بازي Outlast از Mirror’s Edge الهام گرفته شده است!
الهام گرفتن يك بازي از بازي ديگر!
اساس بازي Outlast براين است كه شما به جاي مبارزه با اتفاقات وحشتناكي كه برايتان رخ مي دهد بايد فرار را بر قرار ترجيح دهيد
پس دور از ذهن نيست كه اين بازي بر مبناي يكي از بهترين بازي هاي تعقيب وگريز نسل حاضر يعني Mirror’s Edge شكل گرفته باشد.
David Chateauneuf بنيان گذار استوديوي Red Barrels معتقد است مقايسه يك بازي ترسناك با بازي استوديوي DICE يعني Mirror’s Edge
شايد كمي بي ربط باشد اما اين دو بازي نقاط مشترك زيادي دارند.
هرچند كه اين سخنان با گفته ها ومصاحبه هاي اخير سازندگان اي بازي كمي تفاوت دارد چرا كه آنها در مصاحبه هاي قبلي شان گفته بودندMirror’s Edge صراحتا براي ما الهام بخش خوبي بود.
ما تاكيد فرواني داريم تا شما در بازي واقعا حس كنيد به عنوان كاراكتر اصلي بازي با محيط در تعامل هستيد نه اين كه مثل
يك دوربين شناور و بي روح در هوامعلق باشيد با يك اسلحه در پايين صفحه تلويزيونتان!
ما تمام تلاشمان را ميكنيم تا بازيكنان با تجربه كردن بازي واقعا حس كنند كه در آن حضور دارند .
بنابراين با تعاملاتي كه بازيكن با محيط بازي خواهد داشت ما وي را در موقعيتي قرار خواهيم داد تا احساس نزديكي بيشتري
با فعل و انفعالات اطرافش داشته باشد.
اين براي ما وقعا مهم است كه شما با لمس كردن يك ديوار و يا با برخورد با برخي اشياء با تمام وجود آنها را حس كنيد.
اين چيزي است كه ما ميخواهيم در بازي آن را عملي كنيم.
كه اكثرا بازي بصورت مخفيانه دنبال خواهد شد و شاهد صحنه هاي پاركور گونه ي كم تري خواهيم بود اما با اين حال با حضور كاركناني در اين تيم
كه در سابقه ي كاريشان عناويني همچون Assassin’s Creed و Uncharted به چشم مي خورد ساخت چنين عنواني كار شواري نخواهد بود.
Outlast در حال حاضر به صورت انحصاري براي PC تاييد شده است اما احتمال انتشار ان بر روي پلتفرم هاي ديگر هم وجود دارد.
اين بازي دريكي از سه ماه پاياني سال 2013 منتشر خواهد شد.
منبع