بازي رايانه اي تركمنچاي آماده عرضه شد + آنچه تاكنون از بازي منتشر شده

mr_sasma

کاربر سایت
Mar 6, 2011
276
نام
سیّد!
بازی رایانه ای تاریخی ترکمنچای در ۱۲ مرحله و بیش از ۳۰ صحنه سینمایی (کات سین داستانی روایتی) آماده عرضه شد.

این بازی رایانه ای به عنوان یکی از طولانی ترین بازی های رایانه ای ساخت ایران می باشد که به موضوع نبرد تاریخی دوران قرارداد باطل و ناعادلانه ترکمنچای در زمان قاجار می پردازد.

در این بازی ایرانی شخصیت های به دو زبان فارسی و آذری سخن می گویند که قابلیت انتخاب زبان شخصیت ها توسط گیمر در این بازی وجود دارد . صدای شخصیت های دشمن در این بازی به زبان روسی می باشد که توسط گویندگان ایرانی مسلط به زبان روسی صداگذاری گردیده.

در این بازی ایرانی قابلیت های متعددی برای تنظیمات گرافیکی و صوتی بازی طراحی گردیده که قابلیت نصب این بازی در رده های مختلف رایانه های شخصی و خانگی را میسر می سازد. بازی ترکمنچای با صدای گویندگان معتبر و صدا آشنا ایرانی صداگزاری گردیده .

همچنین صحنه های سینمایی این بازی تاریخی به ۷ زبان زنده دنیا زیر نویس شده که اکثریت جامعه جهانی را تشکیل می دهد. بازی ترکمنچای امسال “۱۳۹۱″ وارد بازار عرضه می گردد. قیمت این محصول در بازار ایران یک دهم قیمت جهانی این بازی در خارج از ایران تعیین گردیده . که به زودی عرضه سراسری آن آغاز می گردد. بازی ایرانی ترکمنچای متناسب برای گروه سنی بالای ۱۲ سال طراحی گردیده. که با توجه سبک اکشن این بازی یکی از پرطرفدار ترین گزینه های انتخابی نوجوان و جوان ایرانی می باشد.

TURKMENCHAY2.jpg


ترکمنچای یک بازی اکشن اول شخص ایرانی مبتنی بر تاریخ مکتوب ایران, طراحی گردیده. این بازی ایرانی روایت تاریخی جنگ های دوره قراردادهای گلستان و ترکمنچای را روایت میکند. به گونه ای که در بازی ترکمنچای شخصیت های داستانی بازی طی گذر زمانی دو دهه تاریخی پیرتر و تغیرات فیزیکی شان مشهود است.

بازی ترکمنچای اولین بازی ساخت ایران به زبان آذری و ترکی میباشد. این بازی به زبانهای آذری و فارسی در ایران عرضه میگردد که به زبانهای پرمخاطب دنیا از جمله ارمنی، انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی، فرانسه و ترکی استانبولی نیز زیر نویس میگردد. مذاکرات برای عرضه در خارج از کشور صورت گرفته و به زودی همزمان با پخش داخلی فروش خارج از کشور نیز صورت می پذیرد.


TRAKET_torkamancha1y.jpg



در بازی ترکمنچای با شخصیت های موثر در دفاع مردمی آذری ها و همچنین شخصیت عباس میرزا ولیهد , آشنا میشویم که به روایت بخشی از مبارزات تاریخی آن زمان مرتبط با عهد نامه ترکمنچای و عهد نامه گلستان که توسط کشور روسیه به ایران تحمیل شد می پردازد.

بخشی از سناریو و گفته های “آراز” شخصیت اصلی در بازی ترکمنچاي:

من سالهای زیادی رو توی جنگ بودم. بهترین سالهای عمرم رو. جنگ هایی که یا اجنبی ها به ما تحمیل کردن و یا خیانت یه عده و بی کفایتی یه عده دیگه باعث روشن شدن آتیششون شد. جنگ هایی که هم من خیلی از مهمترین چیزهای زندگیمو توش از دست دادم؛ هم خیلی از مردم کشورم؛ و هم خود کشورم.

ما با تمام توان از کشورمون دفاع کردیم، اما شاید تمام توانمون کافی نبود. ما با دشمنمون مردانه جنگیدیم و از جون مایه گذاشتیم. من وجدانم راحته که کم فروشی نکردیم. این وسط فقط عده کمی خائن و یا بی کفایت بودن. اما مشکل اینجا است که اون افراد خائن و بی کفایت در نتیجه جنگ، مؤثرتر از انسانهای وطن پرستی بودند که تمام زندگیشون رو برای دفاع خرج کردن.

ما توی جنگ شکست خوردیم و خیلی خسارت دیدیم. این یه حقیقته. ما قسمت های زیادی از خاک کشورمون رو از دست دادیم و استقلال کشورمون تحت تأثیر نتیجه جنگ قرار گرفت. کسی نمی تونه منکر خسارت هایی بشه که نه تنها به مردم، بلکه به سرزمینمون وارد اومد. اما من با نظر خیلی ها که فکر می کنن نتیجه دفاعمون فقط ضرر و خسارت بوده و خون کشته هامون به هدر رفته، مخالفم.

ضررهایی که ما توی این جنگ بهمون وارد شد و حقارتی که کشیدیم مثل یه بغض شد تو دل تمام مردم با وجدان این سرزمین. من و تمام مردم این بغض رو به فرزندانمون و اونها هم به فرزندانشون انتقال می دن. این بغض نسل به نسل با ما است تا روزی اگه دوباره اجنبی فکر تجاوز به خاک ما از سرش گذشت، سر باز کنه. وقتی اون بغض سر باز کنه، فرزندان ما اون رو سر دشمنشون خالی می کنن و من می دونم که اونها مردانه خواهند جنگید. فرزندان ما از ما درس خواهند گرفت و یک ذره از خاکمون رو تسلیم دشمن نخواهند کرد.

من، آراز، قول می دم که ترکمنچای؛ عقده ای شده که خودش مانع تکرار خودش خواهد بود. فقط نسل به نسل باید منتقل بشه. باید داستانش به هر زبانی تعریف بشه تا غبار تاریخ اون رو محو نکنه.



لازم به ذكر است كه اولين تصاوير از بازي تركمنچاي در نمايشگاه بازي هاي رايانه اي تهران كه از تارخ 6 تير ماه الي 10 تير ماه در مصلاي تهران برگزار مي شود، رونمايي خواهد شد.
 

Vitallity

کاربر سایت
Jun 3, 2010
27
سلام سید؛ هر چه زودتر منتظر دیدن بازی هستیم.
امیدوارم این بار بیشتر به گیم‌پلی تا مسایل فنی و سناریو پرداخته شده باشه و شاهد تجربه متفاوتی نسبت به میرمهنا باشیم.
3>
 

mr_sasma

کاربر سایت
Mar 6, 2011
276
نام
سیّد!
سلام سید؛ هر چه زودتر منتظر دیدن بازی هستیم.
امیدوارم این بار بیشتر به گیم‌پلی تا مسایل فنی و سناریو پرداخته شده باشه و شاهد تجربه متفاوتی نسبت به میرمهنا باشیم.
3>

سلام. خوبی؟
ببخشید، شما؟!
 

h.e_champion.m

کاربر سایت
Jun 24, 2012
45
گقتید میرمهنا ، من توی سایتشم ثبت نام برای خرید کردم اما نمیدونم اصلا این بازی اومد یا نه ؟!؟ اگر اومده چرا بدست من نرسیده و از کجا میشه تهیه اش کرد ؟!؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر