اندر احوال معضل سياه فروشندگان

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
درود

blackfriday610.jpg



اين بسيار دشوار است اما غير ممكن نيست كه بتوان از آخرالزماني براي فروشنده هاي بازي يا همان جمعه سياه ( Black Friday ) جلوگيري كرد البته اين حرف صرفا به اين معنا نيست كه شما از اين روز استفاده نكنيد بلكه به اين معنا است كه به جنبه هاي مختلف اين كار نگاه كنيد.

جمعه سياه نشانه شروع فصل جديدي از خريد محصولات است و بسياري از شركت هاي بزرگ وسايل سخت افزاري و نرم افزاري خود را با قيمت بسيار كم تر نسبت به روز هاي ديگر سال به فروش ميرسانند.

حال شما مي خواهيد كدام بازي را خريداري كنيد؟

آيا شما به فكر اين هستيد كه براي اقوام يا دوستان خود تعدادي بازي به قيمت بسيار پايين خريداري كنيد؟آيا اين انگيزه خودخواهانه نيست؟اين اشتباه است زيرا با صرف پول كمتر از عنواني استفاده ميكنيد كه براي آن زحمت بسياري كشيده شده است.

آيا شما انتقادي نسبت به اين نوع خريد و در راس آن جمعه سياه نداريد؟به صداي وجدان خود گوش دهيد و ببينيد آيا اين كار پسنديده و مورد رضايت عموم و به ويژه سازندگان ميباشد؟نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

منبع
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
الآن شما ناراحتید که شرکت های بزرگی مثل سامسونگ اپل سونی و ... محصولات خود را ارزانتر عرضه می کنند؟
همانطور که در متن خبر شما اومده ، سازندگان شخصا قیمت ها رو کاهش میدند.میزان خرید و فروش محصولات در روز جمعه ی سیاه ( که دیروز بود ) برابر یک چهارم فروش کل سال هست و شرکت ها ضرر نمی کنند و در واقع خود شرکت ها قیمت ها رو پایین میارند تا مردم به خرید محصولاتشون ترغیب بشوند
تنها ایراد این کار از نظر بنده هجوم غیرمنطقی و متاسفانه باید بگم تا حدودی ایرانی گونه ی مردم به فروشگاه ها و خرید هر چیزی است که ارزان است و باعث میشه گاهی اوقات محصولات بدردنخور و بنجول نصیب فرد بشه
و در کل ایده ی بسیار خوبی است.
این عکس رو هم ببینید:
01585188180921484932.jpg
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
بازی که 10 میلیون هزینش شده 200 میلیون فروش میکنه و این یعنی بیش از 1900 درصد سود..! حالا ما بی وجدان هستیم یا سازنده ها..؟
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
نویسنده خبر که خر نمیفهمه (منظورم مترجم نیست توهین نشهl-)) این یک رسم هستش که همه افراد جامعه بتونن در اون روز هدیه برای اقوام بخرن جوری نباشه که کسی دست خالی خانوادش به استقبال کریسمس برن حتی بچه یا آدمی که نمیتونه چیزی رو داشته باشه بخواد بتونه بخره شرکت ها خودشون این تخفیف رو قائل میشن به احترام مردم متوسط و سطح پایین جامعه حالا این نویسنده خر داره ایرانی بازی در میاره داره به شعور خودش توهین میکنه آخه انجا برعکس هستش عید که میشه فروشنده ها مثل اینجا نمیخوان مردم رو ترکه کنن و هرچی جنس بنجل رو به قیمت بالاتر به مردم بندازن .

البته همه جا این اتفاق ها میفته مردم فکر میکنن الان یکی میره اون چیزی که اون میخواسته رو میخره و به اون نمیرسه و این میشه که جمعیت حمله میکنن ربطی هم به خردین و نخریدن یک نفر دو نفر و بازی و... نداره فکر میکنید چند نفر اینها برای بازی میرن ؟ یک دسته برای TV یک دسته برای کنسول یک دسته برای ... جوری نیست که الان این فروشگاه فقط بازی داره که انها همه برای بازی اینجوری رفتن فروشگاه .
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
یاد روستایی ها که برا یارانه به بانک می رفتن افتادم.

دوست عزیز این صحبت شما توهین هستش به قشر ضعیف جامعه خودمون اما انها که داری میبینی قشر متوسط آمریکا هستن و این دو هیچ همخوانی با هم ندارن انها دارن میرن که پولی که دارن رو خرج یک وسیله که میخوان بکنن همون روستایی های مورد نظر شما میرن پول بگیرن که زندگیشون بگزره و این مرهمی باشه بر دردشون .
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
تو ی-و-تیو-ب black friday 2012
بزنید .. یک افتضاح به تمام معنا ..با فرهنگای اونطرف بی فرهنگ ..بی فرهنگا اینطرف بی شعور ..
وقتی داشتم میدیدم این قضیه رو کلی خندیدم ...ولی بعدش تاسف خوردم ...
واقعا همه جای دنیا اینجور شدها..
حالا خوبه اونجا یارو حداقل واسه 200-300 دلار اینکارو میکنه که به پول ما حداقل 500-600 هزار تومنه اینجا واسه یه پرس غذای نذری از اینکارا میکنن دیروز (تاسوعا) یارو جلوی چشم خودم با پرادو از روی جدول وسط خیابون پرید که بره اون ور خیابون غذا بگیره :d
اگه خدایی نکرده تو ایران تصمیم بگیرن همچین کاری بکنن اندازه یه زلزله 8 ریشتری فقط تو تهران آدم کشته میده!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر