مدیر عامل Schell games هشدار داد که انتشار دموی یک بازی ، پیش از عرضه آن باعث کاهش درصد فروش می شود. استدلال این شرکت به انتشار دمو در نشست DICE سال 2013 بر می گردد.
پیش از این الکترونیک آرتز تایید کرده بود که دموی بازی Dead Space 3 بیش از 2 میلیون بار دانلود شده است. به گزارش PCGamesN ، شرکت Schell در بیانیه ای اعلام کرد: "منظور شما این است که ما پول زیادی را برای ساخت یک دمو صرف کنیم و آن را برای دانلود قرار دهیم تا باعث کاهش نصف درصد فروشمان شود؟ بله این دقیقا کاری است که شما کرده اید."
Schell به سازندگان توصیه کرد که عرضه بازی ها بدون نسخه های آزمایشی دمو باعث می شود که بازیکنان بازی را خریداری و آن را تجربه کنند. دانلود دموها معمولا بازیکنان را از خرید نسخه کامل در زمان عرضه منصرف می کند.
این شرکت توضیح داد که استفاده از ابزاری نظیر تیزر تریلرها برای معرفی ویژگی های بازی بسیار موثر تر از انتشار دموی آنها خواهند بود و منجر به افزایش علاقه افراد به عناوین می شود.
منبع خبری
پ.ن
این از اون حرف های ـــه که نسنجیده و بدون فکر به صورت خبر می دن بیرون!
پیش از این الکترونیک آرتز تایید کرده بود که دموی بازی Dead Space 3 بیش از 2 میلیون بار دانلود شده است. به گزارش PCGamesN ، شرکت Schell در بیانیه ای اعلام کرد: "منظور شما این است که ما پول زیادی را برای ساخت یک دمو صرف کنیم و آن را برای دانلود قرار دهیم تا باعث کاهش نصف درصد فروشمان شود؟ بله این دقیقا کاری است که شما کرده اید."
Schell به سازندگان توصیه کرد که عرضه بازی ها بدون نسخه های آزمایشی دمو باعث می شود که بازیکنان بازی را خریداری و آن را تجربه کنند. دانلود دموها معمولا بازیکنان را از خرید نسخه کامل در زمان عرضه منصرف می کند.
این شرکت توضیح داد که استفاده از ابزاری نظیر تیزر تریلرها برای معرفی ویژگی های بازی بسیار موثر تر از انتشار دموی آنها خواهند بود و منجر به افزایش علاقه افراد به عناوین می شود.
منبع خبری
پ.ن
این از اون حرف های ـــه که نسنجیده و بدون فکر به صورت خبر می دن بیرون!
آخرین ویرایش: