امکان تاخیر در عرضه کنسولهای نسل بعد به خاطر ویروس کرونا وجود دارد.

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
ویروس کرونا همچنان می تازد و باعث تعطیلی برخی کارخانه ها مانند نیسان و .... به دلیل نرسیدن قطعه شده است
2020-02-11_18-58-49.jpg
حال خبر می رسد که امکان دارد ،کنسولهای نسل بعد نیز به زمره قربانیان این ویروس اضافه شود.در همین ماه فوریه نمایشگاه taipei game show به خاطر این ویروس تاخیر خورد.
در حال حاضر کارگران،کارخانه های بزرگی مانند اپل و نینتندو و سونی و ..... برای جلوگیری از ابتلامجبور شده اند که در خانه بمانند و این باعث اختلال در پروسه تولید شده است.
کمپانی مالی jefferies group در مقاله هفته گذشته خود عنوان کرده بود که این تعطیلی ممکن است به تاخیر در عرضه کنسولها منجر شود.
همچنین در کنار این کمپانی ،یک شرکت دیگر نیز ادعا کرده که ممکن است این تعطیلی ها به تاخیر منجر شود.
bussiness insider نیز ادعا کرده که اگر تعطیلی ها از یک ماه عبور کند،تغییرات و تاخیرهایی را در حوزه گیمینگ مشاهده خواهیم کرد.
در مقالات منشر شده گوناگون عنوان شده که 100 درصد تولید کنسولها در کشور چین انجام میشود و توقف تولید، باعث تاخیر در عرضه کنسولها خواهد شد.
قرار است که هر دو کنسول سونی و مایکروسافت در تعطیلات سال 2020 عرضه شوند.تاکنون 1016 نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.
منبع منبع منبع
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,889
نام
محمد حسین
میدونم معنی extra چیه! عکستو تغییر بده، قرار نیست که هرچیزی تو منبع باشه رو مو به مو اجرا کنی!:D
با موضوع همخونی داره.با دید دلستر بهش بنگر.
______________________
پچر اومده آنالیز کرده که عقب نمیوفته
Pachter estimates that both Microsoft and Sony won't commence production on their next-gen consoles until at least June. However, when they do, they'll only be looking at producing roughly one million units per month, compared to Apple's estimated three to four million units a month.
میگه تولید تا ماه ژوئن آغاز نمیشه و بعد ماهی قراره یه میلیون تولید بشه.
از یه جهت شاید بی راه نگه،این آمار ارسال ps4 هست.
2020-02-11_19-34-22.jpg

ولی تو زمان ps4 برای آمریکای جنوبی و ژاپن و استرالیا تو 2014 عرضه شد.و معلوم نیست این سری هم همون کار رو بخوان بکنن یا نه.
حمل و خروج از گمرک و ارسال به فروشگاه امری وقت گیر هست و در آخر پچر هر موضوع تحلیل کرده. تو 90% موارد اشتباه داشته ،وقتی این میگه تاخیر نمیخوره ،احتمال تاخیر افزایش پیدا میکنه.
پچر گفته میتونن تولید رو ببرن تو کشورههای دیگه.
ولی ساخت این همه قطعه رو نمیشهه راحت منتقل کرد. اگه قطعات آماده بود ،اسمبل منتقل میشد ولی ساخت apu amd و ssd و رم و ... و ... عمدتا تو چینه
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
اون از سونی که چن وقته دست هممونو تو حنا گذاشته بببینیم اخه این لعنتی شاهکار بعدیش چ ویژگی هایی داره که فعلا سوت بلبلی میزنه و خیلی ریلکس فقط مث بنز میفروشه :-":D:D
اینم مضخرف ترین اتفاقی ک ممکنه بیوفته و داره گند میزنه تو ذوق و شوق هممون
امیدوارم این اتفاق نیوفته=((
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر