بازی استراتژیک ایرانی "جاده‌های نبرد"

Masood_Matin

کاربر سایت
Mar 13, 2006
863
نام
مسعود
ساخت بازی رایانه ای “جاده های نبرد” با سبک استراتژیک و زیر سبک تاور دیفنس توسط شرکت چنگ پژمان پارسه با مشارکت بنیاد ملی بازی های رایانه ای به زودی پایان می یابد.


Jadehaye_Nabard.jpg

بازی رایانه ای “جاده های نبرد” در سبک استراتژیک و زیر سبک تاور دیفنس (برج های دفاعی) مراحل پایانی تولید را میگذراند. این بازی شامل ۱۰ مرحله متنوع بوده که هر مرحله دارای ویژگی منحصر به فرد از نظر گرافیکی ، گیم پلی ، صدا و …است.


برای دیدن تصاویر بزرگ، کلیک کنید

در بازی ۵ تاور (برج دفاعی) در اختیار بازیکن قرار داده میشود که هر تاور تا سه مرحله ارتقا یافته و پس از آن تا سه مرحله دیگر توانایی مخصوص همان تاور آزاد و ارتقا مییابد.

در طی مراحل پنجم قدرت ویژه در اختیار بازیکن قرار میگیرد که فارغ از برج ها و قابلیت های آنها است که در ترکیب با تاورها ، قابلیت گوناگونی را ایجاد میکند.

تنوع دشمنان بالا بوده و تعداد آنها به بیش از ۵۰ نوع متفاوت میرسد . دشمنان دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند که برای مقابله با هر کدام از آنها به استراتژی خاصی نیاز است.در این بازی بسته به نوع مرحله با گیم پلی های متفاوتی مواجه میشوید.

در داستان این بازی ، مردم سیاره سینپ در صلح و آرامش در سیاره شان زندگی می کردند که خبر می رسد جنگجویان سیاره آونر برای تصاحب سیاره آنها در حال لشگرکشی هستند. مهندسان از سرتاسر گرد هم آمدند و برای محافظت از سیاره سلاح های جدید خودکاری طراحی کردند که هر کدام از این سلاح ها ویژگی های منحصر بفردی دارد.

قهرمان مبارز سیاره، مامور استفاده از این سلاح های جدید برای محافظت از مردم در برابر مهاجمان شد. اکنون در هر نقطه از سیاره که مهاجمان قصد حمله داشته باشند او مردم را به پناهگاه فرا می خواند تا با استفاده از سلاح های جدید دشمنان را نابود کنند.این نبرد در یک روستای دور افتاده شروع می شود اما در سیاره پایان نمی یابد….

حدود ۸ ماه ازآغازساخت بازی جاده های نبرد میگذرد و اکنون مراحل پایانی تولید آن سپری می شود و به زودی وارد بازار خواهد شد.


منبع

سایت اصلی بازی
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,048
به نظرم اگر شرکت های ایرانی روی همین سبک بازی ها تمرکز کنن خیلی بهتره!
چون اصولا بازی های استراتژیک آنچنان نیازی به گرافیک و طراحی بالا ندارن و سازنده ها بیشتر باید قوه تخیل و ایده های جدید بهش بدن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر