نويسنده ي سري بازي هاي Syberia به تيم سازندگان اين عنوان تحسين شده مجددا بازگشت.
اين بازي ماجراجويانه براي انتشار در يكي از سال هاي 2014يا 2015 به صورت مولتي پلتفرم در نظر گرفته شده است.و موسس استوديوي Microïds آقاي Elliot Grassiano اين تيم جديد را در ساخت اين عنوان رهبري مي كند.
حدود سه سال پيش بود كه استوديوي Microïds توسط شركت Anuman Interactive خريداري شد و آنها تصميم گرفتند كه با همكاري هم يك شركت بازي سازي با نام و نشان جديد را راه بياندازند.
گفته ي سازندگان بازي كه: " هنوز تا تبديل شدن ما به يك شركت بين المللي در زمينه ي بازي هاي ادونچر يك قدم مانده است." مهر تاييدي است بر ساخت Syberia 3.
Stéphane Longeard بعنوان مدير عامل شركت Anuman گفت:
Sokal پس از بازگشت دوباره اش به تيم گفت:بعد از 2 سال صبر به خاطر هوادارانمان توانستيم تا Benoit و Elliot را به تيم ساخت بازي بازگردانيم وهمين جا اعلام ميكنم كه پروژه ي Syberia رسما وارد فاز توليد خودش شده است.
Syberia در سال 2002 منتشر و پس از آن دنباله اي در سال 2004 برايش ساخته شد هردوي اين بازي ها داراي نقاط مشتركي با عنوان ديگر Sokal يعني Amerzone داشتند كه به جرات مي توان گفت كه هر سه عنوان در ليست پرطرفدارترين عناوين تاريخ جاي دارند.اين بازي باحس باورنكردني وتاثير گذاري كه داشت توانست به سرعت در دل بازيكنان جاي باز كند .به همين خاطر آنها(طرفداران) از اين عنوان بيش از پيش توقع دارند.
امروز طرفداران بازي هاي ادونچر كه ساليان سال است انتظار كشيده اند حقيقتا شايسته ي يك دنباله ي مناسب براي اين بازي به عنوان پاداش وفاداريشان هستند.
ساخت يكي ديگر از بازي هاي ادونچر Kate Walker وهمچنين همكاري با تيم Anuman Interactive براي من يك افتخار محسوب مي شود. من دو اپيزود اول اين بازي را با كمك Elliot ساختم بنابراين خوشحالم كه در ساخت دنباله ي اين بازي هم با وي همكاري ميكنم وفكر مي كنم با همكاري شركت Anuman Interactive ما ميتوانيم موجب تكامل و پيشرفت چشمگيري در صنعت بازي هاي ادونچر بشويم.
منبع
آخرین ویرایش: