بازی شوتر کلاسیک Bungie با نام Marathon رایگان برای iPad منتشر شد!

D@SHR3ZA

کاربر سایت
Nov 4, 2006
1,805
نام
محمد رضا
بازی شوتر کلاسیک Bungie با نام Marathon حالا برای دانلود با قیمت شروع صفر دلار برای دانلود آماده است.​

marathonipad_18655.nphd.jpg

به نقل از Touch Arcade، پورت این بازی که سورس اصلی و آزاد آن توسط رمزگذاری به نام Daniel Blezek و همکاری نزدیک خود استودیوی Bungie به عمل انجامید حالا قابل دانلود و بازی است.

شما میتوانید این بازی را بطور رایگان دانلود و انجام بدهید اما این برنامه برای بالا بردن و توسعه دادن سطح کیفی بازی از شما کمی پول میخواهد بدینگونه که تکسچرهای بکار رفته در بازی استاندارد، کیفیت معمولی را داراست و اگر خواهان کیفیت بالاتر و بهتر تکسچر ها هستید باید 3.99 دلار بپردازید. همچنین میتواند مد مسترچیف را هم فعال کنید که شامل چیت های زیر میباشد:

تمام اسلحه ها
تیر نامحدود
شکست ناپذیری
سپر فوری یا کمکی
انتخاب مرحله و
ذخیره بازی در هر مکان

این بازی تکیه بر نشانه گیری با صفحه لمسی دارد و دارای دکمه روی صفح نیز میباشد تا کسانی که گله و شکایت از دسته مجازی بازی دارند با این مشکل روبرو نشوند. در ضمن این بازی یک محصول تاریخی از مشهورترین شرکتهای بازی سازی دنیا است که کمی وقت و جای ذخیره در دستگاه شمارا میگیرد.

اگر شما از کاربران iPad هستید این عنوان پیشنهاد خوبی برای بازی هست و میتونید از اینجا دانلود کنید.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,078
این بازی برای حدود 13-14 سال پیشه (همون زمان Doom اینا تقریبا:D). یکی از بازیهای بانجیه که قبل از هیلو ساخته بود. حالا اومدن دادن یه نفر پورتش کرده رو ipad.

یه توضیحی هم راجع به Bungie Aerospace بدم. چند روز پیش بانجی گفت که این Aerospace اصلا ربطی به بازی بعدیشون نداره و یه جور همکاریه با بازیساز های کوچک و مستقل. یعنی بانجی میاد با بازیسازهای کوچک که اکثرا روی موبایل و اینا بازی میسازن همکاری میکنه تا بازیهاشون رو منتشر کنند و کیفیت خود بازی هم زیر نظر خود بانجی ـه.

یعنی بازی بعدیشون یه چیز دیگست، این Aerospace اصلا ربطی به اون نداره:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر