سلام دوستان.
بازي تو ايران منتشر ميشه احتياجي به لايسنس نداره.
ما گروه 3 تا 4 نفره هستيم. اگه شما هم چيزي در مورد بازي سازي و آبجكت سازي ميدوني يه پيغام برام بزار تا به گروهمون بپيوندي.
خلیلی از انجین های Open source کیفیت بسیار بسیار خوبی دارن. برای بازی سازی، اونم از نوع سه بعدی، حتما نیازی به انجین های 400 میلیونی نیست. اونایی هم که میتونن لایسنس انجین مورد نظرشون رو بخرن، "مثل تیم quest" خیلی راحت تر و اصولی تر میتونن هر بازی ای که میخوان بسازن.
لازم به ذکره تیم quest از معدود تیم های ایرانیه که من "واقعا" کارشونو قبول دارم.
در ضمن ، omid3098 جان .... اگه ممکنه شما هم در مورد گروه Quest کمی بیشتر توضیح بفرمایید . از قرار معلوم کار عظیمی انجام دادن . برای شخص بنده خیلی جالبه که یک گروه ایرانی تا این حد در چنین کاری جدی عمل کردن که اقدام به خرید Engine مورد نظر برای ساخت پروژشون کردن . تا حالا اکثر فعالیت ها در این زمینه حتی توسط شرکت های بنام و رسمی یا توسط Engine های OpenSource و یا ناقص که توسط گروه کامل شده ، پیگیری و انجام گرفته که در بعضی موارد کاملاً هم درخشان و قابل توجه بودن ( البته نه از نظر گرافیک فنی ) .
سلام دوستان.چند تا سوال
اول از همه اینکه قبلا هم گفتن کمی در مورد داستان بازی صحبت کنید و اگر ممکنه حداقل چند اپیزود رو به طور کامل بگید تا یه پیش فرض داشته باشیم.
دوم اینکه بیان کنید توی پروپزالتون چه چیزهایی وجود داره. مطمئنا برای شروع به کار پروپزال آماده کردید و مطمئنا یکی از بخش های پروپزال شما آرت ها هستن... اگر ممکنه چندتا آرت از این بازی یا انیمه برامون بذارید.
نکته ی سوم اینکه کارکتر پردازی یکی از مهمترین قسمتهای یک بازی یا انیمه هستش و البته اگر لطف کنید و چند تصویر از کارکتر اصلی و البته پروفایلش رو برامون بذارید بسیار ممنون میشم.
و چهارم اینکه این بازی تنها توسط گروه 3 یا چهار نفره ی شما در حال طراحی هست؟! تعدادش کم نیست؟
ایشون دارن میگن که داریم از UE2 بدون لایسنس استفاده میکنیم.
داستان شما به طرز عجیبی من رو به یاد داستان بازی Silent Hill 4:The Room میندازه. نمیدونم بقیه هم که این داستان رو خوندن مثله من حس کردند یا نه. در مورد خط داستانی باید بگم که خوب هست و امیدوارم که موفق باشید. در مورد قسمت آخر که پر رنگ هم کردمش باید بگم متاسفانه یا خوشبختانه اینجا بعضی ها تقریبا در کار تولید گیم دستی دارند و البته خیلی ها هم سعی میکنند خودشون رو به این گروه بچسبونن. شما بدون هیچ پیش نمایشی و پیش فرضی از بازی یا انیمه تقاضای کمک میکنید؟ یک فیلم هم حتی وقتی قرار هست ساخته بشه قبلش به بازیگرانش فیلنامه رو میدن که مطالعه بکنن و بعد اگر مورد پسندشون بود باهاش ارتباط برقرار کنن. دقیقا اهمیت یک پروپزال اینجا مشخص میشه و اگر شما پروپزالتون رو (حداقل مقداریش رو) اینجا قرار میدادید مطمئنا اون وقت خیلی ها که الان از رو برای شما شمشیر بستن و به قول بعضی از دوستان حرف کلفت بارتون میکنن، میومدن و مطمئنا کمکتون میکردن. در هر صورت من منتظر فاش کردن اطلاعات بیشتری از این بازی هستم... البته اگه قرار نباشه در E3 معرفیش کنید. (شوخی کردم)سلام دوستان.
در مورد داستان بازی تو تایپکش تو اخبار بازی ها بری جوابتو پیدا می کنی.
داستان انیمه:
داستان انیمیشن 10 سال قبل از بازی اتفاق می افتد.
در سال 1372 یک فرقه ی مذهبی با نام سانسرها توسط سانس به وجود می آید.
افراد این فرقه قصد دارند با کشتن ساسان (شخصیت اصلی انیمیشن) و 18 نفر دیگه در دایره ی سانس قدرت زندگی عبدی رو برای گروهشون بدست بیاورند.آنها برای جذب قربانی هاشون با انجام یک سری کارها سعی می کنند تا آنها را به بیماری های افسردگی و دیگر بیماری های روانی تبدیل کنند تا آنها را به سمت خود جذب کنند. شخصیت 14ام مورد نیاز ساسان است.
آیا ساسان زنده میماند.
پروفایل ساسان.
نام:ساسان
نام خانوداگی:مرادی.
جنس:مرد
ساسان یک جوان 25 ساله دانشجوی مهندسی برق.یک بیمار روانی و افسرده است. او که
شخصیت 14 مورد نیاز فرقه ی سانسرها است. توسط خود سانس وارد ماجرا میشود.
نام:سانس
نام خانوادگی:بدون نام خانوادگی
جنس:مرد
سانس یک مرد میان سال 32 ساله هست. او که موسس فرقه ی سانسرها است وظیفه دارد تا نفرات 14 و 18ام را در دایره ی سانس بکشد.مادر او در زمان کودکی سانس توسط پدرش کشته شده است. دلیل اصلی سانس برای کشتن این 18 نفر این است که بتواند روح مادر خود را در دایره ی سانس اظهار کند و بتواند از محبتش بهرهمند بشه.اما ....
دوست عزیز ما سناریوی بازی رو به همراه چند آرت ساختیم.
سناریوی انیمیشن هم کامل شده به همراه آرت ورک ها.و ما کار ساخت انیمیشن رو شروع کردیم.
فعلا از آرت خبری نیست و لی بعدا میزارم.
گروهمون 3 4 نفره هست.
ما اینجا اومدیم که کمک بخواهیم همه ریختند سرمان به جز چند نفر....