بازی The Crew از ابتدا برای عرضه در نسل حاظر در نظر گرفته شده بود، اما برای این نسل بیش از حد بزرگ به نظر می رسید.
در مصاحبه ای با Digital Trends، کارگردان خلاق این بازی جولیان جیرایتی گفت که The Crew برای مدتی طولانی درحال ساخت بوده است ــــ اما نه به این دلیل که کار با مشکل مواجه شده است.
او گفت: " ساخت این بازی از بیش از چهار سال پیش شروع شده است. بازی تغییر پیدا نکرده است، تنها به این دلیل مراحل ساختش طولانی شده است تا به کیفیت مورد نظر ما برسد. "
" تمام موضوعات و مواردی که در این بازی وجود دارند، چیزهایی هستند که تیم در ده سال اخیر بر روی آنها کار کرده اند. دنیای باز عظیمی که ما بین صدها نفر به اشتراک گذاشته شده است؟ این همان چیزی است که تیم ما برای بازی Test Drive Unlimited خلق کرده بود، که جلوتر از زمان خود بود. "
چقدر از زمان خود جلوتر؟ همانطور که میدانید، یوبی سافت برای تقریبا یک نسل دغدغه ی جدید دنیاهای باز را داشت.
در حقیقت، The Crew مقداری نسبت به سایر رقیبانش برتری دارد، ساخته شده در ابتدا برای PS3 و X360 قبل از انتقال به
نسل بعد به دلیل گذر از قدرت سخت افزار نسل فعلی.
جیرایتی افزود: " حدود یک سال و نیم پیش بود، زمانی که ما دریافتیم میتوانیم پا را کمی از حد فراتر بگذاریم، میتوانیم خصوصیات جهان بازی، طبیعت این جهان که از روند خاصی پیروی نمیکند را، مقداری جلوتر ببریم، درصورتی که بر روی نسخه ی PS4 و XOne کار کنیم. "
" شهر میامی بازی ما با نیو یورک تفاوت دارد، که امری طبیعی است اما کارهای زیادی باید صورت بگیرد تا به این سطح از کیفیت برسد. و این تنها در نسل بعدی ممکن است. "
یوبی سافت میخواهد تا The Crew را تا ماه می محرمانه نگه دارد، که خود کار درستی است; این بازی ریسینگ در E3 2013 به طور رسمی معرفی شد.
این بازی شامل بیش از 10,000 کیلومتر جاده میشود و در آن محدودیتی از بابت تعداد بازیکنان وجود ندارد. منتظر The Crew
بر روی PS4, PC و XOne در سه ماهه اول 2014 باشید.
در مصاحبه ای با Digital Trends، کارگردان خلاق این بازی جولیان جیرایتی گفت که The Crew برای مدتی طولانی درحال ساخت بوده است ــــ اما نه به این دلیل که کار با مشکل مواجه شده است.
او گفت: " ساخت این بازی از بیش از چهار سال پیش شروع شده است. بازی تغییر پیدا نکرده است، تنها به این دلیل مراحل ساختش طولانی شده است تا به کیفیت مورد نظر ما برسد. "
" تمام موضوعات و مواردی که در این بازی وجود دارند، چیزهایی هستند که تیم در ده سال اخیر بر روی آنها کار کرده اند. دنیای باز عظیمی که ما بین صدها نفر به اشتراک گذاشته شده است؟ این همان چیزی است که تیم ما برای بازی Test Drive Unlimited خلق کرده بود، که جلوتر از زمان خود بود. "
چقدر از زمان خود جلوتر؟ همانطور که میدانید، یوبی سافت برای تقریبا یک نسل دغدغه ی جدید دنیاهای باز را داشت.
در حقیقت، The Crew مقداری نسبت به سایر رقیبانش برتری دارد، ساخته شده در ابتدا برای PS3 و X360 قبل از انتقال به
نسل بعد به دلیل گذر از قدرت سخت افزار نسل فعلی.
جیرایتی افزود: " حدود یک سال و نیم پیش بود، زمانی که ما دریافتیم میتوانیم پا را کمی از حد فراتر بگذاریم، میتوانیم خصوصیات جهان بازی، طبیعت این جهان که از روند خاصی پیروی نمیکند را، مقداری جلوتر ببریم، درصورتی که بر روی نسخه ی PS4 و XOne کار کنیم. "
" شهر میامی بازی ما با نیو یورک تفاوت دارد، که امری طبیعی است اما کارهای زیادی باید صورت بگیرد تا به این سطح از کیفیت برسد. و این تنها در نسل بعدی ممکن است. "
یوبی سافت میخواهد تا The Crew را تا ماه می محرمانه نگه دارد، که خود کار درستی است; این بازی ریسینگ در E3 2013 به طور رسمی معرفی شد.
این بازی شامل بیش از 10,000 کیلومتر جاده میشود و در آن محدودیتی از بابت تعداد بازیکنان وجود ندارد. منتظر The Crew
بر روی PS4, PC و XOne در سه ماهه اول 2014 باشید.
آخرین ویرایش: