بازسازی سری Layers of Fear در اوایل 2023 عرضه خواهد شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
خالقان عنوان The Medium با انتشار اولین تریلر از بازی Layers of Fears، اعلام کردند که این عنوان اوایل سال 2023 به کنسول‌های نسل نهم و PC می‌آید. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Layers of Fears



تریلر معرفی صحنه‌های بازسازی شده‌ای از نسخه‌های قبلی این سری ترسناک را در بر دارد، اما استودیوی Bloober Team وعده داده که بازی شامل خط داستانی و گیم‌پلی گسترش‌یافته خواهد بود. پیوتر بابینو، مدیرعامل این استودیوی لهستانی گفته:

«ما قصد داریم فرنچایزی که برای‌مان جایگاه ویژه‌ای دارد را در یک قالب جدید بازگردانیم، به‌طوری که هم بازیکنان یک تجربه گیمینگ جدید واقعی داشته باشند و هم جنبه‌های بیشتری از داستان کلی مشخص شود. برنامه ما این بود که بازی‌های قبلی سری را بازسازی کنیم، اما نمی‌خواستیم این کار را در قالب ساخت یک کالکشن ریمسترشده ساده انجام دهیم. ما یک رویکرد جدید را برای انجام این کار پیدا کردیم، رویکردی که شاید هنوز برای شما واضح نباشد. اما این را به شما می‌گویم که دلیل خاصی برای انتخاب Layers of Fears به عنوان نام بازی وجود دارد.»

بازی Layers of Fears نسخه اول (به همراه دی ال سی Inheritance) و نسخه دوم را در بر دارد و با بهره‌گیری از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. هر چند اطلاعات زیادی از گیم‌پلی بازی در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که سازندگان جهت پیوند دادن داستان دو نسخه، تغییراتی را نیز در بازی اعمال کرده است. این عنوان در اوایل سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,302
نام
مــاکــان
فکر کنم نکته ای که باید در مورد بلوبر و Layers of Fears توجه کرد اینکه اول تریلر مینویسه با همکاری Anshar Studios
Bloober.PNG
رفتم دیدم Anshar تیمشون 120 نفرست.
واقعا فکر نمیکنم برای ساخت این بازی نیاز باشه که بلوبر از استودیوی دیگه ای کمک بگیره یا به حدود 300 نفر نیاز داشته باشن.

باید دید بازی خود بلوبر چی هست ، آیا تو این یکی 2 روزه معرفی میشه؟
===========

البته همچنان امیدوارم که بازی بلوبر سایلنت هیل شماره دار نباشه (با نسخه فرعی مشکلی ندارم).
درعین حال اگر قرار نباشه یک استودیوی ژاپنی نسخه اصلی SH بسازه همون بهتر که داده باشن به بلوبر تا دست استودیوهای مزخرف دیگه ازش کوتاه بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر