بازی Shin Megami Tensei V در تاریخ 12 نوامبر منتشر خواهد شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
در جریان نینتندو دایرکت اخیر، سازندگان بالاخره تاریخ عرضه نهایی را بازی Shin Megami Tensei V را رسما تأیید کردند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازیShin Megami Tensei V




نسخه پنجم Shin Megami Tensei ابتدا سال‌ها پیش و در 2017 معرفی شده بود. پس از اینکه استودیوی Atlus سال‌ها اطلاعاتی را در خصوص این عنوان منتشر نمی‌کرد، مدتی پیش سازندگان تأیید کردند که بازی در سال 2021 منتشر می‌شود و حال همانطور که از قبل لو رفته بود، می‌دانیم که بازی در تاریخ 12 نوامبر امسال (21 آبان) برای سوئیچ عرضه خواهد شد.

تریلر منتشر شده علاوه بر بخش‌هایی از گیمپلی نوبتی بازی، اطلاعاتی از داستان و ستینگ Shin Megami Tensei V را نیز به ما می‌دهد. بازیکنان در این عنوان به یک جهان موازی سفر خواهند کرد. توکیوی جدید جهان موازی، یک شهر پساآخرالزمانی و بیابانی مملو از شیاطینی است به مبارزه با آن‌ها می‌پردازید.

بازی دارای یک سیستم مذاکره است و در صورتی که بتوانید افراد پیش‌روی خود را با دیالوگ‌های مناسب قانع کنید، آن‌ها بجای مبارزه با شما به‌عنوان متحد در کنارتان خواهند جنگید. بازی موردانتظار Shin Megami Tensei V در پاییز امسال به‌طور انحصاری برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر