بازی Lords of the Fallen 2 برای نسل بعد منتشر خواهد شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق اعلام استودیو CI Games، بازی Lords of the Fallen 2 هنوز در دست ساخت قرار دارد و برای کنسول‌های نسل بعدی عرضه می‌شود.

Lords-of-the-Fallen-2.jpg


رئیس استودیوی CI Games اخیرا در یک مصاحبه‌ جدید، اطلاعات تازه‌ای را از روند ساخت Lords of the Fallen 2 به اشتراک گذاشت. طبق اعلام آقای Marek Tyminski، توسعه‌دهنگان برنامه دارند تا این عنوان را برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X و رایانه‌های شخصی عرضه کنند. همچنین، او توضیح داد که درحال حاضر تعداد افراد کمی بر روی بازی کار می‌کنند و استودیو CI Games برای بالاتر بردن سرعت مراحل ساخت، به دنبال جذب نیروهای بیشتری است.

استودیو آلمانی Deck 13 بعد از عرضه نسخه اول در سال 2014، مشغول به ساخت و توسعه The Surge شد. حدود دو سال پیش بود که اعلام شد اینبار، استودیو CI Games در کنار Defiant Studios وظیفه ساخت بازی Lords of the Fallen 2 را بر عهده دارد. قرار است برای ساخت نسخه دوم این عنوان، تغییرات بزرگ و پایه‌ای صورت بگیرد.

پیش‌تر یکی از سازندگان بازی گفته بود که جاه‌طلبی برای ساخت نسخه دوم این سری پس از عملکرد ناامید کننده Sniper Ghost Warrior 3 به شکل قابل توجهی کاهش یافته‌است. استودیوی لهستانی CI Games امیدوار است تا با ورود به نسل جدید و گسترش تیم سازنده، روند گذشته را تغییر دهد و عنوان با کیفیت‌تری را وارد بازار کند. نسخه اول بازی Lords of the Fallen تا سال 2015 موفق به فروش حدود 1 میلیون نسخه شده بود.

Continue reading...
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
والا همچین میگه برای نسل بعد منتشر میشه انگار نسخه اول شاهکار بود سنگ تموم گذاشتن..!! که الان کلی آدم منتظره نسخه بعدی هستن..!! والا من نسخه اول با کلی باگ و بدبختی و با مشت به در و دیوار به زور تمومش کردم کلی از کارهاش دقیق کپی پیست بازی دارک سولز بود..!!متای بازی هم که شاهکار بود..!!!! خدا کنه این یکی بهتر باشه..!! تنها چیزی که من حال کردم موزیک بازی بود خدایش خوب بود
 
  • Like
Reactions: artour-2198

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر