بازی‌های آنلاین برای مرورگر کنسول بازی wii

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743

در دنیای کنسول‌های بازی به نام های مشهوری برمی خوریم که هر کدام قسمتی از بازار را از آن خود کرده اند. پلی استیشن سونی، ایکس باکس مایکروسافت و البته “وی” از نینتندو! روی سخن ما با این محصول نینتندوست. اگر از بازی کردن با کلکسیون بازی هایتان خسته شده اید و پول کافی برای خرید بازی های جدید را ندارید خوش حال خواهید شد بدانید وب سایت های بسیاری هستند که بازی های آنلاین را تنها با چند کلیک در اختیار شما قرار می دهند. البته بدیهی است که در این وب سایت ها بازی هایی همچون Super Mario Galaxy 2 را برای بازی در اختیار نخواهید داشت و تنها می توانید بازی هایی را برای سرگرم ساختن خودتان بیابید. اما بهترین نکته ای که وجود دارد اینست که برای بازی آنلاین با کنسول خود نیازی به شکستن قفل Wii ندارید.

آیا از مفید بودن مرورگر رایگان Wii ناامید شدید؟ برخی سایت های بزرگ مثل Hulu در این زمینه فعالیت نمی کنند و البته از یکپارچگی آن با HTML5 نیز نمی توان صحبت کرد، به نظر من یک آپدیت می تواند رضایتبخش باشد. اما اینها بدان معنا نیستند که ما نمی توانیم هیچ بازی رایگان و تحت وبی را پیدا کنیم.

در حالی که مطمئنا تناقضی در بازی های تولید شده وجود دارد، همین نکته آن بازی ها را برای دیدن خلاقیت مردم سرگرم کننده ساخته است. به علاوه، از آن جایی که دانلود با مرورگر Wii رایگان است، دیگر دلیلی واقعی برای آزمایش نکردن بازی های بسیار زیاد رایگانی که در وب هستند وجود ندارد. این بازی ها از دسته ی کنترل حرکتی Wii استفاده می کنند هم در قالب طراحی و هم توسط هدایت از طریق حرکت ماوس، هم چنین برخی بازی ها هم می توانند توسط دکمه های کنسول Wii کنترل شوند.

فراموش نکنید قبل از اینکه شروع به بازی کنید نیاز دارید به اینترنت متصل شوید، اما نگرانی به خودتان راه ندهید: کاری بسیار آسان و البته رایگان است و آنرا توسط یک اتصال وای فای در منزل به شما ارائه کرده اند.

Wiicade
احتمالا بهترین منبع شناخته شده برای بازی های سازگار با Wii در اینترنت این سایت می باشد. سایت Wiicade برای جستجوی شما به منظور آغاز بازی های اینترنتی Wii مکانی بسیار مناسب می باشد. شما در این سایت می توانید صدها بازی را بیابید، البته این نکته را می بایست در نظر بگیرید که کیفیت این بازی ها بسیار متنوع هستند.


چیز خوبی که در این جا به چشم می خورد این است که سیستم رتبه بندی سایت، مرتب نمودن گندم تا کاه را بسیار آسان کرده است! اگر در جستجوی یک بازی خوب هستید که با آن شروع کنید من قویا بازی Bubble Shooter را توصیه می کنم.


تصویری از بازی Frozen Bubble البته با ریموت کنترل کنسول شما!

Wiiplayable

این سایت که کاملا به بازی های Wii اختصاص داده شده مطمئنا برای کنسول شما بوکمارکی با ارزش است. در این سایت شما می توانید مجموعه ای از بازی ها را بیابید که در دسته بندی هایی مشخص مرتب شده اند. اینجا چیزهای بسیاری برای اکتشاف وجود دارند، پس اونارو چک کنید.
wiiplaya.png

با وجودی که در این سایت چیزهای بسیاری برای اکتشاف وجود دارند اما به دلایل نوستالوژیک باید بازی شکارچی اردک(Duckhunter) برای کنسول Wii را امتحان کنید.

wii-duck.png

این بازی به طور تکان دهنده ای به چیزهای واقعی نزدیک است. البته هیچ چیزی نمی تواند سرگرم کننده تر از تفنگ نوری اصلی این بازی باشد اما همانگونه که می بینید این تفنگ نمی تواند با تلویزیون های مدرن کار کند، ‌تلویزیون هایی که شاید در نزدیکی خودتان هم می توانید پیدایشان کنید!


Videlectrix
اگر شما یکی از هواداران سایت Homestarrunner.com هستید،‌ احتمالا باید کلکسون Videlectrix برای Wii را چک کنید. شما در این جا می توانید تقلیدهایی از بازی های دوران آتاری را بیابید،‌ اما بهتر است تقلیدی بودنشان را فراموش کنید و تنها از بازی خودتان لذت ببرید.


نه بسیاری از بازی ها اما به طور کلی آن ها خیلی سرگرم کننده هستند. در انتها خوش حال هستم از اینکه به تعدادی از بازیهای خوش ساختی که با کنترل های ویژه ی Wii کار می کنند دسترسی دارم.
 

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,224
خیلی هم عالی... من همچنان با وصل کردن وی م به اینترنت مشکل دارم ... بعضی موقع ها که یک ارور های عجیب غریب میداد یک بار هم که وصل شد ولی چند دقیقه بعد قطع شد ... نمیدونم کجای کارم ایراد داشته :-؟
 

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
خیلی هم عالی... من همچنان با وصل کردن وی م به اینترنت مشکل دارم ... بعضی موقع ها که یک ارور های عجیب غریب میداد یک بار هم که وصل شد ولی چند دقیقه بعد قطع شد ... نمیدونم کجای کارم ایراد داشته :-؟

برای من ارور نمیده اما گاهی میخوام برم اینترنت از دیتا وایرلس مودم استفاده نمیکنه و بالا نمیاره یعنی مثلا میرم تو چنل لود میکنه حتی چراغ وایرلس مودم هم چشمک نمیزنه اما میرم تو تنظیمات wii اینترنت میشناسه و مچ کرده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر