بازی تیم شفر برای کینکت

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
سلام!
61587611652584007248.jpg

Sesame Street (خیابان کنجد!) يک برنامه ي فوق محبوب تلويزيوني ويژه ي کودکان در امريکاست که سابقه اي 45 ساله دارد!
Warner Bros. Interactive Entertainment رسما همکاري با استوديوي Double Fine Productions براي ساخت بازي خلاقانه، درگيرکننده و خنده دار Sesame Street: Once upon a Monster را اعلام کرد!
تيم شفر، رئيس استوديوي Double Fine دررابطه با اين بازي گفت: "همکاري با Warner Bros عالي است. بخصوص کار کردن رو يک بازي مانند Sesame Street: Once upon a Monster ،که چيزهايي را که براي همه ي ما مهم است را يکجا جمع مي کند. در زمان کودکي، Sesame Street اثر عميقي بر روي من و تعداد زيادي از اعضاي تيم گذاشته. بازيهاي ويدئويي هم به همين صورت! حالا اکثرا خود صاحب فرزنداني شده ايم و ميخواهيم تجربه ي فوق العاده اي را که داشتيم با کودکانمان شريک شويم. همچنين تجربه هاي جديدي که با تکنولوژي هاي پيش برنده اي مانند Kinect براي Xbox 360 ممکن شده اند."
اين بازي در پاييز امسال عرضه خواهد شد.
همچنین Samantha Ryan از WB می گوید: "به عنوان یک مادر، بیشتر از این نمی توانستم از فعالیت های الهام بخشی که برای بازی کردن بچه ها و خانواده ها در کنار هم در Sesame Street: Once upon a Monster ساخته ایم، هیجان زده شوم! ترکیب برند دوست داشتنی Sesame Street با استعداد استودیوی Double Fine در ساخت بازیهای بسیار خلاقانه، یک گیم پلی اریجینال را با تجربه هایی آموزنده درهم آمیخته."
منبع
پ.ن: lol
 
آخرین ویرایش:

PAUSE

کاربر سایت
Jun 9, 2008
3,631
نام
سعید
بازیهای تیم شفر رو خیلی دوست دارم.تو این نسل هم Brutal Legend رو بازیه خیلی خوبی میدونم.امیدوارم اینم خوب و البته خنده دار از آب درآد :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر