بازی آنلاین کوچک زیبا و نفسگیر MyBrute

سلام.

چند روز پیش یکی از دوستان یه لینک داد که روش کلیک کردم و از اون لحظه بود که با MyBrute آشنا شدم. تو این تاپیک در موردش براتون توضیح میدم که شما هم بازی کنید حالشو بببرید.

در واقع این بازی بسیار ساده است . شما یه کارکتر میسازید و هر روز با سه نفر که در سطحه کاراکتر شمان میجنگید. مبارزه ها به صورت اتوماتیک هستن و شما فقط نگاه میکنید و ناخون هاتون رو میجوید !!!

با بردن یا باختن تو هر بازی کاراکتر شما XP میگیره و Level Up میشه (به به). و همینطور ابزار آلات و جنگ افزارهای جدید به دست میاره. و در واقع قدرتش بیشتر میشه و شکست ناپدیرتر.

نکته جالب اینه که شما هر روز میتونید تو Tournamet شرکت کنید و بازی ها به صورت Auto انجام میشه و بعدا میتونید Replay اون بازی رو هم ببینید یا برای دوستاتون بفرستید.

تازه جالب اینجاست که میتونید اسم دوستان خودتون روهم Search کنید و با اونها مبارزه کنید.


برای ثبت نام و مبارزه با من از لینک زیر استفاده کنید.

http://nanobrute.mybrute.com

وقتی رو لینک بالا کلیک میکنید یه صفحه میاد که سمت راستش کاراکتر منه و سمت چپ شما باید اسمتون رو وارد کنید . تو قسمت Type Here اسمتون رو میزنید و بصورت تصادفی به کاراکتر برای شما انتخاب میشه. که البته میتونید کاراکتر و رنگ اون رو تغییر بدید.

وقتی کاراکتر ساخته شد مسابقه من و شما بصورت خودکار شروع میشه و چون روز اولتون هستش میتونید به جای 3 بازی 6 بازی بکنید. بعد از مسابقه با من روی "Goto Username's Cell" کلیک کنید و وارد صفحه بعد بشید. اونجا روی "Click Here To Create a Password" کلیک کنید و یه پسورد بسازید تا کاراکترتون برای همیشه مال خودتون بشه.

حالا روی Arena کلیک کنید تا بقیه مبارزه هاتون رو انجام بدید.

در مورد اون یارویی که تو پست بعدی خودشو لوس کرده باس بگم که با معرفی هر شخص به این بازی به شما XP میده . و خوب اون بنده خدا هم حالش گرفته شده که زودتر تاپیک نزده :D پس به حرفش گوش ندید و با لینک من عضو شین. ممنون میشم . :D

امیدوارم شما هم مثل من لذت ببرید. Good Luck


 
آخرین ویرایش:

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
نه آقا! به اون لينک نرين!:biggrin1:
برين به لينک امضاء من!:biggrin1:
آقا یعنی انقدر مستر شدن مهمه ؟ :D البته با حرکات زیر دستیت به تو هم XP میده خوب :D

نیما کلا بازی خز شد در کمتر از 1 روز :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر