بازی Ashfall توسط توسعه‌دهندگان سابق Days Gone و The Last of Us معرفی شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
استودیوی Liithos توسط جان گاروین و مایکل مومبار، دو تن از توسعه‌دهندگان باسابقه پلی استیشن تأسیس شده و اولین بازی آن، Ashfall نام خواهد داشت. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Ashfall

سازندگان بازی Ashfall را به عنوان «اولین بازی Web 3.0 و AAA حقیقی برای PC، کنسول‌ها و شبکه بلاک‌چینی Hedera» توصیف می‌کنند. مایکل مومبار که پیش‌تر هدایت Visual Arts Service Group پلی استیشن را بر عهده داشت و سابقه کار بر روی عناوینی مانند The Last of Us و Uncharted را در کارنامه خود دارد، به عنوان مدیرعامل استودیوی Liithos معرفی شده است. همچنین جان گاروین، نویسنده و کارگردان بازی Days Gone نیز به عنوان معاون بخش خلاقیت این استودیو فعالیت خواهد کرد.

گفته شده که بازی Ashfall در سبک اپن ورلد خواهد بود و داستان آن در دنیایی جریان دارد که توسط گرمایش جهانی، انرژی‌های میدانی مرموز و جنگ‌طلبی سرزمین‌های تحت محاصره به نابودی کشیده شده است. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، Ashfall به عنوان یک بازی داستان‌محور تک‌نفره آغاز می‌شود و در ادامه به یک تجربه چند نفره PvP یا PvE تکامل می‌یابد.

همان‌طور که اشاره شد بازی به شبکه Hedera متصل خواهد بود؛ یک سیستم بلاک‌چین که امکان تولید، فروش و مبادله کردن را برای بازیکنان فراهم می‌آورد و بر روی انحصاریت تمرکز دارد. با توجه به این موضوع، بعید نیست که المان‌های قرار گرفته در بازی به خرید و فروش NFTها منجر شود.
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,095
نام
محمد علی
در حال حاضر هر بازی که توش بلاک‌چین، متاورس، وب۳، ان‌اف‌تی و این جور چیزها توش هست = سرکاری، موج‌سواری و مسخره بازی.
و چشم‌اندازی هم ندارم در آینده تفاوتی در این زمینه‌ها ایجاد بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر