بازی و انیمیشن سینمایی it's impossible.

sas_l3oy

کاربر سایت
سلام دوستان.
این تایپکی که اینجا زدم به خاطر گفتهی آقای dinosaur هستش.
تمامی نظرات و مسائل مختلفی که در مورد بازی به فکرتون میرسه رو اینجا بگید.
یه تایپک هم تو اخبار میزنم که همهی خبر ها اونجا بزنیم تا بعد.
 
سلام دوستان.
بازي تو ايران منتشر ميشه احتياجي به لايسنس نداره.
ما گروه 3 تا 4 نفره هستيم. اگه شما هم چيزي در مورد بازي سازي و آبجكت سازي ميدوني يه پيغام برام بزار تا به گروهمون بپيوندي.


این پست شما یکمی شک برانگیزه در مورد صحت این پروژه تون.

چون انجین یک چیزی نیست که هرکسی بتونه آپلودش کنه که شما بدون لایسنس بخواید بازی بسازید روش. اصلا یک انجین تجاری مثل نرم افزار نیست که بخواید کرکش کنید مثلا چون فی الواقع یک گروه سورس هست که کامپایلشون 10-20 تا تیم سه چهار نفری میطلبه.

اون چیزی که احتمالا شما به عنوان Unreal Engine 2 میگید نسخه ی Run-Timeـش هست و با نسخه ی ران تایم هم نمیشه بازی ساخت.

درضمن، برای ساخت بازی روی PC با یک انجین پیشرفته، احتیاج به SDK مایکروسافت دارید. یعنی اون رو هم بدون لایسنس دارید؟ :دی

خوب ما الان با یک وضعیت خنده دار طرف هستیم.
 
آخرین ویرایش:
خلیلی از انجین های Open source کیفیت بسیار بسیار خوبی دارن. برای بازی سازی، اونم از نوع سه بعدی، حتما نیازی به انجین های 400 میلیونی نیست. اونایی هم که میتونن لایسنس انجین مورد نظرشون رو بخرن، "مثل تیم quest" خیلی راحت تر و اصولی تر میتونن هر بازی ای که میخوان بسازن.
لازم به ذکره تیم quest از معدود تیم های ایرانیه که من "واقعا" کارشونو قبول دارم.
 
خلیلی از انجین های Open source کیفیت بسیار بسیار خوبی دارن. برای بازی سازی، اونم از نوع سه بعدی، حتما نیازی به انجین های 400 میلیونی نیست. اونایی هم که میتونن لایسنس انجین مورد نظرشون رو بخرن، "مثل تیم quest" خیلی راحت تر و اصولی تر میتونن هر بازی ای که میخوان بسازن.
لازم به ذکره تیم quest از معدود تیم های ایرانیه که من "واقعا" کارشونو قبول دارم.

ایشون دارن میگن که داریم از UE2 بدون لایسنس استفاده میکنیم.
 
دوست عزیز ، اگه ممکنه کمی بیشتر در مورد فرایند طی شده تا العان و برنامه ریزی های مراحل بعدی ساخت توضیح بفرمایید .

اطلاعاتی که تا العان از این بازی ابراز کردید کاملاً با واقعیات و ملزومات فرایند ساخت در تناقضه !
اصلاً لازم نیست برای اولین تجربه سراغ چنین Engine قدرتمند و تا حد بالایی پیچیده برید . معمولاً پیاده سازی پروژه های این قبیل Engine ها نیازمند مراحل کاملاً برنامه ریزی شده با حظور و مشاوره تولید کننده اصلی و بعضاً افراد کاملاً مسلط به محیط و توانایی های پنهان Engineـه و به هیچ وجه کار یک گروه 3 یا 4 نفری نیست .
شاید شما تولید بازی رو با ماد سازی اشتباه گرفتید ... که با توجه به مضمون بازی ، اینم بعیده !

راستی بد نیست چند شات از محیط Render و Vertex & Geometry Object Creating در این تاپیک قرار بدید تا موضوع روشن بشه .

در ضمن ، omid3098 جان .... اگه ممکنه شما هم در مورد گروه Quest کمی بیشتر توضیح بفرمایید . از قرار معلوم کار عظیمی انجام دادن . برای شخص بنده خیلی جالبه که یک گروه ایرانی تا این حد در چنین کاری جدی عمل کردن که اقدام به خرید Engine مورد نظر برای ساخت پروژشون کردن . تا حالا اکثر فعالیت ها در این زمینه حتی توسط شرکت های بنام و رسمی یا توسط Engine های OpenSource و یا ناقص که توسط گروه کامل شده ، پیگیری و انجام گرفته که در بعضی موارد کاملاً هم درخشان و قابل توجه بودن ( البته نه از نظر گرافیک فنی ) .
 
چند تا سوال
اول از همه اینکه قبلا هم گفتن کمی در مورد داستان بازی صحبت کنید و اگر ممکنه حداقل چند اپیزود رو به طور کامل بگید تا یه پیش فرض داشته باشیم.
دوم اینکه بیان کنید توی پروپزالتون چه چیزهایی وجود داره. مطمئنا برای شروع به کار پروپزال آماده کردید و مطمئنا یکی از بخش های پروپزال شما آرت ها هستن... اگر ممکنه چندتا آرت از این بازی یا انیمه برامون بذارید.
نکته ی سوم اینکه کارکتر پردازی یکی از مهمترین قسمتهای یک بازی یا انیمه هستش و البته اگر لطف کنید و چند تصویر از کارکتر اصلی و البته پروفایلش رو برامون بذارید بسیار ممنون میشم.
و چهارم اینکه این بازی تنها توسط گروه 3 یا چهار نفره ی شما در حال طراحی هست؟! تعدادش کم نیست؟
 
در ضمن ، omid3098 جان .... اگه ممکنه شما هم در مورد گروه Quest کمی بیشتر توضیح بفرمایید . از قرار معلوم کار عظیمی انجام دادن . برای شخص بنده خیلی جالبه که یک گروه ایرانی تا این حد در چنین کاری جدی عمل کردن که اقدام به خرید Engine مورد نظر برای ساخت پروژشون کردن . تا حالا اکثر فعالیت ها در این زمینه حتی توسط شرکت های بنام و رسمی یا توسط Engine های OpenSource و یا ناقص که توسط گروه کامل شده ، پیگیری و انجام گرفته که در بعضی موارد کاملاً هم درخشان و قابل توجه بودن ( البته نه از نظر گرافیک فنی ) .

www.questofpersia.com

امیدوارم این پست به بهانه تبلیغ حذف نشود.
بنده هم پیشاپیش اعلام میکنم که هیچ ربطی به این شرکت ندارم و موکدا خودم تو یه شرکت بازی سازی خفن مشغول به کارم. :laughing:
 
چند تا سوال
اول از همه اینکه قبلا هم گفتن کمی در مورد داستان بازی صحبت کنید و اگر ممکنه حداقل چند اپیزود رو به طور کامل بگید تا یه پیش فرض داشته باشیم.
دوم اینکه بیان کنید توی پروپزالتون چه چیزهایی وجود داره. مطمئنا برای شروع به کار پروپزال آماده کردید و مطمئنا یکی از بخش های پروپزال شما آرت ها هستن... اگر ممکنه چندتا آرت از این بازی یا انیمه برامون بذارید.
نکته ی سوم اینکه کارکتر پردازی یکی از مهمترین قسمتهای یک بازی یا انیمه هستش و البته اگر لطف کنید و چند تصویر از کارکتر اصلی و البته پروفایلش رو برامون بذارید بسیار ممنون میشم.
و چهارم اینکه این بازی تنها توسط گروه 3 یا چهار نفره ی شما در حال طراحی هست؟! تعدادش کم نیست؟
سلام دوستان.
در مورد داستان بازی تو تایپکش تو اخبار بازی ها بری جوابتو پیدا می کنی.
داستان انیمه:
داستان انیمیشن 10 سال قبل از بازی اتفاق می افتد.
در سال 1372 یک فرقه ی مذهبی با نام سانسرها توسط سانس به وجود می آید.
افراد این فرقه قصد دارند با کشتن ساسان (شخصیت اصلی انیمیشن) و 18 نفر دیگه در دایره ی سانس قدرت زندگی عبدی رو برای گروهشون بدست بیاورند.آنها برای جذب قربانی هاشون با انجام یک سری کارها سعی می کنند تا آنها را به بیماری های افسردگی و دیگر بیماری های روانی تبدیل کنند تا آنها را به سمت خود جذب کنند. شخصیت 14ام مورد نیاز ساسان است.
آیا ساسان زنده میماند.
پروفایل ساسان.
نام:ساسان
نام خانوداگی:مرادی.
جنس:مرد
ساسان یک جوان 25 ساله دانشجوی مهندسی برق.یک بیمار روانی و افسرده است. او که
شخصیت 14 مورد نیاز فرقه ی سانسرها است. توسط خود سانس وارد ماجرا میشود.

نام:سانس
نام خانوادگی:بدون نام خانوادگی
جنس:مرد
سانس یک مرد میان سال 32 ساله هست. او که موسس فرقه ی سانسرها است وظیفه دارد تا نفرات 14 و 18ام را در دایره ی سانس بکشد.مادر او در زمان کودکی سانس توسط پدرش کشته شده است. دلیل اصلی سانس برای کشتن این 18 نفر این است که بتواند روح مادر خود را در دایره ی سانس اظهار کند و بتواند از محبتش بهرهمند بشه.اما ....
دوست عزیز ما سناریوی بازی رو به همراه چند آرت ساختیم.
سناریوی انیمیشن هم کامل شده به همراه آرت ورک ها.و ما کار ساخت انیمیشن رو شروع کردیم.
فعلا از آرت خبری نیست و لی بعدا میزارم.
گروهمون 3 4 نفره هست.
ما اینجا اومدیم که کمک بخواهیم همه ریختند سرمان به جز چند نفر....
 
متاسفم که موضوع تاپیک رو عوض کردم.
واقعا خوشحال میشم اگه کمکی از دستم بر بیاد.
و منتظر تصاویری از نمونه کار های شما هستم.

باز هم شرمنده.
 
ایشون دارن میگن که داریم از UE2 بدون لایسنس استفاده میکنیم.

این غیر ممکنه . چرا ؟ برای اینکه اصلا موتورهای AAA و حتی AA به شخص یا یه شرکت Indie فروخته نمیشن .

یعنی حتی 400 ملیون کی هیچی 1 ملیارد تومن هم بهشون بدی بازم نمیشه . حتما باید یه شرکت معتبر و اساسی باشه وگرنه بعده ایهمه مدت الان یه سرچ توی گوگل میکردی از Piratbay میتونستی بگیریش !:cheesygri
 
دوست عزيز شما بهتره بياي درباره انجين بازي يكم توضيح بدي و ملت رو روشن كني . در ضمن يه شاتي يه

artwork ي از بازي بزار .
 
سلام دوستان.
در مورد داستان بازی تو تایپکش تو اخبار بازی ها بری جوابتو پیدا می کنی.
داستان انیمه:
داستان انیمیشن 10 سال قبل از بازی اتفاق می افتد.
در سال 1372 یک فرقه ی مذهبی با نام سانسرها توسط سانس به وجود می آید.
افراد این فرقه قصد دارند با کشتن ساسان (شخصیت اصلی انیمیشن) و 18 نفر دیگه در دایره ی سانس قدرت زندگی عبدی رو برای گروهشون بدست بیاورند.آنها برای جذب قربانی هاشون با انجام یک سری کارها سعی می کنند تا آنها را به بیماری های افسردگی و دیگر بیماری های روانی تبدیل کنند تا آنها را به سمت خود جذب کنند. شخصیت 14ام مورد نیاز ساسان است.
آیا ساسان زنده میماند.
پروفایل ساسان.
نام:ساسان
نام خانوداگی:مرادی.
جنس:مرد
ساسان یک جوان 25 ساله دانشجوی مهندسی برق.یک بیمار روانی و افسرده است. او که
شخصیت 14 مورد نیاز فرقه ی سانسرها است. توسط خود سانس وارد ماجرا میشود.

نام:سانس
نام خانوادگی:بدون نام خانوادگی
جنس:مرد
سانس یک مرد میان سال 32 ساله هست. او که موسس فرقه ی سانسرها است وظیفه دارد تا نفرات 14 و 18ام را در دایره ی سانس بکشد.مادر او در زمان کودکی سانس توسط پدرش کشته شده است. دلیل اصلی سانس برای کشتن این 18 نفر این است که بتواند روح مادر خود را در دایره ی سانس اظهار کند و بتواند از محبتش بهرهمند بشه.اما ....
دوست عزیز ما سناریوی بازی رو به همراه چند آرت ساختیم.
سناریوی انیمیشن هم کامل شده به همراه آرت ورک ها.و ما کار ساخت انیمیشن رو شروع کردیم.
فعلا از آرت خبری نیست و لی بعدا میزارم.
گروهمون 3 4 نفره هست.
ما اینجا اومدیم که کمک بخواهیم همه ریختند سرمان به جز چند نفر....
داستان شما به طرز عجیبی من رو به یاد داستان بازی Silent Hill 4:The Room میندازه. نمیدونم بقیه هم که این داستان رو خوندن مثله من حس کردند یا نه. در مورد خط داستانی باید بگم که خوب هست و امیدوارم که موفق باشید. در مورد قسمت آخر که پر رنگ هم کردمش باید بگم متاسفانه یا خوشبختانه اینجا بعضی ها تقریبا در کار تولید گیم دستی دارند و البته خیلی ها هم سعی میکنند خودشون رو به این گروه بچسبونن. شما بدون هیچ پیش نمایشی و پیش فرضی از بازی یا انیمه تقاضای کمک میکنید؟ یک فیلم هم حتی وقتی قرار هست ساخته بشه قبلش به بازیگرانش فیلنامه رو میدن که مطالعه بکنن و بعد اگر مورد پسندشون بود باهاش ارتباط برقرار کنن. دقیقا اهمیت یک پروپزال اینجا مشخص میشه و اگر شما پروپزالتون رو (حداقل مقداریش رو) اینجا قرار میدادید مطمئنا اون وقت خیلی ها که الان از رو برای شما شمشیر بستن و به قول بعضی از دوستان حرف کلفت بارتون میکنن، میومدن و مطمئنا کمکتون میکردن. در هر صورت من منتظر فاش کردن اطلاعات بیشتری از این بازی هستم... البته اگه قرار نباشه در E3 معرفیش کنید. (شوخی کردم)
 
داستان شما به طرز عجیبی من رو به یاد داستان بازی Silent Hill 4:The Room میندازه.
این قسمت سانس مانس بود چی بود، منو بیشتر به یاد Assassin's Creed انداخت. :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or