انحصاری‌های ps 5و xbox series x با مفهوم بازی کردن در تضاد قرار دارند

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

max-pain

کاربر سایت
Oct 9, 2012
552
نام
کامران
. آقای اسپنسر در مصاحبه‌ای با GameIndustry.biz در این باره گفت

به عنوان یک بازیکن شما مرکز استراتژی ما هستیم. "اسپنسر گفت:" دستگاه ما مرکز استراتژی ما نیست ، بازی ما مرکز استراتژی نیست. ما می خواهیم شما را قادر سازیم بازی هایی را که می خواهید بازی کنید ، با دوستانی که می خواهید با آنها بازی کنید ، در هر دستگاهی انجام دهید.

"بازی درباره سرگرمی و اجتماع و انحراف و یادگیری داستانهای جدید و دیدگاههای جدید است و من آن را کاملاً خلاف آنچه در مورد بازی است می گویم که بخشی از آن این است که مردم را از این که بتوانند آن بازی ها را تجربه کنند ، مانع بکند.
154260

اسپنسر باور دارد تنها کسانی که وارد بحث‌های رقابت کنسولی می‌شوند باور دارند عناوین اکس‌باکس سری اکس به دلیل حمایت از اکس‌باکس وان عقب خواهند ماند. در این میان با وجود این که آقای اسپنسر چنین ادعایی کرده است، استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) که برروی Ratchet & Cland: Rift Apart کار می‌کند باور دارد دستیابی به چنین تجربه‌ای برروی پلی‌استیشن ۴ غیرممکن خواهد بود حتی استودیوی Bloober Team که با اکس‌باکس همکاری دارد نیز چنین اعتقادی دارد و در مصاحبه‌ای این موضوع را مطرح کرده بود.
منبع:Xbox Series X is about inclusive gaming rather than exclusive games says Phil Spencer
 

dr.hamidreza

کاربر سایت
Feb 21, 2011
238
نام
حميدرضا
به عنوان یه pcgamer این رویکرد جدید مایکروسافت در قبال انحصاریاش برای من یکی که چیزی جز سود نبوده و کاملا هم ازش حمایت می کنم. :D
ولی خب داشتن چنین نظراتی وقتی هم ایکس باکس و هم ویندوز مال خودته خیلی راحت تره و البته برای گرفتن ژست تبلیغاتی هم عالیه. ایشون اگه راست میگه و واقعا به inclusiveness اعتقاد داره بیاد بازیاشو روی پلتفرم سونی هم عرضه کنه!
 
  • Like
Reactions: Bax

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
796
نام
behrooz
والله یادمون نرفته اینقدر میگفت exclusively تو E3 ها
انحصاری اخه ،بده ، بو میده
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر