با بازگشت نويسنده ي اصلي سري Syberia ساخت Syberia 3 رسما آغاز شد.

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
20121127_syberia.jpg


نويسنده ي سري بازي هاي Syberia به تيم سازندگان اين عنوان تحسين شده مجددا بازگشت.

سازنده اين سري Benoît Sokal از دنباله ي جديد اين بازي در صفحه ي Facebook, اش رونمايي كرد و عنوان كرد كه اين بازي با مشاركت وي و شركت ناشر فرانسوي Anuman Interactive در حال ساخت مي باشد.
اين بازي ماجراجويانه براي انتشار در يكي از سال هاي 2014يا 2015 به صورت مولتي پلتفرم در نظر گرفته شده است.و موسس استوديوي Microïds آقاي Elliot Grassiano اين تيم جديد را در ساخت اين عنوان رهبري مي كند.
حدود سه سال پيش بود كه استوديوي Microïds توسط شركت Anuman Interactive خريداري شد و آنها تصميم گرفتند كه با همكاري هم يك شركت بازي سازي با نام و نشان جديد را راه بياندازند.
گفته ي سازندگان بازي كه: " هنوز تا تبديل شدن ما به يك شركت بين المللي در زمينه ي بازي هاي ادونچر يك قدم مانده است." مهر تاييدي است بر ساخت Syberia 3.
Stéphane Longeard بعنوان مدير عامل شركت Anuman گفت:
بعد از 2 سال صبر به خاطر هوادارانمان توانستيم تا Benoit و Elliot را به تيم ساخت بازي بازگردانيم وهمين جا اعلام ميكنم كه پروژه ي Syberia رسما وارد فاز توليد خودش شده است.
Sokal پس از بازگشت دوباره اش به تيم گفت:
اين بازي باحس باورنكردني وتاثير گذاري كه داشت توانست به سرعت در دل بازيكنان جاي باز كند .به همين خاطر آنها(طرفداران) از اين عنوان بيش از پيش توقع دارند.
امروز طرفداران بازي هاي ادونچر كه ساليان سال است انتظار كشيده اند حقيقتا شايسته ي يك دنباله ي مناسب براي اين بازي به عنوان پاداش وفاداريشان هستند.
ساخت يكي ديگر از بازي هاي ادونچر Kate Walker وهمچنين همكاري با تيم Anuman Interactive براي من يك افتخار محسوب مي شود. من دو اپيزود اول اين بازي را با كمك Elliot ساختم بنابراين خوشحالم كه در ساخت دنباله ي اين بازي هم با وي همكاري ميكنم وفكر مي كنم با همكاري شركت Anuman Interactive ما ميتوانيم موجب تكامل و پيشرفت چشمگيري در صنعت بازي هاي ادونچر بشويم.
Syberia در سال 2002 منتشر و پس از آن دنباله اي در سال 2004 برايش ساخته شد هردوي اين بازي ها داراي نقاط مشتركي با عنوان ديگر Sokal يعني Amerzone داشتند كه به جرات مي توان گفت كه هر سه عنوان در ليست پرطرفدارترين عناوين تاريخ جاي دارند.


منبع
 
آخرین ویرایش:

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
ای جااااااااااااان. >:d<
بعد از حدود 8 سال انتظار، می تونم سایبریا 3 رو ببینم. ;;)
فقط خدا کنم مثل dungeon siege 3 نشه که حدود 6 سال انتظار براش کشیدمو در نهایت خرابش کردن. :|
هر چند Sokal سازنده ی اصلی بازی، تو ساخت این نسخه هم هست و این یعنی پیش به سوی موفقیت ذوباره سایبریا، کیت واکر و باز هم سر و صدا کردن سبک adventure.
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
هانس که سوار ماموت شد و رفت، اسکار هم فکر کنم خراب شد ( اینو دقیق یادم نیست )، کیت هم که تو جزیره گیر افتاد ... اما اینها باعث نمیشه منتظر اخاطره انگیزترین بازی دوران بچگیم نباشم

اخ که پوستم کند تا نسخه 2 تموم کردم ... ماه ها گیرش بودم چند بار پاکش کردم و دوباره نصب کردم

****************************
راستی اگر یادتون باشه سال 2009 اعلام کردن که میخوان نسخه 3 رو بسازند و به صورت 3 بعدی هم هست که برای pc , ps3 میاد و تاریخ انتشارش هم گفتند ابتدا 2010 و بعد گفتند تاخییر خورده و افتاد 2011
اما خبری ازش نشد .... اگر سایت ها اطلاعاتشون در مورد این بازی بروز نکرده باشند فکر کنم هنوز نشونهاش باشه که بعضی ها و بعضی ها تاریخ انتشار گذاشتند

پس یعنی اون نسخه 3 این بازی نبوده ؟ .... البته این رو بگم کلی جستجو کردم تا ببینم این نسخه 3 ( قبلی منظورم هست ) سرانجامش چی شد تا این که در یک فروم سایت طرفدار این بازی یکی از کاربرها به نقل از سازندش گفته بود که به خاطر هزینه بر بودن 3 بعدی ساختن و نداشتن پول کلا ساخت این پروژه کنسل شده
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
بهترين خبر سال 2012 بود برام.

واقعا محيط و جو سري Syberia بي نظير بود.رسما با روج آدم بازي مي كرد.
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
یادمه که نسخه ی دوبله شده ی شرکت دارینوس رو بازی کرده بودم. هر ۲ شماره! به همراه دراکولای ۱ و ۲ بهترین بازی های ادونچری بود که بازی کردم!
اولین خبرش سال ۲۰۰۹ اومده بود که کلی ذوق کردیم! بعدش خبری نیومد ناامید شدیم الان دوباره امیدها برگشت :D
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
وای وای وای چه بازی‌ای قراره بیاد! تنها بازی‌ای بود که من بخاطرش گریه کردم تو کل دورانی که بازی می‌کنم!
یعنی فوق العاده بود این بازی! طراحی هنری بازی شاهکار بود! دهکده‌ای که توش آنا فوت کرد !! بعدش اون دانشگاه و بعدش به سوی اون خواننده‌ی رفتیم و امیدهاش رو زنده کردیم!! آخرشم توی اون هوای برفی سوار لوکوموتیو و پیش به سوی سایبریا! وای! سره اون هواپیمای یادمه یک شماره 4 رقمی می‌خواست! هیچ وقت نتونستم راه حلشو پیدا کنم :D آخرشم همه‌ی اعداد رو زدم! 10 10 - 10 20 ... پایان بازی هم فوق العاده بود. بازی شاهکار بود شاهکار...
 

Mr.Ok

کاربر سایت
Nov 9, 2008
2,066
نام
معین
اسکار هم فکر کنم خراب شد ( اینو دقیق یادم نیست )

آره در واقع اسکار مُرد :| واقعن صحنه تلخی بود.

----

خبر ازین بهتر آخه؟
امیدوارم با عرضه سایبریا سه, ادونچر پوینت اند کلیک دوباره جون بگیره.
 

fizzi

کاربر سایت
May 11, 2008
39
نام
فرزین
عجب خبری . خدا کنه زنده باشیم اون موقع! من هم سایبریا ۱ و ۲ رو از دارینوس گرفتم که اسامیشون به ترتیب به مرگ خانم آنا وارلبرگ و سفربه سیبری تغییر کرده بود..چون از راهنماش استفاده نمیکردم دهنم سرویس شد سر حل معماهای این بازیها..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر