بازی Skyrim دارای DLC های کم تعداد و بزرگ و همچنین پچ روز اول خواهد بود

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
ممکن است صدها ساعت طول بکشد تا شما بتوانید تمامی دنیای عظیم RPG جدید بتسدا، یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim را کاوش کنید، ولی بتسدا از همین الان دارد بر روی DLC هایی کار می کند که این دنیا را از آنچه که هست نیز بسیار بزرگ تر می کند!



این کمپانی قصد دارد DLC های بازی Skyrim را بزرگ و شجاعانه طراحی کند، ولی در عین حال نگرانی یی از پچ کردن بازی در همان روز اول نخواهد داشت.

آقای Todd Howard از بتسدا گفته اند که: "بیشترین چیزی که در فکر ماست این است که DLC ها از لحاظ تعداد زیاد نخواهند بود، اما بزرگ و اساسی خواهند بود. اگر ما بلافاصله بعد از عرضه بازی برای آن DLC بدهیم ممکن است فروش خوبی داشته باشد، اما این اولویت ما نیست. هدف نهایی ما این نیست که محتوای بیشتری برای بازی ارائه دهیم، بلکه می خواهیم بازی را بهتر کنیم".

همچنین آقای Howard اشاره کرده اند که بتسدا بعید نیست از طریق DLC ها تغییرات اساسی در گیم پلی بازی اصلی ارائه دهد.

همچنین آقای Nick Breckon مسوول دیگر بتسدا در Neogaf گفته بودند که تمامی نسخه های بازی در پلت فرم های مختلف، همان روز اول عرضه با دریافت یک پچ به نسخه 1.1 ارتقا پیدا خواهند کرد.




منبع: vg247 و wired


[توضیح زننده تاپیک: بازی تا سه روز دیگه منتشر میشه و در زمان زدن تاپیک هم از تنها Review انجام شده که متعلق به مجله Atomic بوده، نمره 9.5 از 10 رو گرفته].
 
  • Like
Reactions: ItsMora and DRIVER

Contra&Ultra

کاربر سایت
Nov 6, 2011
39
این یعنی با این پچ میخوان روی PC کار خاصی انجام بدن ؟ یا ی سری باگ رو رفع کنن ! یا گرافیک بازی رو روی PC دستخوش تغییرات کنن !

به هرحال من هر ثانیه توییتر ایشون رو چک میکنم برای اخبار جدید . مرسی بابت خبر .

هر چند تکراری
7g55dtp4i83pi0balag.gif
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر