خبر رسمی بانی راس، رئیس 343 اینداستریز از مجموعه Halo جدا شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
پس از 15 سال همراهی با فرنچایز Halo، بانی راس رسما اعلام کرده که به علت رسیدگی به مشکلات پزشکی خانوادگی استودیوی 343Industries را ترک می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر بانی راس

بانی راس با انتشار پیامی بر روی صفحه شخصی خود از حمایت تمام طرفداران تشکر کرده و گفته که در ابتدا امیدوار بوده تا 343 اینداستریز را تا هنگام عرضه آپدیت زمستانی بازی Halo Infinite همراهی کند، اما اکنون ناچار است تا به علت تمرکز بر روی خانواده خود، تیم را ترک کند.

مایکروسافت نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده: «بعد از بیش از 28 سال حضور در بخش گیمینگ مایکروسافت، از جمله 15 سال رهبری استودیوی 343 اینداستریز و مجموعه Halo در زمانی که بلندپروازانه‌ترین قدم‌ها را برداشت، بانی راس مایکروسافت را ترک خواهد کرد تا زمان بیشتری را با خانواده‌اش سپری کند. ما قدردان رهبری او در دورانی که تیم 343 بازی Halo 4، بازی Halo 5، بازی Halo: The Master Chief Collection، سریال تلویزیونی Halo و بازی Halo Infinite را عرضه کرد، هستیم. ما آرزوی بهترین‌ها را برای او داریم. پیر هینتز، مدیر پروژه فورا به رئیس جدید استودیو تبدیل خواهد شد. تیم 343 سخت مشغول کار است تا بزرگ‌ترین آپدیت Halo Infinite تاکنون، یعنی آپدیت زمستانی بازی را عرضه کند.»

تیم مدیریتی Halo
تیم مدیریتی جدید مجموعه هیلو

مایکروسافت همچنین از اعمال تغییرات بیشتری در تیم رهبری 343 اینداستریز خبر داده است. علاوه بر قرار گرفتن پیر هینتز در نقش رئیس استودیو، برایان کوسکی مدیر کل فرنچایز Halo خواهد بود و الیزابت فن ویک بر روی بخش تجاری و عملیاتی نظارت خواهد کرد.

خبر جدایی بانی راس در حالی اعلام شده که مدتی پیش، 343 اینداستریز از تأخیر محتویات مختلف Halo Infinite خبر داده بود. فصل سوم بازی تا مارچ سال 2023 (اواخر 1401/اوایل 1402) تأخیر خورده و بتای مود Forge و کواپ آنلاین بخش کمپین نیز حالا در نوامبر امسال، یعنی حدود دو ماه دیگر منتشر می‌شود.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,920
نام
محمد حسین
خسته نباشه واقعا، کسی بود که متقاعد کرد ماکرو رو 343 بزنه.
تو 15 سال 11 عنوان زد، جدا سر و سامون دادن یه استودیو ساده نیست اونم برای فرانچایزی مثل هیلو که لید ایکس باکس بود.
بعد 4 سال از تاسیس ریمیک هیلو 1 و تو پنجمین سال هیلو 4 رو داد.
__________
استاد باقری بهتر کار میکرد،، میفرستادین اینیشیتیو ، چون 4 سال از تاسیس اش گذشته ، تهش داره با کریستال برا 2024-25 بازی میسازه.
ضعفهایی داشته قطعا ولی صفر و صدی نبینید، جمع کردن و مدیریت این مجموعه ابدا ساده نیست، نمونه حاضر تو همین ایکس باکس داریم فت و فراوون از اینیشیتیو بگیر تا سایرین.
 

marco dest

کاربر سایت
May 24, 2021
696
من خودم علاقه اصلیم به بخش داستانی halo هست و برای من infinite یکی از بهترین تجربه هام تو هیلو بود با گیم پلی لذت بخشش
اما خب پشتیبانی افتضاح و تاخیر های عجیب تو محتواهای جدید برای بازی بدون شک یک ضعف مدیریتی هست و باید یه سر و سامونی به 343 بدن .
این جدایی اگه اخراج هم بوده باشه خیلی دیر انجام شده.
 
  • Like
Reactions: capitanrayan

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,015
نام
محمد امین
یکی بیاد راد فرگوسن هم بشوته بیرون

اینها باید بانجی همون اول میخریدن 343 با هیلو 4 و 5 گند زدن به سری تا آخری تو اینفینیت یکم فهمیدن باید چی کار کنند ولی دیگه کار از کار گذشته بازی فن بیسش خیلی کم شده
اصلا هیچ اشکالی نداشت هیلو با بانجی از انحصاری خارج بشه اینجور به نفع گیمر ها بود
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
یکی بیاد راد فرگوسن بشوته بیرون

اینها باید بانجی همون اول میخریدن 343 با هیلو 4 و 5 گند زدن به سری تا آخری تو اینفینیت یکم فهمیدن باید چی کار کنند ولی دیگه کار از کار گذشته بازی فن بیسش خیلی کم شده
اصلا هیچ اشکالی نداشت هیلو با بانجی از انحصاری خارج بشه اینجور به نفع گیمر ها بود
راد فرگوسن خیلی وقته رفته Blizzard.
 
  • Like
Reactions: Terova

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر