
استدیو سازنده عنوان Destiny اظهار داشتند، از شوتر های Open-World ای مثل Borderlands و Far Cry با نگاه کردن به چیزی هایی که سازندگان آنها درست انجام دادند و فرصت هایی که آنها از دست داده اند، الهام گرفته اند.
در مصاحبه ای که کارگردان بازی آقای Joe Staten با Edge انجام دادند، بیان کردند :
" ما کاملا کار هایی را میکنیم که اگر شما هر نوع بازی Open-World را بازی کرده باشید، برایتان آشنا است. منظورم این است که حتی Far Cry. ما باید احمق باشیم اگر به بازی فوق العاده ای مثل Borderlands نگاه نکنیم و از خود بپرسیم، آنها چه چیزهای خوب انجام دادند و چگونه ما می توانیم توپ یکسانی را بزنیم ؟ من هرگز تا الان بازی ای نکردم که در آن بتوانم دسترسی به Attachment عالی مثل Borderlands داشته باشم."
" وقتی ما به چنین بازی هایی نگاه میکنیم. هم به چیزهایی که آنها خوب انجام دادند می نگریم و هم به فرصت هایی که آنها شاید از دست داده باشند نگاه میکنیم تا از آنها در بازی خودمان استفاده کنیم. شما می توانید با گروهی از افراد متحد شوید و با آنها به اطراف بروید. اما در Borderlands شما هرگز با گروه دیگری از آدم ها که این کار را انجام میدهند، برخورد نمی کنید.
" ما این کار را فقط یک بار، دوبار در بازی نکرده ایم، بلکه تمام اوقات این کار را انجام داده ایم. همه جا. شما افراد دیگری در افق میبنید ، صدای شلیک را بالای تپه می شنوید و یک جادوی فضایی را می بینید که پشت چندین درخت پرواز میکند، وشما میدانیدکه ... افراد دیگری اونجا هستند که همه چیز رو تغییر میدهند. Borderlands در حال حاضر این است که من قرار است به اون فضا بروم و بعد اونجا رو پاک سازی کنم و به راهم ادامه بدم. و صراحتا این فقط Borderlands نیست بلکه هر شوتر Co-op دیگری نیز است."
بانجی قبلا گفته است اگر دوست دارید می توانید Destiny را تنهایی تجربه کنید. اما با این حالا آنها فکر میکنند که با دوری از بخش چندنفره شما اوقات خوشی را از دست میدهد. Destinyدر سال 2014 برای PS3 ، PS4 ، Xbox 360 ، Xbox One عرضه خواهد شد.
منبع
آخرین ویرایش: