با وجود پرونده ورشکستگی THQ، شرکت Relic هنوز در حال استخدام افراد جدید است

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
SpaceMarine-2-660x371.jpg

با وجود پرونده ورشکستگی THQ، شرکت Relic هنوز در حال استخدام افراد جدید است

وقتی خبر ورشکستگی کمپانی THQ منتشر شد، خیلی ها فکر می کردند که این شرکت با پایانی ناگوار مواجه شود. اما بعد از این که رئیس THQ آقای Jason Rubin رسانه ها را از وضعیت این شرکت آگاه کرد و به بیان تفاوت هایی که بین بخش 11 و بخش 7 قانون ورشکستگی وجود دارد، پرداخت؛ بعد از آن بود که طرفداران این شرکت توانستند نفس راحتی بکشند.


با وجود این که شرکت ناشر حال و روز خوشی ندارد، خیلی ها تصور این را هم نمی کنند که این شرکت با وضعیت کنونی خود بتواند به استخدام افراد جدید بپردازد، اما این افراد سخت در اشتباهند، چرا که استودیوی Relic Entertainment که یکی از زیر مجموعه های این شرکت محسوب می شود، در حال حاضر اقدام به انتشار یک آگهی استخدام کرده است که به دنبال آن در جستجوی یک برنامه نویس تمام وقت برای بخش Rendering خود در شهر Vancouver می باشد.


بنابر این وقتی که شرکت THQ در حال استخدام افراد جدید است، نباید اوضاع این شرکت آنچنان که بعضی ها فکر می کنند ، بد باشد.




منبع
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
Relic به نظر من بهترین استودیوی THQ بوده و هست، هر چند که حداقل 4-3 تا از استودیوهای THQ رو شدیدا قبول دارم و بازی هاشون رو دوست دارم.
853-15.gif


اگر هم بر فرض وضعیت THQ بد باشه (که از قرار معلوم با توضیحات رییس شون اصلا این طور نیست) سر تصاحب Relic بین بقیه ناشرها خون و خونریزی میشه! به هیچ عنوان اخبار مربوط به وضعیت مالی THQ رو نباید به این معنی بدونیم که قراره مشکل خاصی برای بازی های رلیک پیش بیاد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر