بخاطر سختی زیاد)


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

آره درسته. البته فکر کنم اون خانواده هنوز خانواده اشفورد بودند فقط پیشینه و ارتباطی که با آمبرلا و منشأ داستانی سری داشتند به کلی فرق می‌کرده. هر چند گفتم این ایده مربوط به نویسنده اصلی داستان مرحوم سوگیمورا بوده و فکر نکنم الان توی کپکام کسی این ورژن اولیه داستان رو به یاد داشته باشه.

در مورد سختی کد ورونیکا هم بنظرم بیشتر بخاطر طراحی بد بعضی از دشمن ها و بخش های بازی هست که می‌تونه خیلی ها براحتی به دردسر بندازه تا جایی که قید ادامه بازی رو بزنند. برای مثال بعضی دشمن میتونند آف اسکرین به پلیر صدمه بزنند بدون اینکه کوچکترین دیدی از دشمن داشته باشید. مگر اینکه مسلما بازی رو چندین بار تموم کرده باشید و جای دشمن ها رو بخوبی بخاطر سپرده باشید. یا اینکه بعضی موقع ها بازی بدون هیچ مقدمه ای شما رو وارد یه باس فایت می‌کنه بدون اینکه هیچ هینت یا هشداری به بازیکن بده، در صورتی که توی بقیه بازی های کلاسیک یجورایی قبل از باس فایت بازیکن خبردار میشه. اما در کل بنظرم اگر به بازی های کلاسیک علاقه دارید حتما ارزش یک بار تموم کردن رو داره.
 
  • Like
Reactions: Dead2021

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر