انتقال Save های فصل اول The Walking Dead از PS3 به PS4 برای فصل دوم

Saeed Gamer

کاربر سایت
Sep 4, 2010
613
نام
سعید
توسعه دهنده عنوان The Walking Dead شرکت TellTale Games ، در حال صحبت با SONY هستند تا راهی برای انتقال Save بازیکنان در PS3 به PS4 پیدا کنند تا داستان بازی خود را در فصل دوم ادامه دهند. این نگرانی وجود دارد که نتوان Save ها را بین دو فرمت انتقال داد.

20121204_the_walking_dead.jpg

تولید کننده اجرایی بازی Kevin Boyle، در این مورد به IGN گفت:" فصل 2 کارهایی که شما در فصل 1 انجام دادید را بررسی میکند و آنچه که انجام داده اید بعضی از اتفاق هایی که در فصل 2 به وقوع می پیوندند را تحت تاثیر قرار میدهند.
ویژگی هایی زیادی در اپیزود هایی از فصل دوم وجود دارند که قطعا از امکاناتی که پلتفرم های جدید ارائه میدهند بهره خواهند برد. ما به خاطر PS4 و دیگر کنسول بزرگ بسیار هیجان زده هستیم."

در مورد مساله انتقال فایل Save موسس TellTale آقای Kevin Bruner اضافه کرد:" ما در تماس مستقیم با SONY هستیم و آنها متوجه دستور العمل مخفیانه The Walking Dead هستند بنابراین انتظار میرود به زودی این مساله برطرف شود."

در ضمن TellTale هم اکنون در حال کار بروی The Walking Dead: Season 2 هستند و همچنین TellTale اظهار داشت که فصل دوم باگ های گذشته را نخواهد داشت و بازی قوی تری خواهد بود.


SOURCE
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
فصل دوم کی تایید شده بود؟ :d اونم واسه PS4 ؟ . بکی بهترین بازی این نسل برای من بود . به امید زیبا تر شدن فصل دوم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر