ایکس باکس سفید باندل Sunset Overdrive رسما معرفی شد!

am3

کاربر سایت
Jan 11, 2013
205
نام
amir
ماکیروسافت قبل از تعطیلات اخباری شامل باندل شدن عنوان Madden NFL 15 را نشر کرده بود همین طور شایعاتی درباره ی باندل ایکس باکس سفید رنگ به همراه عنوان Sunset Overdrive وجود داشت که در خورده فروشی فرانسوی، قرار گرفته شده بودند. حال مایکروسافت باندل ایکس باکس وان بل دو عنوان بزرگ نسل هشتمی یعنی Sunset Overdrive و Madden NFL 15 را رسما تایید کرده است.
Richard Sherman فوتبالیست آمریکای ( کاور عنوان Madden NFL 15) اعلام کرد که باندل Xbox One به همراه عنوان قوتبال بعدی EA Sports در راه می باشد. این باندل قیمیتی معادل 399.99$ خواهد داشت و شامل کود دانلود Madden NFL 15 به همراه سه پک Madden NFL Ultimate Team خواهد بود. ایکس باکس در این باندل رنگ مشکی دارد، خبری از کینکت در این باندل نیست و قیمت آن تنها قیمت ایکس باکس است و Madden NFL 15 و پک هایش Free به حساب می آیند.
Sunset Overdrive هم با ایکس باکس سفید باندل خواهد شد. در واقع این اولین باریست که ایکس باکس وان سفید در دسترس عموم خواهد بود؛ طبق گفته مایکروسافت در آخر نوامبر این باندل منتشر خواهد شد. هنوز هیچ مبلغی برای این باندل مشخص نشده است اما عنوان Sunset Overdrive به تنهایی در تاریخ 28 اکتبر برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.
تصویری از باکس این باندل منتشر شده است که می توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

25956140723253437894_madden-15-xbox-one-bundle_9600.jpg


Xbox One bundles for Sunset Overdrive and Madden NFL 15 are on the way -- polygon
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر