بازیهای تمام شده توسط کاربران بازی‌سنتر - دی ماه 95

به نظرم جای همچین تاپیکی در فروم خالی بود. از این به بعد پس از پایان هر ماه یه تاپیک به این شکل ایجاد میکنم تا همه در مورد بازیهایی که در ماه گذشته به اتمام رسوندن صحبت کنند.

هر کامنت یک قالب ساده داره:

عنوان بازی - پلتفورم بازی: توضیح مختصر(اختیاری هست و هرکسی دوست داره بنویسه)

==================

من بازی‌هایی که در دی ماه تموم کردم اینها هست

God Of War 1 - PS3: فوق العاده بود. گیم پلی، موسیقی، داستان و گرافیک در بهترین شکل ممکن بودن.
Everybody's gone to the rapture - PS4: داستان خیلی خوب بود و فوق العده احساسی. موسیقی بینظیر ولی خب گیم پلی بازی خسته کننده بود تا حدی.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
خب من ماه گذشته این عناوین را تموم کردم:
ریمن لجندز-پلتفرم PC:از بازی هایی بود که خیلی وقت پیش به دلایلی دراپش کرده بودم.به شدت حال داد بهم.:D طنز بازی درجه یکه.ایراد خیلی خاصی هم نمی تونم ازش بگیرم.:D

متال گیر سالید 5:گرند زیروز-لتفرم PC:یه بازی معرکه خیلی خیلی کوتاه!کاش ساختار مراحل فنتوم پین هم اینطوری بود.:(

The Misadventures Of P.B. Winterbottom-پلتفرمPC:از بازی های مستقلی هست که سال 2010 اومدن.بازی واقعا بامزه و جالبیه.معما های خوبی هم داره و بهضا واقعا باید برای حل معما هاش فسفر سوزوند.:D

دیسانرد 2-پلتفرم PS4:بازی واقعا عالی بود.لول دیزاین و گیملی واقعا معرکه ای داشت که به شخصه تو کمتر عنوانی مشابهش را دیدم.بیشتر مشکل بازی از نظر گرافیک تکنیکیش بود.و البته داستان بازی هم لذت نسخه قبل را نداشت و اندازه نسخه قبل من را غرق خودش نکرد.
ریمن لجند رو باید ۴ نفره بازی کنی تا لذت واقعی و مسخره بازی هاش رو کاملا حس کنی. زندگی کردیم با بازی اون زمان.
.........

خوب بازی های این ماه که کردم ...

انچارتد ۴ ps4
اختتامیه خوبی بود و کاملا خیلی خوبم شد پرونده بازی رو بستن و میتونیم منتظرم چیزای جدید از ناتی داگ باشیم.

Doom ps4
... بعد از ۷ سال دوباره یه شوتر پدر مادر دار بازی کردم و به شدت لذت بردم دمشون گرم .. امیدوارم هر چه زودتر نسخه بعدی رو بسازن با سلاح ها و دشمنای متنوع تر .

Monster monpiece -ps vita
بخوام توصیف کنم بازی به دو نیمه تقسیم میشه ... نیمه اول که بازی تازه است و میری جلو و اکتشاف میکنی و قلق های استراتژیک بازی رو یاد میگیری و با داستان خوبی هم طرفی ... ولی وسط داستان مجبورت میکنه همون مسیر تکراری رو دوباره بری و بازی به شدت طولانی و غیر جذاب میشه ... اکثر کارکتر های کاوایی رو هم همون نیمه اول میگیری و لذت rub کردن هم تو نیمه دوم مثل اول کار نیست ... البته اصل بازی مولتی بازی کردنشه .. ولی چون مدت زیادی از عرضه بازی میگذره ... سرور هاش ghost town شدن .. که این البته دیگه تقصیر بازی نیست .. ولی قطعا تو مولتی پلیر میشه بهترین لذت رو از گیم پلی بازی برد . خلاصه ارزش یه بار تجربه کردن بازی به خصوص با اون همه کارکتر جذاب و کاوایی ارزش یه بار امتحان کردن رو داره به خصوص وقتی که با یه تخفیف ۸۰ درصدی ۲ دلار بخریش

Witcher 3 ps4
... نیاز به توضیح اضافه نیست و محاسن بازی بر همگان و بر خود من مشخصه. پس فقط از معایب بازی حرف میزنم .. اولین چیز بدون شک روچ هست .. یعنی این اسب زبون نفهم من رو مریض کرد تو این بازی ... به خصوص با اون کنترل افتضاحش ... مراحل فرعی بعضی هاشون حتی از مراحل اصلی هم بهتر و تاثیر گذار ترن ... ولی بعضی هاشون واقعا فکر میکنی داره وقت تلف میکنی و کامبا حوصله سر بر میشه.
یه کم محیط بازی خالیه و monster های کمی تو بازی پیدا میشن برای جنگیدن .
باگ های و مشکلات گرافیکی بازی هم هست که اهمیت چندانی نداره .

در کل بازی به شدت عالی و سرگرم کنندگیش میخکوب کننده بود ... شخصیت گرالت هم خیلی دوست داشتنیه

Gravity rush- ps vita
بازی رو یه بار دیگه برای پیش در امد نسخه ۲ بازی کردم ... و اصلا کلا خداست بازی ..بهترین و خلاقانه ترین در نهایت ممکن ... واقعا جز لذت بخش ترین بازی هایی که تو عمرم تجربه کردم و هر دفعه هم که بازی کنم این حسم تغییر نمیکنه .
 
آخرین ویرایش:

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
534
نام
مسعود
life is strange: منم مثل بقیه بچه ها از این بازی لذت بردم.خیلی دیر شروع کردم بازی رو اما اینقدر درگیر کننده بود که یک هفته ای تمومش کردم.
فول اچیومنتش هم راحت بود. این بازی اولین بازی بود که من فول اچیومنتش کردم و همینم باعث میشه یک خاطره ی خوب ازش داشته باشم.(البته پایان بازی واقعا دلم گرفت:().
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,825
نام
مهراد
GOW 3 - PS4 واقعا عالی بود اما کوتاااااه چلنج های بازی بی نظیر بود و خوشم اومد
UC 4 - بسیار بسیار لذت بردم ... یعنی زندگی کردم باهاش
 
  • Like
Reactions: Democracy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر